{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Min næste hund skal være en {{forumTopicSubject}}

Saluki fordi den er gudesmuk og
whippet fordi den er så dejlig afslappet indenfor og en meget sund race og
Tervueren fordi den er SKØN at træne med og
Boxer fordi den er så dejlig lalleglad hele livet og også en god hund at træne med

Alt i en pakke tak ;o))

Hmmm.
Synes sgi det er svært at vælge.

Er der i øvrigt nogen der ved om boxerens flade ansigt giver den nogle fysiske problemer i forhold til træning og konkurrencer i lydighed / IPO / PH.
(Undskylder på forhånd formuleringen) men bliver sporet sikkert nok når snuden sidder oppe mellem øjnene.
Og har den luft til en stor eftersøgning ( woow det siger noget om min manglende viden om racen )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min næste hund skal være en
  • #3   5. jan 2011 Jeg er enig med Pia K .. smiley Det er da den bedste løsning smiley *GGG* Så har du alle 4 racer i en !! Smart smart ... ;0)

  • #5   5. jan 2011 Hihi tror godt de kan bruge deres næse uden at skulle gøre mig klog på det... Felix kan i hvert fald! og han bruger den flittigt, også når vi går spor :o)

  • #6   5. jan 2011 Ihh det kender jeg alt for godt... Jeg har også en del racer jeg vil have og de minder slet ikke om hinanden *LOL*

    Saluki
    Cavalier
    Border collie


  • #7   5. jan 2011 at det lyder som om at han er ved at sniffe alt jorden op er så en anden sag :oP

  • #9   5. jan 2011 Kender kun alt for godt det med ikke at kunne vælge smiley

    Mine drømmeracer
    Gran danois
    Fransk Bulldog
    Newfoundlænder


  • #12   5. jan 2011 Undskyld mit fravær men at lave en pbs aftale vedr. betalingsmodul på en webshop var ikke sådan lige til..
    Nå men dejligt at høre boxeren ikke er hel dum til mit formål.. Når man bare kigger sig ordentligt for.
    Mht størrelsen på næsebor er det så til at se ordentligt på en 8 ugers hvalp ?.

    Tror godt boxer kunne blive vores næste hund, men det skal være fra en ordentlig opdrætter ( har en i tankerne allerede, som jeg synes gør et godt stykke arbejde)
    Er der både udstillings og brugslinier / kenneler her i DK
    Og gerne gode og dårlige egenskaber ved begge linier.

    Og Pia : Du har da bare lige svaret på mit dilemma...
    Så skal jeg bare finde 4 hundeejere der er med på den lille ide... Så har jeg jo hund om 1½ års tid--
    (IRONI)


  • #14   5. jan 2011 Boxeren er et super godt valg - både som brugshund og familiehund.

    Min Roberta - kan ses i min profil - elskede at gå spor og bruge sig selv, men samtidig var hun også sofahygger og verdens bedste ven og rejsekammerat smiley


  • #15   5. jan 2011 Susanne "platugler" her fra HG

  • #18   5. jan 2011 Krumme: Skønt at få min fornemmelse bekræftet...

    Nu må så se hvornår det bliver aktuelt.. Vi skal ikke have 2 hunde samtidig lige foreløbigt og Taco er knap 5 år... Men har fået fjernet "ikke gode" knuder 2 gange det sidste år, så spørgsmålet er hvor lang tid vi kan forvente at have ham endnu... Vi har besluttet ikke at operere for det mere


  • #20   5. jan 2011 Min svigerinde og hendes mand hentede deres Saluki i nordjylland, vi mener det var omkring Skagen. Hun er nu ellers meget sød, men ikke lige min type hund. De har så i forvejen en Ungarsk Mynde, som heller ikke lige er min type hund. Men begge hunde er nu søde....

    Og her i huset vil vi allerhelst have en Dobbermann.... Har udset os kennelen og skal så bare have taget os sammen. Men det bliver ikke lige med det samme. Måske senere i år eller næste år....


  • #21   5. jan 2011 Min nye drømmehund er en dobermann...men sådan en får jeg aldrig...kunne ejg vælge frit ville det nok blive en pharao igen, men skal fremover gå efter noget mindre og mere handy, så jeg + den bedre kan komme rundt med de offentlige...så det bliver en chihuahua(en helt anden boldgade)

  • #23   5. jan 2011 Krumme: Nej det er noget trist noget, men vi synes heller ikke det er fair for hverken Taco eller os at blive ved hvis det betyder operation hver halve år.. Nu må han leve så længe han har det godt, og det har han da heldigis endnu.

    Maj-Britt: Jeg synes også en whippet er skøn, men Alex er ikke enig " Det er ikke en hund det der"
    Og så er whippet nok heller ikke det oplagte valg hvis man vil lydighed på højt konkurrenceplan... En udfordring og muligvis muligt, men ikke oplagt


  • #24   5. jan 2011 Maj-Britt: Den whippet jeg snakkede om igår er en mine forældre skal have.. De har en i forvejen

  • #25   5. jan 2011 Min næste hund måtte godt blive en Berner sennen eller en Karelsk bjørnehund - mon man også kan få dem begge i én *G*


  • #26   5. jan 2011 Aner ikke hvad min næste hund bliver. Ville gerne have en malamute mere, men, bliver nok en internathund af en slags =)

  • #27   5. jan 2011 Min næste hund(hvis det skal være en anden race) bliver enten:
    Shar Pei
    Grå Schæfer
    eller en Doberman :o)


  • #28   5. jan 2011 Jeg er 99% sikker på, at den næste bliver en miniature bull terrier.
    kun 99%, da jeg allerede elsker standarden, men jeg er nødt til at prøve at have en miniature og mærke forskellen.


Kommentér på:
Min næste hund skal være en

Annonce