592 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dårligt foder ="
dårligt foder
Nogen der har oplevet at foderet er blevet dårligt? Der er noget hvidt klamt stads på noget at vores foder. Jeg bruger olivers foder til min hund, og jeg opbevarer det i en foderspand. Foderet er ...
Nogen der har oplevet at foderet er blevet dårligt? Der er noget hvidt klamt stads på noget at vores foder. Jeg bruger olivers foder til min hund, og jeg opbevarer det i en foderspand. Foderet er ...
Skrevet af: *KJ og bettefisen * - 21. apr 2007
Dyrt og dårligt foder .. eller ?
Nu har jeg x en masse læst, hvordan noget foder bliver omtalt som "alt for dyrt" fordi de ingredienser der er i, ikke modsvarer prisen - ihvertfald iflg den, der skriver. Jeg tænker sådan lidt .. ...
Nu har jeg x en masse læst, hvordan noget foder bliver omtalt som "alt for dyrt" fordi de ingredienser der er i, ikke modsvarer prisen - ihvertfald iflg den, der skriver. Jeg tænker sådan lidt .. ...
Skrevet af: Martine - 14. sep 2022
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Salmonella i pølser
Salmonellabakterien, Salmonella Typhimurium, er blandt andet blevet fundet i rå, frosne pølser til hunde, sojapiller til grise fra Brasilien og andet dyremad, blandt andet af fransk oprindelse.
Pølserne er til hunde... Sojapiller til grise ;o))
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Måske forekommer det mest ved stressede grise, men det forekommer.
Grisen er altædende
dårligt foder = dårlig mave