1.031 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

når hunden dør når hunden dør

vi mistede jo tessi d 18/10, og jeg har været noget bekymret for willum, men han har faktisk ikke reageret på hun er væk. da jeg kom hjem fra dr.dyr stod han i døren og kiggede efter hende,viste ham halsbåndet, han snusede og gik så ind og lagde sig.... er vi sluppet heldigt? for havde frygtet han ville pive og lede efter hende da hun jo har været hans støtte og bedste ven gennem 2 år

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når hunden dør
  • #1   21. okt 2010 Mine hunde har heller aldrig sørget længe. En dag eller to hvor de har manglet den hund, der var væk, men så var det overstået:-)

• #2   21. okt 2010 han har stort set ikke sørget, vi fjernede også kurv og madstativ med det samme. min gamle hund gik helt i spåner da han blev alene, og vi måtte ud og skaffe os en hund, men willum er bare helt cool

• #3   21. okt 2010 Vores 18-ugers hvalp har haft lidt svært ved, at finde ro om natten, siden vi mistede Freja i mandags... Vores 2 andre hunde sover i et bur sammen, så han har følt sig lidt alene...:0( I nat hjalp det dog, at give ham kærestens brugte håndklæde...;0)

De 2 andre hunde har ikke reageret overhovedet. Så nu er det vist bare mig, der skal vænne mig til, at min dejlige hund er væk...

• #4   21. okt 2010 ja vi skal også vænne os til kun at have 1 hund,

• #5   21. okt 2010 Min Alfa, var dybt ulykkelig, da hun i sommer mistede sin 3 år ældre whippet "søster" Lotus.
    Hun spiste ikke den første uge, normalt er hun ellers mere madglad end, selv den mest grovædende labrador smiley

På gåture, gik hun 3 skridt bag mig med hængende hoved, gad ikke løbe, når hun blev sluppet fri og sov stort set døgnet rundt.
    Hendes humør blev først godt igen, da vi fik Ghini i huset en måneds tid senere.

• #6   21. okt 2010 Ronny gik totalt i stå og ville intet da Sille var væk. Taiko reagerede meget lidt da Iva var væk. Så ja, der er forskel fra hund til hund.

• #7   21. okt 2010 Atak reagerede ikke voldsomt men alligevel ku jeg se på ham han manglede noget.
    Mistede først Balle pga angst også 3 uger efter blev Tøsen og Snowy kørt over smiley så var meget nervøs for hvordan Atak ville tage at miste 3 venner på så kort tid.
    De første dage var meget svære for mig og da jeg pakkede deres ting væk, var Atak der med det samme for at snuse på det, gav ham lov og lagde det så væk. Viste ham deres gravsted på marken og han faldt mere til ro efter det.
    De første 2 uger gik han og kiggede bagud på tur, som om han ventede på dem, men nu går det stille fremad og vi kæmper os igennem hver dag!!

Det er stadig utrolig hårdt men mig og Atak har fået et langt stærkere forhold nu og hjælper hinanden så godt vi kan smiley

• #8   21. okt 2010 willum er ligså fjollet og glad på gåtur og her hjemme, han er blevet lidt mere rolig, måske han bedst fungere alene... lige nu ligger han på gulvet og ruller rundt

Kommentér på:
når hunden dør

Annonce