{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Maja H. D
Maja H. D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nytårsangst!!!! {{forumTopicSubject}}

Har lige fundet nogle gode råd på nettet der ihvertfald har givet mig nogle gode ideer til hvordan min Futte kommer igennem nytåret!

(link fjernet)

Håber det også kan hjælpe nogle af jer andre!

Kram - og godt nytår!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsangst!!!!
  • #1   28. dec 2010 Det var da nogle forfærdelige råd!

• #2   28. dec 2010 Hvis man trækker gardiner/persienner for, har hunden jo absolut ingen anelse om hvor de "farlige" lyde kommer fra, kan ikke forbinde dem med noget...
    Shame on that doctor!

• #3   28. dec 2010 Camilla, hvorfor er de råd forfærdelige?
    Hvad er dit - meget bedre - alternativ?

• #4   28. dec 2010 Tror du da, at hundene ser lyset og tænker: Åhhh, det er DERFOR det larmer, men så er alting jo fint?

Der er nogle hunde der er bange for lyset, andre for lyden, atter andre for begge dele.
    Og naturligvis skal de skærmes så meget som muligt fra det hele. De laver ikke en slutning inde i hovedet, at det er lyset lyden kommer fra - hvilket jo altså også er forkert.

• #5   28. dec 2010 Camilla:
    Men hunden kan jo ligeså godt blive bange og ikke mindst mega stresset over alle de blink osv. der kommer.
    Jeg har altid fået rådet at alt skal trækkes for vinduerne så der kommer så lidt lys ind som muligt og så er det ellers bare op med musikken :o)

• #6   28. dec 2010 Jeg synes det er nogle fine råd, og jeg vil da helt sikkert tage nogle af dem til mig smiley

• Maja H. D
    Maja H. D Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   28. dec 2010 Hvis I har flere gode råd vil det da være dejligt!

Det er Futtes første nytår, så jeg ved ikke hvordan han vil reagere?

• #8   28. dec 2010 Giv hunden mental udfordring i løbet af dagen, så den er "brugt" om aftenen.
    Min hund prøver at gemme sig, så vi laver en hule til ham.
    Han har gået med DAP halsbånd et par uger, så det håber vi har en effekt.
    Spiller højt musik, så de fleste brag overdøves
    Der er trukket for så lysglimt holdes ude

• #9   28. dec 2010 Vi har prøvet alt med min hund så både os og dyrelægen har vurderet det er bedst med noget beroligende

Kan ikk åbne linket på min computerxD

• #10   28. dec 2010 Jeg har mørklægningsrullegardiner i hundenes rum, fordi det ofte er lysglimtet de ikke kan lide, og så har jeg spillet lyd-CD for dem fra de var små hvalpe. Jeg har ingen bange hunde indtil videre, men det er vigtigt at forberede en hund på disse høje lyde i god tid, ellers kan paniksituationer nemt opstå.

• #11   28. dec 2010 Hmm, vores hund er bange for lysglimtene er vi kommet frem til. Det er lidt sært :s Det kan sige skraldebang som det vil, bare det ikke hyler eller giver lys - eller vi er gået i seng, så går hun helt i panik. Men lysglimt er lidt svært.

• #12   28. dec 2010 Med Cassius gjorde vi det, at vi den første nytårsaften vi havde ham, tog ham med udenfor.
    Vi bor langt ude på landet og fyrværkeriet er temmelig langt væk, så det er helt sikkert.
    Det virkede nærmest som en form for desensibilisering på ham...

Vi gør det samme på lillefisen i år.. så håber vi, det virker ligeså godt.

Kommentér på:
Nytårsangst!!!!

Annonce