{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Tabu emne - måske? :D {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om jeg overtræder nogens blufærdighedsgrænser her, men så håber jeg man kan lukke emnet igen uden at blive alt for fornærmet! smiley

Lad mig lige starte med at sige, jeg har selv inviteret Leopold (vores hund) op i sengen, lige fra han var hvalp.. Vi har intet imod hund i sengen, synes det er dejligt med sådan en varm hundevaps ved fødderne.. smiley

Så jeg giver ikke Leopold skylden for at vi nu har et "samlivs problem" smiley

MEN...

Hvordan pokker gør i andre nu når i gerne vil dyrke sex med kæresten og man får en hundesnude i armhulen eller et par slik på benet - eller en hund der bare sætter sig på hovedpuden og stirrer på en!? Det er - for mig - rimelig svært at være romantisk og alt muligt andet - når der sidder en og glor på en med et pivedyr i munden.. smiley

Hunden bliver lukket ude - og står så og skraber på soveværelsesdøren i.. ehmm.. ja.. så lang tid som han nu står der! smiley (Jeg synes godt vi kan udelukke visse detaljer *GG*)

Men hvad gør i andre!? Hvordan pokker er i spontant romantiske og - nå ja - dyrker lidt "alene tid" nu når vovsen er i huset/lejligheden? Er det kun mig der ikke kan ignorere sådan en kold hundesnude i siden i ny og næ!? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tabu emne - måske? :D
  • #1   30. okt 2010 jeg beder Elmo om at hoppe i sin kurv.. han må være i sengen, når jeg er der alene, hvilket er ofte. Er der overnattende gæster, så sover han i kurven, men kommer op i sengen om morgenen..

  • #2   30. okt 2010 Lær ham at gå i kurven på kommando :o)

    Kia fortrækker af sig selv hvis der er optræk til noget. Hun vil ikke have spoleret sin nattero. Hun kommer igen når der er ro :o)


  • #3   30. okt 2010 *Loooool*
    Så er det at det er en fordel at have hunde som eeeelsker at være udenfor smiley og er ganske tilfredse med at døren til huset er lukket *GG*

    At have selskab af hundene, når man er i det romantiske hjørne er ikke just..... romantisk *S*


  • #4   30. okt 2010 Sanne.. hahaha.. hvis der er optræk... kanon..

  • #5   30. okt 2010 Zoe sover også i sengen hvis jeg er alene - Men er der overnattende gæster så sover hun i sin kurv ved sin af - Og hun sover igennem det "hele" smiley

    Intet problem smiley


  • #6   30. okt 2010 Freja - Jeg har et par hunde der vender ryggen til *gg* heldigvis.
    Men jeg husker TYDELIG en hvis lille Trunte der engang begyndte at humpe mit ben mit i det hele .... det var ligesom at ødelægge stemningen, hmm *g*


  • #7   30. okt 2010 ja mine har altså hurtig lært at blive usynlige i en periode....det er ikke trænet med dem, de føler vist bare de ikke er velkomne.....

  • #8   30. okt 2010 tror nu heller ikke jeg kunne være særlig romantisk, hvis jeg havde en hund med et pivdyr i flaben til at sidde og glo på mig.....:o) skønt billede jeg har for mit indre blik

  • #9   30. okt 2010 herhjemme er det lidt forskelligt hvordan Nala reagerer. Hun har flere gang stået med hovedet hvilende på senge kanten og bare stirret underligt (behøver jeg at sige, det var slut derefter? ;)), men andre gange sover hun bare videre nede i hendes kurv.

    så jeg kender bestemt godt til problemet jo smiley


  • #10   30. okt 2010 Ha ha ha tror vi skal ha Joan Ørting over.. Hun har helt sikkert et fif, så alle kan få fornøjelse ud af "hyggen" smiley
    Mht egne hunde, er soveværelset forbudt område !


  • #11   30. okt 2010 Bettina - Aaahahah Joan Ørting *G*



  • #12   30. okt 2010 Ja tror bestemt hun kan hjælpe, så da i TV at hun havde lært, hendes mand, hvordan han skulle snuse hende i skridtet smiley Der er med garanti gode ideer at hente ;-D

  • #15   30. okt 2010 Det hat aldrig været et problem hjemme hos os om natten, for der sover hundene bare imens :O) Men på andre tider af døgnet, hvor Ziggie er mere frisk kan hun godt finde på at komme med sin fortolkning af lydene ;O))) Det er virkelig også mood-killer, men ufattelig underholdende ;O))

    I må igang med at lære Leopold at gå i kurven på kommando :O)


  • #16   30. okt 2010 hjemme hos os, går både katten og hunden ud af soveværelset, det er som om de bliver irriteret over uroen. jeg har dog engang været ude for at felix begyndte at kø ad min kæreste, han har nok troet at han gjorde mig ondt.. det var bestemt heller ikke særlig romantisk *GG*

  • #17   30. okt 2010 jep vi lukker også døren smiley

  • #18   30. okt 2010 Jeg kan se at der er masser med en holdning til emnet - godt det ikke var så "tabubelagt" som jeg troede! smiley

    Og dejligt med så mange der vil give deres besyv med.. Hehe..

    "Problemet" er at Leopold ikke har nogen kurv jeg kan træne ham til at ligge i.. Dvs. han har en transportkasse der står fremme, en hundekurv, et tæppe, 2 puder stablet ovenpå hinanden, en vasketøjskurv med en pude i - og en hundeseng... Vil han ligge i nogle af dem!?? Nej... Han sover i sengen - og i sofaen..

    Og jo - han får også kiks, bolde med godbidder. kødben, leverpostejmadder og alt muligt andet godt nu når døren blir lukket - men.. To be honest - det er da lidt mood killer at man er nødt til at rejse sig fra sengen i bar røv og ingenting, dappe ud og dække hunden af i sofaen, servere snacks for den - og så ind under dynen igen! smiley

    Kunne godt være nogle havde nogle super gode metoder! smiley *G*

    "Optræk til noget" - den grinte jeg oz lidt af! smiley *G*


  • #19   30. okt 2010 Ha ha ha : og så tager det jo ikke så lang tid " Der er heldigvis fordele ved alt smiley


  • #20   30. okt 2010 Baldur vil heldigvis have hans nattesøvn i fred så han plejer bare fordufte ned i hans egen seng eller ned i stuen.


  • #21   30. okt 2010 Måske vores "romantiske tilnærmelser" til hinanden, mig og kæresten, minder for meget om leg.. smiley

    Leopold synes ihvertfald klart det indbyder til at man skal bide i fingre, tæer, finde pivedyr og hvis der nu lige er et kødben i nærheden skal det også med op på hovedpuden "Her ligger jeg - med snacks" :S


  • #22   30. okt 2010 Ha ha det her dagens grinertråd.

    Herhjemme så får han besked på at hoppe ned... meeeen, jeg har godt nok en gang imellem opdaget, at han står med poterne op sengen og kigger på... Han sover halvdelen af tiden i sengen og den anden halvdel under den... og det er nok ikke så sjovt at være under sengen, når der ligger nogen og hopper rundt i den smiley

    Sjovt nok, så kommer han op i sengen bagefter, og så er han bare meeega glad. Han kan nok mærke den gode stemning smiley


  • #23   30. okt 2010 Diva blev engang passet af nogen venner der altid havde deres hund i sengen, så det kom hun da også, deres havde altid bare vendt ryggen til, MEN Diva hun gav altså lige fyren et slik på bollen....hmm så var deres aften ødelagt HAHAHAHA jeg var flad af grin da de fortalte det...

    som skrevet tildligere giv hunden et lækkert ben i kurven:-)


Kommentér på:
Tabu emne - måske? :D

Annonce