{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandre tur Sverige - huskeseddel?
  • #1   1. nov 2010 Førstehjælpskasse
    ekstra halsbånd just in case
    vi havde et par "sko" med -bare i tilfælde af skade på poterne

    hmm... skal lige overveje hvad vi ellers havde med, eller se om jeg kan finde huskelisten;o)


  • #2   1. nov 2010 uhh heidi jeg har en LAAANG seddel med ting som bare skla med - bruger den til vores vandre turer til svarige og kanoturer - så den kan vi helt helvt sikkert nok bruge ;o) - forresten kan det være jeg medbringer 3 små vapper hvis det er ok ;o)

  • #3   1. nov 2010 førstehjæælpekasse
    dårligmavestopper
    sko til hunden (jeg bruger nogle specielle nogle som ikke er sko, men en slags balloner som ikke generer hunden)
    tægetænger
    saks
    alcohol (ikke til at drikke men i vilfælde af at et hedeslag hos hund)
    jeg har køledækner som holder hunden kølig i varmen
    masser af vand
    og ja det er godt nok en del til hundene ;o)


  • #4   1. nov 2010 jeg tager også altid ekstra halsbånd, hundetegn, sele og snor hvis vi mister noget og en tynd laaang snor med metal indei som hunden kan stå i evt også om natten hvis vi sover uden telt (så hunden hverken går sin vej bliver væk og heller ikke bider den over), potevoks, og potesalve, kan og børste, jeg har også altid smertestillende medicin med til hundene hvis uheldet skulle være ude,
    men ja jeg har rigtig meget med tit for man skla jo simpelthen være forberedt på det værste og der kan jo i væreste tilfælde varer en dag eller noget før vi kan komme til en dyrlæge


  • #5   1. nov 2010 Michelle: Tusind tak smiley
    Camilla - suuper du har en liste, du medbringer bare alle de hunde du orker, jeg nøjes med Fellow smiley Simba har jo ik rigtigt helbred til så lang en tur og Trunte vil altså helst være hjemme ved Simba smiley


  • #6   1. nov 2010 Heidi: helt ok - ja cleo kommer uden tvivl, Noah kommer måske og alt efter om vi kører fra en malteseropdrætter i MEGEt nær fremtid endnu en lille malteserpige - er så spændt ;O) Så ja det kan være vi kommer mig og 3 vapper :oD

  • #7   1. nov 2010 ja efter vores årlige sverigs vandringer/kanoturer bliver listen lang der er bare altid noget man mangler - så er det lettere til en selg hehe
    vi skal vel have en del koserves med og jeg kan anbefale pastasupper fx littele cook


  • #8   1. nov 2010 Kan huske der var en herinde for nogle måneder siden (måske siddste år) som fik en hel liste med alt hvad man skal have med. Kan bare ikke huske hvem det var , men prøv at søge vandretur el.lign i forum.

    Men ellers kommer CMP med en mase gode ting. Evt. også antihistamin og noget lokalbedøvende ved insektstik
    Evt. jordspyd og line, så de kan stå bundet, kunne måske også være rart?


  • #9   1. nov 2010 Camilla: Ihh så spændende smiley Det glæder jeg mig til at høre mere om :-))
    Jamen det styrer du selv hvor mange hunde du vil have med :-))

    Ja man finder jo kun ud af det ved at prøve det :-)) Det med mad snakkede Kim også om at vi skulle finde ud af med os når ik vi spiser kød, men der er jeg altså lidt på bar bund :-))
    Men hvis det bliver en succes næste sommer så laver vi det vel til en tilbagevendende begivenhed? Ku være super fedt smiley


  • #10   1. nov 2010 Miemiv- Night Creatures' Nightmare L
    helt klar det skal også med - ja e snor til at binde hunden i er temmelig vigtig og virkelig en fordel det er en hunden ikke kan gnave over. Er normalt ikke tilhænger af at lade mine vapper stå bundet men sover man undefor teltet er det nu virkelig rart at vide de ikke pludselig bliver væk i den senvske ødemark ;o)


  • #11   1. nov 2010 Heidi *Caniquus*
    sevfølgelig gør vi det :o) Ja det bliver så spændende - håber sådan det hele kommer til at passe sammen så flokken i skagen kan udvides med en lille malteserpige - ville bare være så godt - ikke mindst for Noah :o)

    ja mad der har jeg en del virkelig stre hit til os planteædere. fx nødder, æbler, supper, de der vegesnitler man koger og så steger, bønnepostej på dåse, kikærter osv. er sikker på det bliver super fedt jeg glæder mig :o)


  • #12   1. nov 2010 og ja cleo er jo hardcore vandre - vi plejer at holde os på omkring 15-20 km pr dag - dog me nogle dage hvor vi kun går omkring de 10 og nogle dage hvor vi bliver det samme sted en dag så hverken os eller hundene bliver trætte

Kommentér på:
Vandre tur Sverige - huskeseddel?

Annonce