7.485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Gemmer ting (mad osv) Gemmer ting (mad osv)

Hej Hg'ere:o)

Jeg har et spørgsmål om adfærd hos min lille papillon tæve...
Hun gemmer ting som mad, godbidder og ben. De har begge lide fået et ben her til aften, og trisse gnaver ikke på det men slæber det op i sofaen og gemmer det i tæpperne. Hun bruger snuden og potterne til at lægge mere tæppe op omkring det, så man ikke kan se at det ligger der. Hun gør ind imellem det samme med mad og godbidder... Og er der ikke et tæppe så skubber hun det ned mellem hynderne i sofaen.

Er det normalt? Har aldrig oplevet det med de andre hunde jeg har haft/kendt..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gemmer ting (mad osv)
  • #1   3. nov 2010 hun gemmer bare til dårligere tider.... det er normalt......
    hun har bare for meget mad og ting.. mere end hun vurdere hun kan spise....

• #2   3. nov 2010 det er sikkert fordi hun ikke er sulten, så skulle det jo gerne kunne hives frem senere:-)

• #3   3. nov 2010 Tak for dit svar... Har bare aldrig oplevet det før med nogen hunde. Og er nu ikke fordi at hun mange ting og meget mad, men det synes hun jo så åbenbart:o)

Er det vitterligt fordi de gemmer til dårligere tider? Det troede jeg ikke at hunde gjorde... Er der nogen der har et lidt mere uddybende svar? Sådan lidt mere "videnskabligt". Altså hvad der mere præcist ligger bag denne adfærd osv

• #4   3. nov 2010 Folk er godt nok hurtige til at svare:o)

• #5   3. nov 2010 Enig med de andre. Men kan det måske være en mulighed, at hun er falsk drægtig? Eller er hun bare sådan generelt? Min hun aflevere det til mig, for ham den lange, skal ihvertfald ikke have det smiley

• #6   3. nov 2010 Det er bare generelt... Hun kommer fra et hjem med 9 andre hunde, kan det ha noget at sige? Altså at hun har gemt maden for de andre, for at ha nok til sig selv senere?

• #7   4. nov 2010 Helt sikkert. Den kan også have lært det, af de andre. Min kusine har en gadehund fra Grækenland, og den er også rigtig god til det smiley

• #8   4. nov 2010 Karla har gjort det siden hun var hvalp og gør det stadig som 2,5 årig. Det er meget meget sjældent hun spiser noget lækkert med det samme. Det bliver gemt og hevet frem senere....

Her i huset kan man ikke smide et stykke tøj på gulvet i 5 minutter uden at der drysseer tyggepinde ud af det når man løfter det igen *lol*

• #10   4. nov 2010 Ja det ser nemlig rigtig sjovt ud... Og sødt:o)

Gik bare og undrede mig over det, da jeg aldrig har oplevet det før... Men er da glad for at det er helt normalt;o)

Hun gemmer tit sit eget, og så smutter hun hen til boss og vil være med der

• #11   4. nov 2010 To af mine tre hunde har gjort det. Coffey gør det rigtig meget - han kan blive helt febrilsk, når han skal finde et godt sted til et tyggeben el. lign.

Han graver med fødderne, dækker til med næsen, tjekker om alt er ok, og SÅ kan han forlade gemmestedet ..... nå nej, det var alligevel ikke RIGTIG godt, en gang til et nyt sted ;o)

• #12   4. nov 2010 To af mine tre hunde har gjort det. Coffey gør det rigtig meget - han kan blive helt febrilsk, når han skal finde et godt sted til et tyggeben el. lign.

Han graver med fødderne, dækker til med næsen, tjekker om alt er ok, og SÅ kan han forlade gemmestedet ..... nå nej, det var alligevel ikke RIGTIG godt, en gang til et nyt sted ;o)

• #13   4. nov 2010 Fluffy gør det hvert år når det begynder at blive koldt, jeg plejer at sige hun er halvt egern og samler ind til vinteren smiley

• #14   5. nov 2010 Nadja, det minder mig om min første vaps - da han oplevede det første snefald fik han SÅ travlt med at evakuere alle sine gennemgnavede kødben op på den overdækkede terasse *GGG*

Det så SÅ sjovt ud!

Kommentér på:
Gemmer ting (mad osv)

Annonce