810 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Sort "sår" i øjet? Sort "sår" i øjet?
Jeg ved godt det er sent, men håber på svar imorgen tidligt
Min hunds øje løber og der er noget der generer ham, jeg kigger så rundt i øjet og finder en sort lille "streg" i øjet, jeg prøver så vidt muligt at tage den ud med en våd vatpind men det ser ud til at være inde i øjet.
Er der nogen der har erfaring med dette? Frygter lidt selv det måske er noget hornhindesår.
Jeg har ikke haft brug for vagtdyrelægen før, så hvordan fungerer det helt præcist? Jeg vil gerne have fat på en her i morgen i Taastrup omegnen, da det piner mig at se det generer ham-
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.386
Kan være de siger det kan vente eller også skal du afsted nu .
Svært at sige over nettet !
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Ja det ved jeg godt, ville kontakte dyrlægen lige meget hvad, ville bare høre om andre har haft nogenlunde samme oplevelse.
Jeg prøvede http://www.dyrlaegevagten.dk men der kan jeg ikke se noget om hvem jeg skal kontakte, der kan jeg bare finde de lokale dyrlæger ved at søge. Synes heller ikke jeg får noget ud af at skrive: Dyrlægevagt Taastrup, det er derfor jeg er lidt i tvivl?
apr 2009
Er bare lidt i tvivl om jeg så først skal vente til mandag, det piner mig bare at han halvlukker øjet, selvom han dog ikke viser nogen tegn på smerte når jeg kigger i øjer og er glad og fornøjet som altid. Men jeg kan jo se der sidder noget derinde som ikke lige er til at få ud
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 100
det koster det dobbelte at bruge vagten men nogle gange er det nødventigt
apr 2009
Jeg fik ringet til vagtlægen og var på Karlslunde Dyreklinik. Det sorte var pigment i øjet og noget han altså var født med. Dog fandt de en masse meget overfladiske ridser på hornhinden, som øjet skulle være i stand til at bearbejde selv, dog fik vi noget øjen"creme" så det går hurtigere
Mange tak for svarene
Sort "sår" i øjet?