{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Tisser på gulvtæpper {{forumTopicSubject}}

Halløjza HGér

Jeg har et lille problem med Jessie.
Hver gang hun er med hjemme ved andre mennesker så tisser eller skider hun på deres gulvtæppe.
Hvis der ikke er et gulvtæppe er der intet problem.
Jeg har gulvtæppe i gæsteværelset herhjemme og det tror hun også er okay at tisse på. Så efter der kom nyt gulvtæppe på har jeg bare holdt hende ude fra gæsteværelset, hvilket ikke er et problem.
Men vil gerne have mulighed for og have hende med andre steder uden at frygte at hun tisser på deres tæpper.

Råd modtages

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser på gulvtæpper
  • #1   14. apr 2015 Hav hende i snor når du er ude på besøg med hende, og tag hende udenfor lige så snart hun viser tegn på noget.

• #2   14. apr 2015 MLA
    Det har jeg gjort. Men så holder hun sig bare.
    Sad ude ved en veninde i hendes have i flere timer til hundeleg.
    Da vi kom ind gik der 5 min så havde hun fundet gulvtæppe i et væresle hvor døren skulle have været lukket. Der nåede hun og tisse inde.

• #3   14. apr 2015 Hold hende i snor indenfor, så hun ikke får succes med at tisse, gå en tur med hende inden, og under besøget, så hun ikke har nogen undskyldning for at tisse på tæppet

• #4   14. apr 2015 Jeg ville så også gå i gang med noget gulvtæppe træning derhjemme med hunden i snor og fuld opmærksom på hende, så hun kan stoppes i et hvert forsøg på at tisse, og stille og roligt vænnes til at opholde sig på gulvtæppet.

Brug den tid, der skal til. Det er alfa og omega, at hun ikke får en chance for at tisse på tæppet, så lad være med at give hende chancer, før hun er klar. Det lyder til at du pt. har et nyt gulvtæppe, der ikke lugter af hundepis, så hen af vejen skulle hun gerne kunne vænnes til at slappe af på gulvtæppet.

• #5   14. apr 2015 Jeg har samme problem herhjemme ved så bare ikke hvem af dem det er ????? For finder først ud af det når der er vådt eller det begynder og lugte funky har været meget dyrt i gulvtæpper herhjemme så nu har jeg fjernet Alle tæpper hammer ærgerligt elsker gulvtæppe smiley

• #6   14. apr 2015 Kiara gør det kun når vi besøger svigermor . Der er intet herhjemme .

Kommentér på:
Tisser på gulvtæpper

Annonce