{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

bare en tanke {{forumTopicSubject}}

Nu hvor der er så meget oppe med denne nye hundelov og ja jeg ved godt der sikkert er en million indlæg om det herinde allerede med her kommer mit så.
Med alle de problemer den nye lov allerede giver for så vel ejerene af disse racer og mange andre grupper af hunde ejere og organisationer der det så ikke på tide at regeringen tager loven op til revision jeg ved udmærket godt den sikkert ikke bliver slettet men kunne den ikke rettes til så alle parter kan leve med det.
Der har været en masse forslag fremme om hvad der ellers kunne gøres men der sker ikke rigtigt mere vi høre ikke det store til folk der gerne vil ændre loven i medierne mere er det medierne der ikke vil tage os alvorlige eller er det bare os der ikke er gode nok til at samle os mere??
Jeg har det sådan lidt med denne lov at det jo er den første men bestemt ikke den sidste hvad bliver det næste?
skal vogter hundene forbydes næste gang fordi de er gode vagt hunde og har en kortere lunte end en labrador? eller skal vi forbyde alle terrier arter fordi de også har et højt og stærkt temperament?
Vi kan fanme ikke lovgi os ud af de her problemer med et forbud det ender bare mere mange flere problemer end før da de personer som vil ha en potens forlænger også nok skal finde en på en eller anden måde.
Livet er fanme snart at begrænset af love rygere må intet mere (jeg overdriver jeg ved det) alle ting bliver ændret så man skal træde mindre ved siden af for at blive straffet hårdt i det hele taget bliver det lovgivet om så mange ting for tiden at det snart ikke er sikkert vi må træde ud i en skov mere fordi vi kunne jo komme til at ødelægge noget det kan sku da ikke være rigtigt at dk næsten er på vej ud i noget der ligner et diktatur jeg elsker fanme danmark men det her kan sku ikke fortsætte.

Men hvad gør vi starter et militær kup med vores hunde eller skal vi bare se til mens verden ruller os forbi og vi til sidst kun må ha en robot hund fordi alle andre racer har en eller anden fejl.

når det var bare lige hvad jeg ville af med så kan i jo svare skrive en sviner eller bare tænke over det.

Vi ses i skoven med en robot


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bare en tanke
  • #1   4. dec 2010 Nu har loven jo kun været der i få måneder.
    Så kort tid bruges der ikke på at vurdere love

    Der går mindst 1-3 år normalt med sådan noget..


  • #2   4. dec 2010 Hm jeg synes det er de seriøse hundeejere der bliver straffet her, da det jo egentlig kun er dem der overholder loven!
    De useriøse hundeejere, der er grunden til at loven er oprettet, overholder da stadig ikke loven? Det er en rigtig uigennemtænkt lov, som slet ikke har fået lov til at blive formet på alles præmisser. I mine øjne (og ud fra hvad jeg har oplevet) har jeg ikke set én eneste ung "rockerfyr" gå med mundkurv på en forbudt muskelhund (ja, spurgte om hvad race det var). Han gik end ikke med snor på den, og det har jeg oplevet rigtig mange der ikke har gjort.

    Det er bare noget øv når de forkerte bliver straffet! smiley


  • #3   4. dec 2010 *Maria med de skønne jagthunde* .

    Er i kontakt mere flere politikere fra diverse partier nogen mere lydhør end andre. men dette indlæg var mere tænkt som en mening og et debat oplæg så kan folk selv lede de ting ud af det som de vil og skrive hvad de synes om de ting jeg bringer på banen.
    ved godt jeg kommer vidt omkring men med min hjerne er det sku svært at holde sammen på det hele hehe


  • #4   4. dec 2010 Jeg er på vej i seng og når måske at svare mere, når jeg har sovet. Men den nye reviderede hundelov vil først komme til gengorhandling efter 3 år. I den mellemliggende tid vil man selvfølgelig tage materiale og ting til efterretning og behandle. Men jeg tvivler på at mange andre racer kommer med, for forbudet virker jo alligevel ikke som det er nu.

  • #5   4. dec 2010 "for forbudet virker jo alligevel ikke som det er nu."

    Naturligvis virker det ikke. Det bliver jo ikke håndhævet. Totalt til grin.


  • #6   5. dec 2010 Tak susanne der vil jeg da lige ind og kigge kunne jo være de kunne bruge nogen af de kontakter jeg har på christiansborg

Kommentér på:
bare en tanke

Annonce