1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hjælp til shopping! Hjælp til shopping!

Jeg har bestemt mig for at Leopold skal have et nyt dækken - da det han har simpelthen bare ikke er godt nok! Men nu er jeg lidt i tvivl hvilket der er godt nok til ham den lille skid! smiley

Jeg har kigget på flg. modeller:

http://www.hurtta.dk/dk/produkter/pro/pro_vinterdaekner.htm

og

http://www.hurtta.dk/dk/produkter/pro/pro_windstopper_fleece.htm

Men.. Jeg er i tvivl om nummer 2 - fleecen, er varm nok her til vinter? Eller om det er mere en efterårsting..? Egentlig kan jeg jo bedst lide den model, fremfor dækkenet - men.. Ja.. Det er så derfor jeg skal bruge jeres hjælp! smiley

Hvad har i af erfaringer med disse to modeller?? Og er der andre modeller i kan fremhæve/anbefale fremfor dem jeg har fundet?

Det skal lige siges: Leopold er en 6,7kilo tung Cavalier blanding uden underuld - og som elsker at løbe rundt i sneen.. Det skal være noget der kan holde ham varmt i min. 2 timer af gangen - og gerne vandtæt da han også kommer ud selvom det regner! smiley Selvom vi ikke er helt enige på det punkt..

Og så et andet shopping relateret "problem" - nu tror jeg endelig jeg har fundet frem til - i fællesskab med Leopold - et foderprodukt han kan lide.. Jeg købte 10 foder prøver hjem og har prøvet at give ham dem lidt af gangen - nogle lader han ligge og nægter at røre (bla. Wolffsblut og Arcana tror jeg det var) mens andre guffer han med det samme (Fish4dogs og Oliver's) - men hvor er det billigst at købe disse 2 produkter? Ikke fordi jeg ikke vil betale det dét koster (ellers kunne jeg jo bare fodre med Pedigree.. hehe..) men jeg vil jo gerne spare hvor jeg trods alt kan nu når produktet er det samme.. smiley

Har før handlet på Zooplus - men de har - så vidt jeg kan se - ikke Olivers... Gode shoppingsteder - og gerne en pris hvis i har den.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til shopping!
  • #1   28. nov 2010 Har lidt erfaringer med dækknerne. Jeg har haft den sidste fleece til min voksne cavalier og den sad ikke godt på hende. Faktisk kender jeg ingen med cavaliere der har kunne få et hurtta dækken til deres hunde da cavaliere tit har en lidt lang krop og er lidt spinkle i det. Mine erfaringer er at passer de min cavalier i længden er det alt for stort i omkreds:( hehe nu lyder det næsten som om jeg har gravhunde;) så jeg har syet et dækken selv til dem begge to

• #2   28. nov 2010 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=58153 - især billede 5 kan man se hans kropsbygning på.. Han er jo faktisk ret spinkel.. Så kan da godt være de ikke dur til ham så! smiley Jeg havde nu også tænkt mig at tage ham med ud i Maxizoo og prøve dem inden jeg købte dem.. smiley

Men - hjemmesyede.. Det kan jeg ikke klare.. Sidst jeg skulle sy noget fik jeg det syet fast til min venindes sofa! smiley Så det magter jeg ikke.. smiley

Andre med erfaringer?? smiley

• #3   28. nov 2010 Hvis du har mulighed for at prøve dem på ham er det nok klart det bedste:) held og lykke med det. Skriv gerne hvis du finder et dækken der bare sidder super godt:)

• #4   28. nov 2010 Og vi fodre forresten også med olivers. Det kan de begge to godt lide. Vi bestiller det på olivers hjemmeside. Det er nemt og bliver leveret lige til døren, og så får man altid en lille ekstra ting med, kødben eller sådan smiley

• #5   28. nov 2010 Hvis han er bygget som en cavalier kan du godt droppe Hurtta dækkener, de sidder af h til på dem.. Finder lige et link til dig med dem jeg bruger til min cavalier dreng, de er super lækre og jeg kommer ikke til at bruge andre, de skal tages lidt ind om maven men jeg kender en måde der tager 2 sek uden nål og tråd smiley

• #6   28. nov 2010 http://www.alttilhundogkat.dk/buster-outdoor-vinterjakke.6?/Generelt/HUNDE/Hundetøj/dækner/BUSTER Outdoor vinterjakker/ TILBUD Køb 2, Betal 1= 1 GRATIS Polar vind- og vandtætte hundedækkener. 40cm/&showitem=10080

• #7   28. nov 2010 Hmm den vil ikke linke direkte, men det er deres polar dækken og IKKE buster dækkenet..

• #8   28. nov 2010 Hold da op - det var noget af et tilbud... smiley De ser jo rigtig fine ud.. Og hvis i siger at cavalieren ikke kan passe Hurrta såååå.. Så er der jo nok noget om snakken! smiley

Men nu er vinterjakken så selvfølgelig ikke i str. M.. smiley Spørgsmålet er bare om en S er stor nok.. Hmm.. Har selvfølgelig ikke et målebånd.. Argh! smiley Men er det rundt om halsen man måler - og så rundt om brystet - og længden fra hals til hale!?

• #9   28. nov 2010 Og så var jeg inde og læse på Oliver's hjemmeside - og det syne sjeg lyder rigtig fornuftigt.. Gratis levering og de har smags garanti - OG man kan få en pakke med 3 x 4 kilo af deres 3 produkter som Leopold alle kan li.. smiley så det synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud.. Det tror jeg at jeg bestiller her i januar engang når han har fået spist det sidste af det mad han har.. smiley

• #10   28. nov 2010 Polar dækkernerne hedder ikke small osv, de hedder tal miun bruger 40cm i længden og han er en stor han på 9,5 kg

• #11   28. nov 2010 Det er dem her jeg har (link fjernet)

men hvis du vil have et Buster skal du vælge str L da de er meget små i str, har lige købt et M regndækken til min og det er alt for småt.

• #12   28. nov 2010 Men er et dækken varmt nok!? Jeg mener - synes det ser ud som om der er mere "varme" i dem der hedder vinterjakker?

Men Leopold er 45 cm fra der hvor hans halsbånd sidder - til lige henover ryggen ved halen.. Så mon det også er den der hedder 40 cm han skal have? Selvom han kun vejer 6,7kilo?

Åh det er tricky sådan noget shopping! smiley

• #13   28. nov 2010 Og så et andet spørgsmål - hvad med hans tissetrold - jeg mener - kommer den i kambolage med den der der er under det polardækken?

• #14   28. nov 2010 Dem jeg linker til altså billedet dem der hedder Polar de er meget varme og tykke, de andre er kun forede med fleece. og der ville jeg købe det der hedder 45 cm så det passer i længden.

Og nej der er ingen problemer med tissetrolden smiley Du kan evt se billeder af Gizmo med sit det ene på i hans profil og i det album der hedder noget med december 2009...

Kommentér på:
Hjælp til shopping!

Annonce