{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

En stjerne har takket af {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere lavet et indlæg tilbage fra WDS2010 i Herning, hvor min Baloo's morfar deltog i en alder af 17 år og 7 mdr. Han blev 2. bedste veteran med Excellent. I alt har han vundet 18 titler inden for udstilling og lydighed. I september udgaven af DKKs blad Hunden var der et flersiders portræt af ham og han ejer en gæv dame på 83 år.

Han er ikke i blandt os mere, for han blev mere og mere svag, så hun valgte selvfølgelig at han skulle have fred. Men hvor må det være underligt at miste en livskammerat igennem mere en 17 år. De har haft et fantastisk liv sammen og opnået mange ting.

Jeg er herrestolt over at han er morfar til min Baloo.

RIP fantastiske Matthæus, du vil aldrig blive glemt. Mine tanker går til Else som har mistet en sin allerbedste ven. Men jeg ved verden ikke står stille for hende. En lille ny hvalp har gjort sit indtog i hjemmet i september, som værdig afløser for en helt fantastisk hund. Men han var en ener, og han kan aldrig erstattes. Men livet går videre, men glemt det bliver han aldrig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En stjerne har takket af
  • #1   13. nov 2010 Lena, Therese har måttet indse at Pluto ikke skal udstilles mere, men han lever i bedste velgående. Jeg synes også det er helt fantastisk at hunde over 15 år stadigvæk er fit og kan udstilles.

Vi kommer til at savne dem begge to, men heldigvis kommer Therese og Pluto og kigger på når vi holder vores juleudstilling i december. Apropos udstillinger, Matthæus var altid i snor, men snoren havde han selv i munden. Så han gik med sig selv. Han var fantastisk lydig og han gik rundt med sin egen julegave i munden, som alle hundene får når vi holder juleudstilling.

• #2   13. nov 2010 Ja, det er skrækkeligt og tomt at skulle sige farvel til en trofast ven gennem mange år. Vi havde en puddel, der blev 18 år gammel, det var også svært at sige farvel til ham.

Ja, kan godt forstå at du er stolt over at han er baloo´s morfar

• #3   13. nov 2010 Åhr Gitte.. Får helt tårer i øjnene..
    Kan huske hvor mange gange du har fortalt mig om gamle Matthæus.. Himlen har fået en stor stor stjerne..
    Hvil i fred..

• #4   13. nov 2010 Gitte: Camilla fortalte det i søndags, føler sådan med Else. Det må være en svær tid hun går imøde. Godt hun har den nye, selvom den slet ik kan erstatte Matthæus. Så hjælper det forhåbenligt til at hun ik føler sig helt ene og alene.
    Kan godt forstå du er stolt af ha en sønne søn af Matthæus, det var hvad Else kalder det. Så vidt jeg husker, en dejlig dame.

Kommentér på:
En stjerne har takket af

Annonce