{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken drivende jagthund ?
  • #1   31. dec 2010 en gravhund er en glimragende driver!

de arbejder effektivt, selvstændigt, og kan drive i flere timer

det rigtig positive er, at den driver dyrene i et passende tempo, så dyrene ikke stresses og jages helt ud af såten i løbet af 2 min.

hvor mange af de større racer løber solen sort på ingen tid, gør gravhunden det samme, bare i et bedre tempo for jagten, jægeren og dyret.

skriv hvis du skal have link til kenneler der avler dygtige drevhunde!

• #2   31. dec 2010 En springer er vel en apporterende jagthund?

• #3   31. dec 2010 Er helt enig med Marie-Louise - gravhund er en super drivende jagthund til danske forhold, eller en drever/strellufstøver.

• #4   31. dec 2010 og så vil jeg tilføje at hvis du vælger dalmatiner så sæt dig godt ind i det og find en med gode og sunde forældre.. der har været skam avl på dem efter 101 dalmatiner og de døjede med blindhed døvhed og allergi.. alt dette er dog ved at være væk igen..

Men det er en super skøn hund! smiley

• #5   31. dec 2010 Chine, tak for det venlige svar. Er det her ikke et skridt den rigtige vej når jeg prøver at sætte mig ind i det ?!

Jeg skal pointere at jeg ikke er under noget tidspres. Jeg har dog nogle år tilbage i min nuværende hund. Der er masser af jagthunde i jæger-vennekredsen som vi bruger.

• #6   31. dec 2010 Mette - Det kan godt være jeg har taget fejl, at en springer IKKE er en drivende hund. Jeg er som sagt på jagt efter en god førstegangs jagthund og jeg har hørt meget godt om springeren. Jeg kender flere der har gode springere som vi bruger på jagterne.

Der er ingen tvivl om at der kunne være en rigtig god mulighed for det blev springeren.

• #7   1. jan 2011 jamen hva ska hunden bruges til?

skal den hente ænder til lands og til vands?

rejse vildtet på kommando?

drive en såt igennem ?

Kommentér på:
Hvilken drivende jagthund ?

Annonce