{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

beroligende til nytår eller?? {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige så heldig, at der var nogen, der har fyret masser af fyrværkeri af, i en halv time. så kunne jeg se Balders reaktion. nu er jeg bare i tvivl om, om hans reaktion var okay, eller han bare vil være for stresset hele aftenen? Da det begyndte var vi allerede ude i haven og tisse. da det begyndte satte jeg mig på hug oppe ved døren og han kom hen og satte sig ved mig. HELT op af mig, rørte jeg ham ikke, skulle jeg findes. lidt efter bevæger han sig ud max. 1 meter fra mig. men vender hurtigt og løber hen til mig igen, hvor jeg igen skulle røre ham. så gik han lidt ud igen og gør 2 gange og så bare hen til mig igen. jeg snakker med ham i et roligt leje, ligesom hvs jeg skulle sige dygtig. jeg vælger at gå ind og lukke døren og Balder ligger så stille ved mig og får en pølse, men så går det igang igen. Han sætter sig op, han kigger bare alle vegne (nok for at finde ud af hvor det kommer fra. og pølsen rør han ikke før det stoppede igen.
vil i hjælpe mig med at tyde hans signaler og gjorde jeg noget forkert, som jeg skal tænke over til nytår??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  beroligende til nytår eller??
  • #1   18. dec 2010 oki. det ved jeg så til nytår. men hvad synes du om hans reaktion??

  • #2   18. dec 2010 Jeg har altid gjordt det ved mine hundes første nytår at når de begynder at skyde af så sætter jeg mig ned på gulvet med en masse lækre godbidder og så træner og hygger vi, de glemte fuldstændig alt larmen uden for og har aldrig reageret på det siden, jeg gjorde det så de første par år med Fluffy fordi hun er en usikker hund,men da vi gik tur i går begyndte de og brage og hun løftede ikke engang ørene, så mit arbjede var vist godt nok smiley

  • #3   18. dec 2010 min mors hund tarzan som er herinde
    får noget a slappe af på

    ellers klarede han ik nytårsaften smiley han får sådan noget natur medicin fra dyrlægen


Kommentér på:
beroligende til nytår eller??

Annonce