994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Foder allergi... Foder allergi...

Nuga bliver i øjeblikket fodret med Taste of the wild og det kan hun godt li'. Før fik hun Wolfsblut og det ku' jeg godt li', tihi.
Nu har hun fået T.O.T.W i ca 2 måneder. Hendes mave er fin, dvs afføringen og ingen dårlig ånde eller andre gener.
Dog er hun rødlig i begge ører. Har self været forbi dr dyr som ikke kunne se hverken betændelse eller ørermider. Hun ryster ikke på hovedet og bruger kun sjældent poten til at klø med.
Et andet tydeligt sted på hende at se hud er i hele lysken og den er fin og lys.
Hun får ikke andet end tørfoder og guffere, måske er det gufferne, ved det ikke.

Er der nogle derude som har set det samme hos deres hunde ved fodring med T.O.T.W

Jeg synes at 2 måneder er meget længe ved evt allergi af nyt foder.
Nogle forslag.
Nuga's humør fejler abs intet. Glad og fuld knald på. Problemet lader til at genere mig mere end hende:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder allergi...
Kommentér på:
Foder allergi...

Annonce