997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Utoligt jeg ikke er blevet ædt ! Utoligt jeg ikke er blevet ædt !

Jeg kigger min hund i øjnene dagligt.. Ja faktisk hver gang jeg kommunikerer med ham er der øjenkontakt.

- Øjenkontakt med en hund er truende, og hunden vil bide!!

Jeg smiler til min hund.. Jeg smiler når han gør noget sjovt, når træningen går godt og når jeg synes han er dejlig.

- At smile til en hund er farligt, du truer hunden ved at vise tænder. Hunden vil bide.

Jeg bukker mig ind over min hund. Jeg gør det ofte når vi kæler; trækker hans hoved helt ind til brystet. Krammer ham og kysser ham på mulen.
Jeg bukker mig når han får line på, når han får en kikser og når jeg tørrer poterne.

- At bukke sig over en hund er truende adfærd. Hunden vil føle sig trængt op i en krog.. Hunden vil bide.

Jeg fodrer sommetider min hund inden jeg selv spiser. Det er ikke noget vi er så nøjregnende med her i huset; hunden bliver fodret når det passer ind eller han virker sulten.

- Hunden skal spise EFTER lederen. Hunden vil få dominante tendenser og vil forsøge at overtage magten i hjemmet hvis den spiser først.

Min hund ligger i sofaen. Jeg synes det er hyggeligt, og hunden synes det er dejligt og behageligt.

- Hunden må under ingen omstændigheder være i møbler og andre høje positioner. Hunden vil få dominante tendenser og vil prøve at overtage magten i hjemmet.

Min hund går ud af døren som det passer ind. Nogle gange først, andre gange efter.

- Hunden skal gå sidst ud af døren. Det er lederens pivilegie at gå først ud; hunden er en naturlig underhund og skal følge lederen, ellers vil den prøve at overtage magten i hjemmet.

Jeg træner min hund med kiksere, venlighed og kommunikation. Jeg sørger for hunden har det sjovt og lystrer kommandoerne fordi de er trænet positivt.

- Hunden skal ikke belønnes for udført arbejde. Tal i en hård tone og pres hundens krop i den stilling du befaler den.

Jeg er RYSTET!! Og jeg forventer en ordentlig bidskade en af de nærmeste dage - håber bare jeg overlever !!

Muligvis mine sidste ord på dette galleri... Og en fremtid med en frådende monster-ko, der udtænker de vildeste planer for verdensherredømmet !

Er ked af det venner, my bad... Jeg forsøger at gøre det rette med min næste hund!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utoligt jeg ikke er blevet ædt !
Kommentér på:
Utoligt jeg ikke er blevet ædt !

Annonce