528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kaster op Kaster op

Milo har efter han har spist sin mad her til aften kastet op to gange. Første gang kastede han kun 1 pille af hans foder op. En halv time senere kastede han det hele op. I morges lagde jeg mærke til at hans afføring var der noget brunt i, og resten var dens normale lyse farve. Han har været frisk hele dagen, lige nu sover han bare. Vi var i hundeskoven i går eftermiddags, hvor han drak/spiste en masse muder. Kan det være det tror i? Vi har også skåret ned på hans kost fra i dag af, da han har taget på. Han tykker slet ikke sin mad, det kommer helt op selvom vi putter det i en aktivitetsbold. Nogle gode forslag? Han virker frisk nok, han sover godt nok nu, men det gør han altid ved denne tid.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaster op
  • #1   31. okt 2010 Hvis det fortsætter imorgen så tag ham til dyrelæge. Opkast er ikke til at spøge med, og kan være forskellige ting. Men en god ting kan være at give ham ris og kylling som skånekost i nogle dage.
    Det kan være maveinfektion, eller en form for virus. Men sørg for at få det undersøgt hvis det fortsætter.

• #2   31. okt 2010 Hunde kan jo have en dårlig dag som mennesker. Jeg vil ikke tage det så tungt når han ser ud til at have det fint.. det går nok over igen af sig selv..

• #3   31. okt 2010 Mopse har tit sarte maver, men hvorfor siger du ikke nej til ham når du ser han spiser mudder.. Jeg har mine i snor altid og så er det mig der jo derved bestemmer hvad de må snuse til og ikke spise.

• #4   31. okt 2010 Det er rigtigt at hunde kan have en dårlig dag som os mennesker. Jeg tager bare ingen chancer mere, eftersom min bedste venindes hund og min egen hund blev aflivet på baggrund af dårlig mave, som bare fortsat, og fortsat på trods af dyrelæge behandling. Min egen var dog frisk til det sidste, men kastede pludselig op og blev alvorligt syg lige efter opkasten. Derfor har jeg respekt for dårlig mave :o/

• #5   31. okt 2010 I hundeskoven får han jo lov at løbe løs, og jeg har ikke øjnene på ham hele tiden, han render jo rundt og leger med de andre hunde. Da jeg så ham stå og æde/drikke muder var det for sent. Sagde jo selvfølgelig nej (lidt hjerne har jeg dog) da jeg så det, men der havde han jo fået det indebords. Når vi går tur i snor får han heller ikke lov til at slikke i noget.
    Jeg ringer til dyrlægen, hvis det fortsætter i morgen, men vi skal alligevel også op til ham på tirsdag med hans knopper.

Kommentér på:
Kaster op

Annonce