{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

bare en tanke {{forumTopicSubject}}

der slog mig igår (fik næsten et blå øje) smiley

Ej, men hvorfor er det at vi ikke her i DK, men også i sagen om Maddy, ikke prøver at opsøge claivvoante? (staves??)

det er set før de kan hjælpe og det skader da ikke at prøve.. Det kunne evt. hjælpe efterforskningen af forsvundene folk..

Ved godt at det ikk er alle der tror på det, men det skadede vel ikke at prøve..

Hva sys I?

Der er måske nogen claivoiante herinde? Ville I kunne hjælpe politiet hvis I blev spurgt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bare en tanke
  • #1   2. apr 2008 Jeg tror på det.. Og kan ik forstå hvorfor de ik har prøvet det.. Synes jeg læste på et tidspunkt, at der var alt for mange "snydere" der meldte sig for at få reklame og penge.. Mene r ik sikker..

  • #2   2. apr 2008 Jeg er stensikker på at både politiet og forældrene har fået mere eller mindre pålidelige henvendelser fra clairvoyante - og at alle ledetråde er blevet efterforsket. Tit er selv de bedste jo ikke i stand til at give særligt mange faktuelle oplysninger. Hvis de kan "tune ind" på Maddy, men hun ikke selv ved, hvad det hedder, der hvor hun er - så kan de måske sige noget med, at der er en rød sofa, og et tog udenfor. Og det hjælper jo ikke specielt meget....

  • #3   2. apr 2008 Karina, er ganske enig...

    Det er klart, at efterforskerne ikke offentliggør, hvilke oplysninger de har fået hvorfra - og det skule undre mig meget, om der ikke har været et væld af henvendelser fra clairvoyante..


  • #4   2. apr 2008 jamen det kan sagtens ske.. det håber jeg da de har..

Kommentér på:
bare en tanke

Annonce