{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løse knæskaller
  • #1   11. okt 2010 Min Papillon har PL grad 3 på venstre bagben men er ikke i smerter som sådan.

    Håber i finder en løsning, det er så synd med det PL :o(


  • #2   11. okt 2010 vores dyrelæge siger så hun må have smerter da hun pludselig er blevet meget sur og bider konstant vores anden hund synes bare det er super hårdt ..

  • #3   11. okt 2010 hmm synes aflivning lyder meget voldsomt.. hvad grad er det.. og kan det ikke opereres..

  • #5   11. okt 2010 og så ville jeg kontakte avler.. så hun ikke avler på de hunde igen... eller i hvert tilfælde får dem tjekket for PL.

  • #6   11. okt 2010 Du skal få din hund undersøgt for HD og løse hofteled. Begge dele har min jack russell, og han blev også aggressiv fordi han havde ondt. Han lever nu på smertestillende hver dag, samtidig med, at han har gået til waterwalking. Jeg skal så selv holde ham igang nu med en hel masse øvelser og massage. Han bliver ikke gammel, men han har det til gengæld godt lige nu

  • #7   11. okt 2010 avler er stoppet dette var hendes sidste kuld .

    jammen selvfølgelig ønsker vi ikke aflivning men det er kun en operation til 12000 kr der måske kommer til at hjælpe og synes virkelig det er mange penge .
    grunden til jeg hører af herinde er om der er nogen der har fået den operation og om det har hjulpet

    ang. smertestillende er ikke interreseret i at hun skal leve på det

    har også 2 små piger og er bange for om hun kunne finde på at bide dem når hun har bidt mig og bider vores anden hund hele tiden


  • #8   11. okt 2010 dyrelægen nævnte ikke noget om grad blot at det er løse på begge bagben og at hun har ondt

  • #9   11. okt 2010 hvis hunden er under 2 år, så gælder købeloven vel stadig..?? Avler burde vel tilbyde penge retur for hunden, da den har PL..

  • #10   11. okt 2010 louise nu er den uden stamtavle så der gælder vel intet ...

  • #11   11. okt 2010 Arh Kamila - jeg tjekker da også mine hunde smiley Men forstår bestemt din pointe!

  • #12   11. okt 2010 Tania... mener den gælder .. men kan ikke præcist huske det.. har været lidt af det samme igennem.. men min er med tavle..

  • #13   11. okt 2010 okey det vil jeg da undersøge har forgæves prøvet at ringe til sælger men nummert tages ikke ...prøver at høre dyrelægen af imorgen tak for hjælpen

  • #14   11. okt 2010 tjek evt. advokat.. ring til forbrugerklagenævnet.. og ja ikke alle avlere er så hjælpsom når man står med en syg hund...


  • #15   11. okt 2010 hun har lige svaret over sms at vi kan prøve at finde en løsning imorgen så er meget spændt på hvad hun siger

  • #16   11. okt 2010 Min hund har også løs knæskal på venstre bagben og halter tit, men jeg fik at vide af min dyrlæge at det ikke var til gene for ham, men han er også rigtig aggressiv overfor andre hunde især,

    Har en enkelt gang prøvet hvor han havde haft ondt og pevet og derefter gemt sig, da jeg ville kæle for ham snappede han efter mig, så jeg kender problemet.. Det er sindssygt dyrt for operationen vil jeg sige, er blevet foreslået en dyrelæge i Faxe, de skulle være super dygtige.


  • #17   11. okt 2010 sofie vi bor helt i esbjerg så det er lidt langt . her ville det koste os 12000 kr

  • #18   11. okt 2010 Ja, jeg bor selv i nordjylland men overvejer det da vores dyrelæge ærligt talt kun kender til golden retriever og jagthunde.. smiley Men ja, de 12000 er rigtigt mange penge!

  • #19   11. okt 2010 Og jeg køber hund hos Kamila, også selvom jeg skal skifte kennelklub. Jeg skal ikke have flere JRt uden sundhedstjek.
    Jeg kan i øvrigt fortælle, at min gamle tæve fik konstateret patellaluksation i en alder af 14 år. jeg havde ingen anelse om, at hun havde dårlige knæ. Hun løb agility og ved cykel uden problemer


  • #20   12. okt 2010 Tanja: Har I forsøgt at ringe til andre dyrlæger og høre dem ad hvad de tager for det? Synd for det lille myr, hun ser ellers så dejlig ud. Synes det er en god ide du har oprettet tråden, håber nogen af dem der har været igennem et sådan forløb skriver herinde, så du får noget mere viden om det og derved kan tage din beslutning, for ja det tyder på hun har ondt når hun bider, håber ikke det kommer til at hun bider pigerne, de bør nok holde afstand til hende imens hun har det sådan. Håber for jer det hele går godt. *Kram* herfra mig

  • #21   12. okt 2010 vi har bare ikke så mange penge ...

    nu har hende vi har købt hende af sagt vi kan komme på fredag og se om den kan med hendes hunde og så vil hun se om det bliver værre med hende eller om hun kan blive ved dem , heller det end aflivning men igen hvis hun har ondt skal noget jo gøres


  • #22   12. okt 2010 Tania smiley : Køber hun hunden tilbage? for hvis I aflever den der uden noget kan I vel ikke kræve hende tilbage? Ved ikke om jeg kunne det, altså aflevere hunden også ikke vide hvordan dens liv ville blive....

  • #23   12. okt 2010 aino ja hun prøver at se om den /kan med hendes andre hunde og se om hendes knæskaller udvirkler sig dårligere hvis de gør aflives hun . vi har kun haft hende 1 år . og ja vi elsker hende men hun bider vores anden hund konstant og mig og næste gang er det måske mine børn . på denne måde her får chilli en chance og den synes jeg hun skal have og kan besøge hende når som helst . heller dette en aflivning . hun bor kun 20 km fra os .
    som sælger siger det kan være hun bare ikke kan med vores hund mere . nu må vi se , det bliver sku også mega hårdt


  • #24   12. okt 2010 Tania smiley : Ja det er utrolig trist, slet ikke som man forestiller sig det når man får sin lille firbenet ven hjem :o( tror nu nærmere at hun bider fordi hun har smerter, men lyder da til at opdrætteren også vil give hende en chance.

    Har du ikke sygeforsikring? Jo mere man følger med herinde jo mere overbevist bliver jeg om at man bør ha en, man er dog 2 om at bestemme her, men synes manden efterhånden virker overbevist om at vi bør ha, så må snart se at få tegnet en ;o) for sker der noget en dag vil vi helst ikke stå og være "tvungen" til at vælge aflivning pga. pengepungen, hvis nu der er andre muligheder.

    Håber at hvis det kommer til en aflivning for jeres lille pus, at det viser sig hurtigt så hun ikke skal lide længere end højst nødvendigt.

    *Kram* herfra mig


  • #25   12. okt 2010 ja vi vil jo helst hun lever og opdrætter har jo meget forstand på denne race så nu prøver vi håber hun ikke bider pga. smerte men pga. hun ikke kan lid vores anden hund men vi er nød til at prøve det her før en evt. aflivning

    vi har en forsikring der ville dække noget af operationen men er lidt bange for en evt. operation ikke virker og det er mange penge hvis hun så alligevel aflives .


  • #26   13. okt 2010 Kamila K: okay, jeg tror det bliver samme sted som vi har ansvar. Dyrekassen.

    Tania smiley :Hvad forsikring har I? Ja man skal jo tænke hurtigt når der sker noget, eller måske ha tænkt det inden, så man ved hvad man vil gøre i en givende situation.

    *Kram* herfra mig


  • #27   13. okt 2010 aino en landbrugsforsikring .den dækker alle dyr i husstanden .

Kommentér på:
løse knæskaller

Annonce