{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

steriliseret ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået Laika steriliseret, og skal ha fjernet stingene på torsdag, grunden til at jeg fik det gjort, var at laika var meget sløv og hele løbetiden tog op til 6 mde før Laika var nogenlunde normal.
Ny lyder mit spørgsmål
hvor når jeg kommer til at mærke forandringer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  steriliseret ??
  • #1   26. okt 2010 hmm altså hvis hun kun bliver sløv op til løbetiden så skulle du jo kunne mærke forskel næste gang hun burde gå i løb.. Min tæve kunne vi ikke mærke nogen forskel på efter hun blev steriliseret, andet en hun har enormt svært ved at tabe sig..

• #2   26. okt 2010 Så simpel var det ikke.
    hun startede med at blive sløv ca. 1,5 mde. før løbetid, efter løbetid kom der falsk drægtighed og tiden frem til at de falske hvalpe ville være rest fra ræden er hun sløv. så sammenlagt har jeg haft en hun der har sover ca. 6 mer.

jeg synes selv at jeg allerede kan mærke forskel, og det er ca. 10 dags siden var hun under kniven

• #3   26. okt 2010 sådan er min tæve osse desværre,hun skal stereliseres om 3 mdr hun er osse sløv og gider intet er kort sagt depri :o( min dyrlæge siger at ca 1 mdr efter skulle man kunne mærke forskel.

• #4   26. okt 2010 Det er det bedste jeg har gjort for Fiffer, hun er blevet meget mere aktiv, hviler mere i sig selv og virker bare generelt mere glad og oplagt.
    Hun var inden sin sterilisering meget påvirket af sine løbetider, flere måneder inden og måneder efter og så blev hun også falsk drægtig hele tiden. Faktisk en total pestilens at være sammen med i de perioder.

• #6   27. okt 2010 hvor er det rat at høre at det i så mange tilfælde at det er gået godt, det jeg glæder mig mest til nu er at vi kan deltage aktiv i træning igen.

tavlesnob:
    aner ikke hvordan hun er opereret, ved at det ar hun har er ca. 4 cm langt
    og ser meget pænt ud.

Kommentér på:
steriliseret ??

Annonce