{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Foder? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har en landseer på 8 måneder, han vejer mellem 45 og 50 kilo og er ca 60 cm høj.

Lige pt bliver han fodret med RC og noget BARF. Men han virker som om at han ikke rigtig bryder sig om det foder han får fra RC. Er der et andet godt mærke vi kunne give ham i stedet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder?
  • #1   3. jan 2011 wolfsblut, taste of the wild, Regal, Orijen var nok nogle af de fodermærker jeg ville kigge nærmere på.

• #2   4. jan 2011 Vi bruger Wolfsblut til de voksne og Arion til de små.
    http://www.bigbullies.dk/shop/foder-og-kosttilskud/default.aspx

• Printzlau
    Printzlau Tilmeldt:
    okt 2008

Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 28
    #4   5. jan 2011 MAGNUSSON PETFOOD ! gå ind på deres hjemmeside og læs om det på http://www.hundmat.com/ Man ringer til dem og får telefonnr til den nærmeste forhandler og så er det bare at ringe og bestille og så bliver det leveret lige til døren!

Velbekomme

• Printzlau
    Printzlau Tilmeldt:
    okt 2008

#6   6. jan 2011 Har du læst ingredienslisten på alm. hundefoder? hvis det er med kylling så er det kun hønsefødder og næb de bruger så kan man sige "puha" Det er kennelfoder du referere til det er til dem der har mange hunde og ikke har råd til at give dem ordentlig mad!!

Jeg bruger Meat & Biscuit fra Magnusson og det er blevet deklareret som menneske mad! De bruger bla. fersk kødfars, fulkornshvedemel, friske æg, koldpresset rapsolie, friske gulerødder og kartofler!! Og så er det bagt og ikke presset som alt andet foder hvilket betyder at når der kommer vand på så smuldre det hvor alm. Foder bliver op til 4 gange så stort og svulmer op i hundens mave (ikke så rart for hunden)!

(link fjernet)

• #8   7. jan 2011 Jeg ville heller ikke ikke bruge det Lone henviser til, det er simpelthen for dyrt i forhold til indholdet. Min hund ville skulle have det dobbelte af det i forhold det Acana som hun får nu.
    Så kan det da godt være at Acana koster mere i anskaffelse, men det holder også dobbelt så lang tid.

tag et kig på Acana, Orijen, Wolfsblut eller taste of the wild. smiley

Held og lykke med det smiley

• Printzlau
    Printzlau Tilmeldt:
    okt 2008

#9   7. jan 2011 Vores hund som vejer lige knabt 40 kg får 2 x 150 g om dagen ! så 15 kg holder halvanden måned og vi giver 425 kr for det! Men hver sin smag :o) Har man fundet et foder ens hund trives godt på og man kan stå inde for indholdet så er det vel godt. Vores hund havde mange problemer med tynd mave vi har prøvet flere forskællige typer hundefoder bla. hills som jeg syntes er et dyrt produkt! Med Magnusson har der på intet tidspunkt været noget med maven!

Kommentér på:
Foder?

Annonce