{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.579 visninger | Oprettet:

Min chihuahua er syg {{forumTopicSubject}}

måske en lidt lang historie men har brug for noget hjælp...Det hænger sådan sammen at min chihuahua har været lidt sløj efter løbetid så vi gav hende lidt tid men det blev ikke bedre, vi gik til dyrlægen med hende, hun havde lidt feber og hun fik noget i mod det.
Et par dage sener ser hun fin ud igen, der går en uge og så har hun det skidt igen vi tager til vagt lægen lørdag aften da hun har det rigtig skidt han undersøger hende og siger at han kan se hun har lidt ondt i ryggen og behandler den som en Diskusprolaps, vi skal ringe hvis det ikke bliver bedre.
Der går nogen dagen og hun får det bedre og begynder at lege igen men så går der ca lidt over en uge så har hun det skidt igen og man kan se hun har ondt når man rør hende. Så vi smutter til vores egen dyrlæge igen og vores dyrlæge henviser og til en ct scanning af hendes ryg. Det skal lige siges at min hund ikke piver hvis det gør ond, hun siger ikke noget så dyrlægen har svært ved at finde ud af hvad der muligvis kunne være galt.
Vi skynder os at få en tid hos den anden dyrlæge dagen efter.
Så får hun lavet ct scaning, dyrlægen siger der heldivis ikke er noget galt med hendes ryg. men men men hun har desværre patella i begge knæ i lidt høj græd og han ville give hende noget smertestillende i 14 dagen og så skulle vi holde en pause på 4 dage uden smertestillende, og så se hvordan det går med hende. for han syntes det var for tidligt at operere hende når hun ikke er ældre.
Vi kom hjem så gik der lige ca 3 dage så fik hun meget dårlig mave og vi stoppet med at give hende smertestillende da det ville gøre hendes mave være, der gik ca 4 dage med dårligt mave.
Så gik væk med skåne kost.
Så startet vi med at give hende smertestillende som lægen sagde.
Forleden fik hun en hundekiks som hun altid får når vi kommer ind efter en tur fra gaden, hun leger altid med den først og lige pludselig skriger hun op (meget højt) og løber med halen mellen benene ind og gemmer sig og ryster over det hele. Nu kan hun slet ikke se synet af en hundekiks uden at ryste og løbe i den anden retning.
Så nu igen i dag /nat låg vi i sengen (hun sover altid i sengen) jeg ville jeg lige flytte lidt på dyen men meget forsigtig ryggede jeg hende og hun vågner med et meget højt skrig og løber ned fra sengen og ind i stuen hvor hun bare sidder og stirre ud i luften og ryster helt vildt og ville slet ikke med ind i senge igen hver gang jeg tager hende med i senge løber hun ned med det samme. Hun har ikke leget i 2 dage og er slet ikke den hund jeg kender hun sover rigtig meget og hun er kun 1år og 3mån, så hun burde lege som hun plejer. Og jeg personlig tror jeg ikke kun det er hendes knæ det er galt med. Vi skal til dyrlægen med hende på mandag. men vi aner bare slet ikke hvad vi skal gøre. vi kan jo se hun har det meget skidt.

nogen der har oplevet noget af det sammen håber virkelig der er nogen der kan hjælpe..


unskylder for stavefejl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min chihuahua er syg
Kommentér på:
Min chihuahua er syg

Annonce