{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Gulvtæpper ? {{forumTopicSubject}}

Hvordan lærer man en hund at gulvtæpper ikke er græsplæner eller hvad den nu tænker.

Jeg skal huske at lukke alle døre i huset inden jeg går, min hun hund kan nemlig ikke stå for f.eks. dørmåtter eller tæppe på min datters værelse.

Normalt er hun i gangen med vores anden hund når jeg ikke er hjemme, men nu hvor hun har en hvalp er hun i stuen hele døgnet rundt.

Sagen er den at jeg frygtelig gerne vil have et gulvtæppe under sofabordet her til vinter, da her er meget fodkoldt, men det nytter jo ikke rigtigt hvis hun tisser på det hele tiden.

Hvad kan jeg gøre og kan jeg overhovedet gøre noget ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gulvtæpper ?
  • #1   18. okt 2010
    Hm jeg må vist droppe gulvtæppe så..
    Det har desværre været en kamp bare at holde hende nogenlunde renlig ellers, hun tisser stadig foran terassedøren nogle dage :s også selvom jeg altid tørre op, tørre af i rodalon og sprayer med "gå væk hund" :s øv

• #2   19. okt 2010 jeg har lavet en blanding af rodalon og eddike som jeg har haft sprøjtet med hvis mine har haft tisset på gulvet og der er aldrig blevet tisset samme sted 2 gange så det er mit råd, det er en krads blanding som man absolut ikke skal indånde.

• #3   19. okt 2010 Tak Anne smiley det vil jeg da lige prøve og tørre gulvet af i foran vores dør smiley

Kommentér på:
Gulvtæpper ?

Annonce