{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsangst?
  • #1   14. feb 2010 okay, så går jeg igang NU.... ej undskyld mette du har ret.. vi har dog ikke de problemer

• #2   14. feb 2010 Patricia:

*GG* det har jeg heller ikke. jeg læste det bare i "HUNDEN" og kom til at tænke på de mange mange tråde d. 30-31/12 der er HVERT eneste år med folk, som forventer en mirakelkur HER og NU!!

• #3   14. feb 2010 ja ja den er sikker hver år...... men lur mig om det ikke blir et problem igen i 2010... folk kan ikke se så langt, at det evt kunne blive et problem

• #4   14. feb 2010 Selvfølgelig bliver det samme problem iår. Men hvis man kunne få bare EN enkelt til at gå igang nu, så var der måske en hund mindre, der var bange nytårsaften:-)

• #5   14. feb 2010 Hey Mette, nu var Junior jo kun en lille baby til nytår, men han var overhovedet ikke bange, og sov sig igennem det meste af dagen.. Men kan jeg så være sikker på at han heller ikke er bange i år?

Better be safe than sorry, hvordan får jeg ham så trænet til det?

• #6   14. feb 2010 Lianna:

Uha, jeg er bestemt ikke inde i træningsmetoderne. Med VED at der findes en CD med nytårslyde på.

Men jeg synes ofte at hunde, der er angste nytårsaften, har haft en voldsom oplevelse med nogle høje lyde. Krudt fyret af tæt på dem eller lignende.

Så mit første råd er at forsøge at undgå at hunden kommer i disse situationer.

Så afholdes der åbenbart kurser for nytårsangste hunde.

Og sidst men ikke mindst så tror JEG at det har noget med ejerens reaktion at gøre. Hvis man har en hund som dig, der ikke har været udsat for grimme ting, så ville jeg bare tage det stille og roligt:-)

• #7   14. feb 2010 Du har helt ret, når Junior har løftet hovedet, og lyttet efter lydende, så har jeg bandlyst at sidde og provokere ham og sige "Jaa, hva' det?" herhjemme. Har desværre oplevet mange der gør dette med deres hunde, og det er da helt forkert ikke? Jeg kunne ihvert fald forestille mig at hunden derved fremprovokeres til at gø, og mærke at det er ikke i orden, at den lyd er der..

Han kan godt til tider være meget lydhør, og tilbagetrukken overfor en helt fremmed lyd eller genstand, men så ændrer jeg ikke min adfærd og begynder at pylre om ham. Tværtimod, så konfronterer jeg ham med genstanden, og gør det til en god ting via godbidder og rolig snak..

• #8   14. feb 2010 Mine hunde løfter da også hovedet hvis der kommer et kæmpebrag.

Men jeg ignorerer det og så sover de videre:-)

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #9   14. feb 2010 Den nytårs CD der er nævnt er super god at forbygge med, hundene vender sig til de sjove lyde og høje brag.
    Men start i meget god tid og for meget lav styrke, lav så bare det du plejer at at lave.
    Men igen den er forbyggende og ikke nogen mirakelkur ;0)

Kommentér på:
Nytårsangst?

Annonce