495 visninger
|
Oprettet:
Steriliseret {{forumTopicSubject}}
Kære HG
Er der nogen der har steriliseret deres hunde?
- Er der noget specielt jeg skal sørger for, er der nogle gode råd for at få hende til at have det bedst muligt efter denne omgang?
Hun bliver opereret her om 1-2 timer.
Mvh Sophie
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 162
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 6 Emner: 74 Svar: 4.137
Men ellers som Alice har skrevet.
Efter en mdr. tids eller to kan hendes homon balance have stabiliseret sig på et nye niveau og derfor skal hun måske have en mindre mængde foder end tidligere for ikke at tage på. Ellers er det vigtig at hun bliver hold i gang, men almindelig motion.
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
Hun gik selv ud til bilen (kl. 13) og da hun kom hjem, spiste hun et par guffer og ½ kotelet + drak vand, og så sov hun ellers til langt ud på aftenen, hvor hun gik ud i haven og tissede.
Hun er syet med indvendige sting og har ikke krave på, men en bodystocking fra dyrlægen og hun får smertestillende (flydende Metacam) hver dag de næste fire dage.
Vi gik en stille tur (i flexline) allerede næste formiddag, hvor hun som sædvanlig lettede ben adskillige gange.
Hun går selv op og ned at trappen og springer også op i sin yndlingsstol og i min seng.
Også dagen efter fjernede jeg sårplasteret og kiggede til såret. Det skulle jeg iflg. dyrlægen, da der skulle luft til såret, som jeg selvfølgelig kigger til dagligt.
Hendes ven Buster blev kastreret samme dag, og selv om han var totalt upåvirket (også iført bodystocking) og for rundt, som om ingenting var hændt, lader han hende være i fred.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.294
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.904
okt 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 29
Tusind tak for jeres besvarelser. Vi har prøvet at give hende ALT ris, kylling, fedt, osv. Det eneste der kunne friste hende var macD
Vi ligger nu på sofaen og putter, hun har dog kræfter til at give mig et kys engang i mellem.
Håber at dagen imorgen er lidt bedre end i dag, men tror næppe - hun er jo så smerte dækkende- mere end hvad jeg har af medicinering for det.
Sende en masse hunde møs ud!
Steriliseret