810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sort "sår" i øjet? Sort "sår" i øjet?

Jeg ved godt det er sent, men håber på svar imorgen tidligt smiley

Min hunds øje løber og der er noget der generer ham, jeg kigger så rundt i øjet og finder en sort lille "streg" i øjet, jeg prøver så vidt muligt at tage den ud med en våd vatpind men det ser ud til at være inde i øjet.
Er der nogen der har erfaring med dette? Frygter lidt selv det måske er noget hornhindesår.

Jeg har ikke haft brug for vagtdyrelægen før, så hvordan fungerer det helt præcist? Jeg vil gerne have fat på en her i morgen i Taastrup omegnen, da det piner mig at se det generer ham-

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort "sår" i øjet?
  • #1   31. okt 2010 Der er en dyrelægevagt ligesom der er til mennesker - Du kan google det og ringe til dem og forklare problemet -

Kan være de siger det kan vente eller også skal du afsted nu .

Svært at sige over nettet !

• #2   31. okt 2010 Freja
    Ja det ved jeg godt, ville kontakte dyrlægen lige meget hvad, ville bare høre om andre har haft nogenlunde samme oplevelse.
    Jeg prøvede http://www.dyrlaegevagten.dk men der kan jeg ikke se noget om hvem jeg skal kontakte, der kan jeg bare finde de lokale dyrlæger ved at søge. Synes heller ikke jeg får noget ud af at skrive: Dyrlægevagt Taastrup, det er derfor jeg er lidt i tvivl?

• #3   31. okt 2010 Hvis jeg ringer til den min egen dyrlæge henviser tlf svareren videre ved AKUT sygdom, men det er jo slet ikke sikkert det her er akut.

Er bare lidt i tvivl om jeg så først skal vente til mandag, det piner mig bare at han halvlukker øjet, selvom han dog ikke viser nogen tegn på smerte når jeg kigger i øjer og er glad og fornøjet som altid. Men jeg kan jo se der sidder noget derinde som ikke lige er til at få ud

• #4   31. okt 2010 Vagtdyrelægen er akut det er den du skal ringe til.
    det koster det dobbelte at bruge vagten men nogle gange er det nødventigt

• #6   31. okt 2010 Hej igen allesammen
    Jeg fik ringet til vagtlægen og var på Karlslunde Dyreklinik. Det sorte var pigment i øjet og noget han altså var født med. Dog fandt de en masse meget overfladiske ridser på hornhinden, som øjet skulle være i stand til at bearbejde selv, dog fik vi noget øjen"creme" så det går hurtigere smiley

Mange tak for svarene smiley

Kommentér på:
Sort "sår" i øjet?

Annonce