407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp alene hjemme problem ! Hjælp alene hjemme problem !

Min 1 år pekingeser Monty kan ikke lide at hver alene hjemme, han vil med mig. Så han stikker af ud af døren hver gang jeg skal afsted, så jeg skal til at fange ham. Jeg har prøvet alt. Det er både godt og ondt at man går hjemme hos ham hele dagen lang.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp alene hjemme problem !
  • #1   18. nov 2010 En hund skal lære at være alene hjemme inden man forlader den. Det er stik imod deres natur, så derfor kræver det træning. Prøv at læse mere om emnet på internettet smiley

• #2   18. nov 2010 Jeg prøver at træning ham hver dag hvor jeg går fra ham. Jeg har også læst bogen; Hunden alene hjemme af Roger Abrantes.

• #3   18. nov 2010 Smider du godbidder når du går? Herhjemme forbinder min hund det at jeg skal ud af døren, med at hun skal have lækkerbidder, for når jeg har pakket taske og taget sko og overtøj på sidder hun allerede inde ved køkkenbordet hvor hendes godbidder står, for hun ved jeg smider en lille håndfuld som det sidste inden jeg går... Hun opdager overhovedet ikke at jeg går ud af døren, hun har så travlt med at finde sine hapsere smiley Det synes jeg virker rigtig godt, for jeg ville næsten ikke kunne få over mit hjerte at hun skulle stå og kigge imens jeg gik ud af døren smiley

• #4   18. nov 2010 Ann Sophie S
    Ja jeg smider godbidder til ham + at får en T-shirt jeg har haft på.

• #5   18. nov 2010 den chine linker til den med alen hjemme træning i 6 trin hvor længe skal man ha haft hunden før man begynder på det

Kommentér på:
Hjælp alene hjemme problem !

Annonce