{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steriliseret
  • #1   3. maj 2012 Jeg har lige fået steriliseret min. Det er vigtigt at hun får ro og du sørger for hun ikke kommer til at fryse. Sørg for hun får væske, men ikke så meget af gangen og så mange gange, det samme med foder. Hold godt øje med stingene og hvis der bliver rødt omkring eller det du har mistanke om hun får feber så kontakt dyrlægen med det samme, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Jeg fik en seddel med fra dyrlægen med de vigtigste informationer, men ellers så spørg dem om alle de ting du er i tvivl om, jeg er sikker på de hellere end gerne vil svare på dem:) Held og lykke med hende:)

• #2   3. maj 2012 De næste ti dage skal du lufte hende i snor, hun må ikke lege med andre eller hoppe vildt rundt. Efter fem dage kan du måske lufte hende i en flex line.
    Men ellers som Alice har skrevet.
    Efter en mdr. tids eller to kan hendes homon balance have stabiliseret sig på et nye niveau og derfor skal hun måske have en mindre mængde foder end tidligere for ikke at tage på. Ellers er det vigtig at hun bliver hold i gang, men almindelig motion.

• #3   3. maj 2012 Holly blev neutraliseret i forgårs.

Hun gik selv ud til bilen (kl. 13) og da hun kom hjem, spiste hun et par guffer og ½ kotelet + drak vand, og så sov hun ellers til langt ud på aftenen, hvor hun gik ud i haven og tissede.

Hun er syet med indvendige sting og har ikke krave på, men en bodystocking fra dyrlægen og hun får smertestillende (flydende Metacam) hver dag de næste fire dage.

Vi gik en stille tur (i flexline) allerede næste formiddag, hvor hun som sædvanlig lettede ben adskillige gange.
    Hun går selv op og ned at trappen og springer også op i sin yndlingsstol og i min seng.

Også dagen efter fjernede jeg sårplasteret og kiggede til såret. Det skulle jeg iflg. dyrlægen, da der skulle luft til såret, som jeg selvfølgelig kigger til dagligt.

Hendes ven Buster blev kastreret samme dag, og selv om han var totalt upåvirket (også iført bodystocking) og for rundt, som om ingenting var hændt, lader han hende være i fred.

• #4   3. maj 2012 Nova blev steriliseret for 2½ uge siden, hun blev også syet med indvendige sting, en havde ret ondt, og hendes hud på maven blev MEGET følsom, hun ville gerne spise osv, men hver gang hendes maven røret jorden fór hun sammen, det hjalp rigtig meget med god smerte dækning og så en bodystocking på.... fik ikke en ved dyrlægen, men købte en til babyer for 29.95 i babysam...... nu 2½ uge efter springer hun rundt og er super glad.... men den første uge her var hård....

• #5   3. maj 2012 Nemlig Hanne - En god smertedækning er alfa og omega, for smerte = stress = langsom heling.

• #6   3. maj 2012 Alle mine er steriliseret.

• #7   3. maj 2012 Hej Allé.
    Tusind tak for jeres besvarelser. Vi har prøvet at give hende ALT ris, kylling, fedt, osv. Det eneste der kunne friste hende var macD smiley - hun er godt nok en lille særling, men må se hvordan hendes appetit er imorgen, for synes ikke man kan give sin hund macD- så hun fik kun nogle bider- også vil hun kun drikke vand af mine fingre. Det plaster hun har på må ikke skifte med mindre det falder af, af sig selv - men det så meget fint ud ifl. Min mand.
    Vi ligger nu på sofaen og putter, hun har dog kræfter til at give mig et kys engang i mellem.
    Håber at dagen imorgen er lidt bedre end i dag, men tror næppe - hun er jo så smerte dækkende- mere end hvad jeg har af medicinering for det.
    Sende en masse hunde møs ud!

Kommentér på:
Steriliseret

Annonce