{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.817 visninger | Oprettet:

Kim J
Kim J
Tilmeldt:
31. maj 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 38

Jeg har brug for svar ang. amstaff {{forumTopicSubject}}

Hej..

Da min søn har fået konstateret allergi overfor hunde.
Kan vi ikke ha vores Amstaff mere.
Mit spørgsmål lyder på, må hunden ikke overdrages til andre personer?
Er dette imod den nye hundelov?
Kan den ikke blive registeret hos dyrlægen heller?
Dette er ingen salgs tråd eller noget.

Eller lad mig formulere det sådan..

Hva gør man? Hvis man ikke kan ha hunden mere?
Er man simpelthen nød til og aflive?
Det nægter jeg næsten og tro smiley
Så håber derfor på nogle svar omkring det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har brug for svar ang. amstaff
  • #1   9. okt 2010 Er man simpelthen nød til og aflive?

    ja.


  • #2   9. okt 2010 Der er desværre ikke andre muligheder. Det er kun momsregistrerede opdrættere der stadig må videreformidle til udlandet.

  • #4   9. okt 2010 Og har du nogen form for kilde,link hvor det står?
    Eller er det bare en smart bemærkning? smiley


  • #6   9. okt 2010 Nårh okay smiley
    Lyder trist.
    kan du evt gi mig et link til det hvor det står?
    Synes jeg har søgt nettet tyndt på google smiley


  • #7   9. okt 2010 Jeg takker mange gange for linket ..
    Trist nyhed smiley


  • #8   9. okt 2010 Ja det er desværre sådan loven er !
    Ingen veje udenom - Ligemeget hvor skøn din amstaff er smiley


  • #9   9. okt 2010 Kim J


    Der er desværre mange hunde-hadere i dette galleri.

    Prøv IKKE at tage dig af dum-smarte bemærkninger fra afstumpede mennesker.


  • #10   9. okt 2010 Okay, så man er simpelthen hundehader, fordi man rent faktisk siger sandheden?

    Jamen dog...


  • #12   9. okt 2010 Sorry...

    Min lundte er kort idag.

    Jeg går mig en laaaang tur med mine ELSKEDE Amstaffer.

    Og vender tilbage lidt senere.


  • #13   9. okt 2010 " afstumpede mennesker. " .... det var modent må jeg sige !!!
    At følge loven og syntes at den skal overholdes - gør mig ikke enig i den !!


  • #14   9. okt 2010 Jeg takker igen for svarene..

    Synes stadig det synd at hunde som er 1½år gammel, skal aflives, det jo ikke en decideret lille hvalp smiley


  • #15   9. okt 2010 Kim: Ja det er noget lort med den lov.. smiley Men i det mindste gør det ikke ondt på hunden at blive aflivet...

  • #16   9. okt 2010 Kim J : Har I talt med lægen om evt. muligheder for medicin til at afhjælpe allergien? Jeg ved flere godt kan leve med hund på trods af allergi, men det kommer jo selvfølgelig an på graden og hvordan. Men synes da det er værd at undersøge inden i foretager jer yderligere.

  • #17   9. okt 2010 Ja, vi har talt med dyrlæge og sygehus smiley
    Han slår ud med røde knopper overalt på kroppen.
    Og den allergi han har fået, det bar li kommet ud af den blå luft.
    Virkelig underligt.
    Men ja, ved godt man kan få medicin til allergi, det gør jeg selv smiley
    Har selv hundeallergi.


  • #18   9. okt 2010 Jeg sys godt nok også det er synd at en sund og rask hund skal aflives fordi den ikke kan omplaceres pga den nye lov:-( Håber I finder ud af noget, Kim:o)

  • #19   9. okt 2010 Det er rigtig rigtig synd ja smiley

  • #20   9. okt 2010 Er der slettet nogle kommentarer? Jeg har mere end almindelig svært ved at se, hvad der skulle være dumsmart, hundehadsk eller afstumpet i de korte, klare og i øvrigt vel korrekte svar, der er givet på spørgsmålet??

  • #21   9. okt 2010 Øv det er en rigtig træls situation at stå i, kan jeg godt se. Jeg er absolut heller ikke selv tilhænger af den nye hundelov, netop fordi den rammer uskyldige og velmenende hundeejere.

  • #22   9. okt 2010 Jeg synes at det er syndt at folk som ejer disse racer ikke engang kender reglerne.

  • #23   9. okt 2010 Stella A
    Sikke dog en kommentar, at smide...

    Der er jo ingen her der er hundehadere. Nu er det jo en gang ikke os, der har lavet den nye lov.


  • #24   9. okt 2010 Stella A "Prøv IKKE at tage dig af dum-smarte bemærkninger fra afstumpede mennesker"

    Tsk , der er ikke en af dem der har svaret der er kommet med nogle dum-smarte bemærkninger , de fortæller ham bare hvordan loven er ? du var faktisk den første til at komme med en dum-smarte bemærkninger i denne tråd.


  • #26   9. okt 2010 Kim: Hvordan har han fået testet at det hundeallergi? For hvis det prik test er den ikke 100 % sikker. Husker en herinde fra solgte sine hunde da hendes søn fik allergi for så senere hen at finde ud af at priktesten ikke var præcis og at han faktisk godt kunne tåle hund men der var det for sent hundene havde fået nye hjem. Synes det var så trist at læse smiley

  • #27   9. okt 2010 Susanne: Den bliver ski heller ikke lavet om hvis folk ikke overholder den for så beviser folk jo netop de er uansvarlige hundeejere og så vil der jo fortsat være et problem med aggresive hunde fordi folk ikke kan holde styr på deres hund og ikke har mundkurv på den. Hvis alle overholdt loven og der ikke kommer flere sager om de hunde er det nok den bedste chance for at loven bliver afskaffet samtidig gør dem der elsker racen et seriøst arb. for at vise de hunde ikke er hvad de bliver gjort til men det ødelægger de idioter der ikke overholder den. Skal lige siges at jeg heller ikke er tilhænger af loven men se nu realistisk på det loven bliver ikke fjernet af at folk konstant bryder den

  • #28   9. okt 2010 Theresa P...

    He he... Du er sku god. ;O))

    Men ja... JEG har det RIGTIG dårligt med at en SÅ KÆRLIG hund må lade livet fordi SÅ mange mennesker ikke kan lide ham.

    Og får det endnu værre, når så mange mennesker ser SÅ Unuanceret på tingene...

    Idag kan jeg bedre forstå hvordan Hitler kunne få alle tyskerne til at hade alle jøderne, da SÅ mange mennesker vælger at tro og følge hvad pressen og regeringen siger og skriver.

    Det er sørgeligt...


  • #29   9. okt 2010 "Idag kan jeg bedre forstå hvordan Hitler kunne få alle tyskerne til at hade alle jøderne, da SÅ mange mennesker vælger at tro og følge hvad pressen og regeringen siger og skriver.!"

    Du sammenligner hundeloven og det der sker nu med nazister og jøder ???? smiley :O smiley :O smiley .....


  • #30   9. okt 2010 Nej jeg sammenligner så mange menneskers unuancerede billede af verden

  • #31   9. okt 2010 Overfald???

    *ja de er nemlig pisse lige glade med os hvis listehunde bliver overfaldet af andre hunde og som ikke kan gøre en skid for de har jo mundkurv på FLOT.
    gik fx tur med loke for små 14 dage siden han havede selvfølig sin mundkurv på og sin læder snor på max 2 m. ( den var ca 1,3 m) løbende ud fra et hus kommer der en spaniel ligende hund farende, jeg får loke på plads og råber til ejeren om han gider at kalde sin hund til sig. svar: nej din har jo mundkurv på!!!!
    IDIOT! så jeg gik satme vidre også måtte hans møg kræ jo følge efter nogle km hvor efter han kom kørende i sin bil og hentede hunden.*


  • #32   9. okt 2010 noget af et overfald da...

  • #34   9. okt 2010 Theresa du er da så alligevel ikke helt uden viden som du jo egentlig skriver du er i dine første indlæg! Du nævner BT og divser se ting og jeg kan kun undre mig over at du ikke føler det som en pligt at være oplyst om diverse ting i dagens danmark, især når man vælger at have en af de ulovelige hunderacer! Samtidig mener jeg man har en pligt til at holde sig informet om hvad der sker i dagens danmark uanset om man bryder sig om det eller ej .- og især når man har en 5 årig i huset som jo gerne skulle lære fra sine forældre om hvad der sker rundt omkring!

    Man kommer ikke langt i dag med ordene "Satme", "sku", "helvede" "Pissetræt" og hvad du ellers smider om dig med af ord der ikke hører til i en ordentlig samtale,


  • #35   9. okt 2010 Ambull / napolitansk mastiff blanding så vidt jeg kan se ? smiley

  • #36   9. okt 2010 Jeg vil gerne bytte "overfald". Jeg vil hellere have mine hund "overfaldet" af den hund, som Theresa har mødt. Så kan Theresa lade sine hund overfalde af min nabos 2 boerboels??

  • #37   9. okt 2010 "Desuden er alle Labber utroligt aggressive og de overfalder og lemlæster dagligt andre hunde"

    Jamen vi har jo før hørt om Mettes BlackNose Killers !!!


  • #40   9. okt 2010 ....jeg har en kampmops !

    Den skræmte livet af en Rottehan i torsdags !


  • #41   9. okt 2010 Jeg skriver INTET nedladende!!

    Og ja, gu kan labben bide. Det kan alle hunde!!

    Men lige nøjagtig den situation som Theresa beskriver, der ville alle MH folkene have SKREGET op og sagt at DET er i alle tilfælde intet overfald, HVIS det havde været en MH, der var kommet rendende efter MINE hunde på den måde.

    Det Theresa beskriver har jo intet med et overfald at gøre??


  • #42   9. okt 2010 Det er dog utroligt som trådene altid skal udvikle sig til en diskussion om hvorvidt de såkaldte muskelhunde er farlige eller ikke. og at andre hunderacer også kan bide ets.. Det kommer sq da ikke sagen ved.

    Manden spurgte hvad muligheder han havde, hvis han var nødt til at skille sig af med sin AST p.g.a. sønnens allergi. Og de svar har han fået. Så er det op til TS om han vil overholde loven eller ikke. Det har da ikke noget at gøre med andre racer eller at en labrador engang har overfaldet en kat.
    *ryster på hovedet*


  • #43   9. okt 2010 By the way, så har jeg dette stående i min profil:

    En Lab har fire ben. to til at løbe med og to til at bremse med. og så har den skindet til at holde sammen på det hele. ;O) Derudover har den tænder og en hale.

    Desuden er alle Labber utroligt aggressive og de overfalder og lemlæster dagligt andre hunde. Til alt held har Labberne gode forbindelser indenfor medierne, så alle deres blodige overfald bliver dysset ned eller fortiet.

    Alle labber er fede og spiser hvad som helst. Desuden er det den mest liderlige race der findes, og SAMTLIGE blandinger indeholder Lab.


  • #46   9. okt 2010 Jeg bakker op om dig Susanne C...

    Men det kan ikke nytte noget at skrive med alle de mennesker med forudindtagede meninger...


  • #47   9. okt 2010 Præcis Susanne...

  • #48   9. okt 2010 Skrevet af en og samme bruger:

    *Der er desværre mange hunde-hadere i dette galleri.

    Prøv IKKE at tage dig af dum-smarte bemærkninger fra afstumpede mennesker.*



    *Men det kan ikke nytte noget at skrive med alle de mennesker med forudindtagede meninger...*


    Hoooooooooooost, siger jeg bare!!


  • #49   9. okt 2010 Det er da ligegodt ufatteligt, at der ikke kan blive lavet et eneste indlæg om listehundene uden at, unskyld, klynkeholdet kommer på banen og der lige bliver smidt nogle link ind til andre racer som sørme også kan bide.

    Personligt, så hænger det mig langt ud af halsen og jeg mit indtryk af listehunde ejere (IKKE hundene) er gået jævnt ned ad bakke de sidste par år og det er ikke pga. avisoverskrifter eller forbud.

    Sammenligningerne med nazi Tyskland vil jeg slet ikke kommentere videre på, for den fik mig virkelig op i det røde felt.

    Vis dog lidt respekt for trådstarter, der står i en forfærdelig situation, fordi han er kommet i klemme i loven, istedet for at kapre hans tråd til propaganda.

    Kim J:
    Jeg udviklede selv pludselig kontakteksem overfor en række ting her for 4 år siden og hvis jeres søn har det bare lidt som jeg har det når jeg kommer i kontakt med de ting jeg er allergisk overfor, så kan jeg sagtens forstå at det er en uholdbar situation at beholde hunden, selvom alternativet er aflivning af en ellers sund og rask familiehund.

    Jeg mener dog, at der findes en "vaccine" mod hundeallergi, så måske det er værd lige at spørge lægen om?

    Slår jeres søn kun ud ved direkte kontakt, så kunne I måske også overveje at holde de to adskilt hele tiden, selvom det sandsynligvis bliver ret besværligt?

    Og til sidst, har han fået den helt store allergi-test? Da jeg udviklede allergi var jeg f.eks.meget allergisk overfor visse stoffer og mindre allergisk overfor andre og det er sådan, at de stoffer jeg er mindre allergisk overfor faktisk ikke giver mig de helt store problemer i hverdagen. Jeg ved godt, at det er at gribe efter halmstrå, men det kunne jo være...






  • #51   9. okt 2010 Hvor er i dog bare til at brække sig over...

  • #53   9. okt 2010 smiley Hvorfor dog det?

  • #54   9. okt 2010 Der er bare INTET der kan trænge igennem jeres små forskruede hjerner.

    Det eneste i kan gå op i er HVORDAN muskelhunde ejere formulerer sig, istedet for at være bare en LILLE smule åbne over for andre end jer selv og jeres ifølge jer selv, perfekte hunde i forhold til "listehunde".

    FUCK hvor viser det bare sande hunde-elskere.

    FØJ siger jeg bare...


  • #55   9. okt 2010 Og JA...

    Sikke voksen jeg er i forhod til SÅ fordomsfulde væsener.
    Man kan da dårligt kalde jer MENNESKER


  • #57   9. okt 2010 Stella A - Ud fra hvad du skriver tror jeg sku ikke på du er en god repræsentant for din racen, Sammenligningerne med nazi Tyskland kom nu mand kan du ikke gør det beder??



  • #58   9. okt 2010 HUNDEN

    Kan ikke se at du overhovedet HAR nogen hund.


  • #60   9. okt 2010 Jeg skal ikke være en god repræsentant for en SKID.

    Jeg har mine hunde og VI har det godt.
    Hvis DU gider at SPRINGE rundt og overbevise folk, som ikke kan lide vores hunde om at de er fantastiske, så VÆRSGO.
    Men JEG gider kraft edme IKKE!!!

    Så VÆRSGO vær DU en god repræsentant, hvis det er DET dit liv skal gå op i.


  • #61   9. okt 2010 Hvorfor er den mon så ikke oprettet på din profil

  • #62   9. okt 2010 *Sikke voksen jeg er i forhod til SÅ fordomsfulde væsener*

    Du mener ikke selv at du er fordomsfuld???

    *Der er desværre mange hunde-hadere i dette galleri.

    Prøv IKKE at tage dig af dum-smarte bemærkninger fra afstumpede mennesker*

    Christ!!


  • #64   9. okt 2010 Men fuck det...

    Jeg råber PIK og skrider.

    Dette er PRÆCIS hvorfor jeg ikke har gidet dette "galleri" i mange år.
    Der er INTET der er ændret.


  • #66   9. okt 2010 *Vinker*

  • #67   9. okt 2010 Hold da op hvor er i dog grove mod hinanden.. det er trist at se...
    til trådstarter vil jeg sige, hvis jeg personligt stod i denne situation så ville jeg prøve alle andre muligheder først.. jeg kan godt forstå at dit barns helbred er i centrum, men mon ikke det kan lade sig gøre med en slags allergivaccine eller lign. evt allergipiller.. prøv alle andre muligheder før aflivning.. desværre kan man jo ikke anskaffe sig en amtaff i fremtiden..måske aldrig nogensinde. ihvertfald ikke som det ser ud nu.. så vi må passe godt på de smukke staff´s der er tilbage smiley

    måske du evt kan få den passet hos noget familie du stoler på og er tæt med... så kan du jo se hunden hver dag.. smiley



  • #68   9. okt 2010 Stella A

    jeg kan ikke se at der er nogen som køre hetz på MH. de er bare træt af den undskyldning "alle hunde kan bide" ting. for ja det kan alle hunde. men det er ikke pointen.
    pointen er at mange af de her MH er som skarp ladte pistoler når de havner i de forkerte hænder, og kan gøre mere skade end mange andre racer.

    de er utrolige dejlige hunde i de rigtige hænder, men i de forkerte er de altså ikke sjove. det er du måske ikke enig.?


  • #69   9. okt 2010 Stella: Jeg håber du bliver kølet godt ned og den frysning er fuldt fortjent. For sikke dog et umanerligt grimt sprog og en lav tolerance overfor andre i et åbent forum. cool down og tænk dig om næste gang du skriver.
    Man skal da ikke sidde og opfordre til ulovligheder, uanset om man er enig eller uenig i lovgivningen. Og fordi man føler sig ramt skal man heller ikke svine andre (racer eller hundeejere) til. Det kommer man ingen vejne med andet end at møde modstand og antipati.

    "I mangel af egen succes er andres fiasko ikke at foragte" - Øv, den lever jo i bedste velgående ;-(


  • #70   9. okt 2010 Heidi b . Hørt !!!! Stella sikke da nogen begavede kommentare du smider om dig.

  • #71   9. okt 2010 Hvis du kender en, der gerne vil overtage den, kan vedkommende vel bare 'passe' den - For livstid ;o)

    De må jo gerne blive passet af andre =)




  • #72   9. okt 2010 Den må kun passes i afgrænsede perioder. Alt hvad der kan anses som en reel overdragelse er ulovligt.


    Jeg er ikke sikker på tidsrammen, men mener jeg har læst noget om 6 uger, som værende max.


  • #73   9. okt 2010 Han har fået den helt store tur af allergi.
    Han kan slet ikke være i rummet med ham, og da min søn bevæger sig overalt, er det utroligt svært og holde dem adskilt.
    Vi bor kun i en lejlighed, og bare hans hundehår gør han slår ud.
    Han er blevet testet både hos læge og sygehus, og han har fået en sjælen allergi, hvor han får mange røde knopper på kroppen, det ligner faktisk skjold knopper, men det viser sig hunden har udviklet noget i sin hud han desværre ikke kan tåle smiley ..

    Dette var til en som skrev længere oppe, når bare ikke og skrive før der skrevet 10 indlæg mere, smiley

    Hilsen Kim og Stine


  • #74   9. okt 2010 kim

    hvor er det synd for jer smiley føler virkelig med jer smiley er der slet ikke noget mirakel middel mod lige denne type allergi?


  • #75   9. okt 2010 susanne

    jeg kan også godt følge dig.

    men det hjælper ikke at sende sorteper over til andre racer. for det er ikke disse racer loven omhandler. men ja anne og martin har nogle gode forslag


  • #76   9. okt 2010 Kim J: Ja, den var værre så. smiley



  • #77   9. okt 2010 Jeg undre mig stadig over at , der stadig opfordres til at smide sorte per videre ? Er der mon ikke en grund til at en regel er en regel og , burde efterkommes ?

  • #79   9. okt 2010 Der var ingen som rakkede ned på listehundene inden Stella A og Therese P kom på banen og nu har jeg ikke lige nærlæst alle kommentarerne, men selv derefter har jeg umiddelbart ikke fundet nogen nedrakning af listehundene?

    Der er blevet kommenteret på den måde tråden er blevet kørt ud på et sidespor og på hvordan der er blevet argumenteret for listehundene, men det er vel også det?

    Jeg synes heidi B beskrev det meget godt i hendes indlæg fra 21:20:38.


  • #80   9. okt 2010 susanne

    jo. muskelhundene har nemlig et stort problem. de tiltrækker de forkerte typer. vi kan sagtens blive enige om det er de forkerte loven rammer. ingen tvivl.

    men hvis disse typer hunde og blandinger heraf bliver ved med at overfalde som de gør, så bliver loven næppe afskaffet.

    og nu står vi med et nyt problem når disse uansvarlige typer får deres race omskreven til at være noget den ikke er. (det går hvad jeg kan forstå meget udover bokseren fx). hvis de her hunde laver overfald bliver det registreret under den forkerte race, og det går især udover de forkerte.

    loven burde laves anerledes ja. og anne og martin havde nogle gode forslag i en anden tråd.


  • #81   9. okt 2010 hunden

    jeg tror andrea hentyder til de links der blev lagt med andgreb fra labben


  • #82   9. okt 2010 hunden

    jeg tror andrea hentyder til de links der blev lagt med andgreb fra labben


  • #84   9. okt 2010 Ved ikke om det er skrevet, orker ikke at læse denne tråd
    Men selvf. må du finde et hjem i et andet land... Tyskland desværre ikke muligt.. Men der er Sverige, men dette er en længere proces, da hunden først skal gøres Sveriges klar.. Dvs

    Rabbies vaccine af 2 gange , derefter skal der gå 120 dage for at tjekke om hunden har antistoffer, derefter skal hunden inden den rejser til dyrlægen og have et tjek samt en ormekur...



  • #85   9. okt 2010 Danielle: Ja, men hvem tjekker det? =) Så længe der ikke bliver registreret ejerskift =)

  • #86   9. okt 2010 Jeg tror de fleste som har kommenteret i en venlig tone i denne tråd har sympati for TS og hans dilemma m.h.t. sønnens allergi. Derfor bør andre forhold med andre racers bidestatistik ikke involveres. Det er et spørgsmål om hvad den stakkels mand gør i forhold til sin hund og sønnen, IKKE et spørgsmål om hvorvidt muskelhunde skal være lovlige eller ej. Han har fået at vide at lovgivningen siger det er forbudt at overdrage hunden. Og så har han det at forholde sig til.
    Jeg vil ikke råde til noget for det er op til ens egen samvittighed, men....

    Kim, Hvis du har et familiemedlem eller en god ven, kan I måske lave en aftale om pasning, hvor hunden stadig står i dit navn.. Men den er jo heller ikke helt reel eftersom pasning kun må foregå i en begrænset periode.
    Det gør mig ondt at høre at din søn er så hårdt ramt at der ikke umiddelbart kan findes løsninger.
    Jeg håber I finder den bedste løsning.


  • #87   9. okt 2010 Heidi b . Der fik du lige svaret på mine vegne . Tak , og ja hentydede til den kommentar. Mht Stella så ved , alle os der kender hende at hun om ingen andre , er den Værste repræsentant for racen !

  • #88   9. okt 2010 kim

    håber virkelig i finder ud af noget

    varmeste tanker herfra

    andrea

    hvor kender du hende fra? kender du hende irl eller bare her fra?


  • #89   10. okt 2010
    Anne -med rotterne.
    Lige min tanke omkring Stella.
    Kim. En hård beslutning med en velfungerende hund.
    Mine varmeste tanker.


  • #90   10. okt 2010 Tak for de søde kommentarer smiley

    Vi prøver også og gøre alt i vores magt, lige p.t er han hos min mor, da jeg altså ikke kan nænne og skille mig af med ham på den måde, så det bliver også absolut sidste løsning og aflive ham, for ja, han er virkelig dejlig.

    Men , jeg har også tænkt på som der blev nævnt tidligere.
    Men jeg har tænkt mig og gøre sådan her nu.
    Fik li en lille idë.

    Klumpen er jo i dagpleje til omkring 4 hverdag, så der kan hunden vandre frit omkring alt det han vil, og så evt støvsuge grundigt, så når han kommer hjem må jeg desværre holde hunden nede i gangen, skal lige siges gangen er omkring 35m2 , så det ikke noget småt for ham, og så har vi sat os for og finde en anden bolig de næste måneder, med have til, for nænner ikke og skille mig af med ham på denne måde smiley


  • #91   10. okt 2010 Og ja, ved godt som i sir, at trods alt mærker han intet.

    Men bar tanken om det, og hvis jeg lagde den over på mig selv at jeg selv skulle prøve det , puha.
    Det må og skal bare være sidste løsning ..


  • #92   10. okt 2010 Håber den løsning kommer til og fungere for jer. Om det er nok til jeres søn kan tåle det, vil vise sig, men så har da gjort hvad menneske muligt.

  • #93   10. okt 2010 kim

    held og lykke med den nye løsning. krydser finger for jer:)


  • #94   10. okt 2010 Der krydses også fingre og tæer herfra. Jeg håber, at det hele løser sig.

  • #95   10. okt 2010 Jeg krydser også fingre for at den løsning kan fungere for jer. Og hvis det ikke lykkes, så kan I i det mindste med god samvittighed sige at I har prøvet, inden sidste udvej.

  • #96   11. okt 2010 Heidi b . Kender meget til Stella . Og ja det er i real life .

    Kim . Håber i finder den bedste løsning for jer og ikke mindst for hunden . All the best to you guys.


Kommentér på:
Jeg har brug for svar ang. amstaff

Annonce