{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføring af to katte og en hvalp
  • #1   17. dec 2010 Uha håber så kattene er van til hunde smiley

    Lure lige med på sidelinjen så dette var blot min første indskydelse når jeg læser dit spørgsmål smiley


  • #2   17. dec 2010 De har været en del sammen med mine forældres hund, ellers ikke.
    De var meget grove overfor ham i starten, men til sidst lod de ham komme helt tæt på.


  • #3   17. dec 2010 Tror det kan blive svært nu en hvalp jo er lidt af en krudt ugle *ss*
    Er hvalpen van til katte?


  • #4   17. dec 2010 Ja hvalpen er vokset op med katte smiley

  • #5   17. dec 2010 jeg ville holde hunden og lade kattene komme tæt på hvis de vil. aldrig tvinge kattene! lad dem ikke være alene sammen.
    og afled hunden hvis den ikke accepterer det når kattene vil have fred. og den må aldrig jage kattene på nogen måde, og sluttelig ville jeg ikke lade dem være alene sammen..

    vores kat gjorde det at han gav hunden et ordentlig slag over næsen første gang den kom for tæt på. så var reglerne ligesom sat, og nu bestemmer han herhjemme smiley sådan synes jeg også det skal være..


  • #6   17. dec 2010 Da jeg fik Keeswha hjem som 8 ugers hvalp havde jeg 2 katte, som ikke var vokset op med hunde. Den "gmle" kat var reserveret overfor hunden, men den anden tog den til sig som om den var en killing. Hun kom med mus til vapsen o.s.v., ådet gik helt af sig selv. De fandt selv ud af det. Det ville nok have været anderledes, hvis det var en voksen hund vi pludselig fik i huset.

  • #7   17. dec 2010 Mange tak for jeres svar smiley
    Det er dejligt med noget hjælp, når man har brug for det!

    Vi glæder os meget til at få vores lille Mads hjem :-)!!


  • #8   18. dec 2010 Jeg har aldrig haft problemer med kat-hvalp eller killing-hund. Kattene/killingerne har jo den fordel, at de altid kan komme op og væk fra hunden, hvis det bliver for meget og hundene/hvalpene har en vis respekt for hvæsen :), så jeg synes, det går af sig selv, men selvfølgelig har jeg altid været til stede indtil de så ud til at have "fundet" hinanden.

Kommentér på:
Sammenføring af to katte og en hvalp

Annonce