{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

Legetøj/leg {{forumTopicSubject}}

Jeg ved faktisk ikke helt hvordan man skal forklare det meen hvordan lære man en hund og lege?

Eccola vil gerne lege og har meget energi meen har ikke rigtig fundet et stykke legetøj hun gider og bruge..

Pivedyr gider hun ikke da hendes mor har bidt efter hvalpene hvis hun havde dem s¨å det er hun lidt bange for...

Bamser gider hun godt meen hvis man så tager fat i den og kaster den står hun bare og glor.. eller hvis jeg tager fat i den og vil lage med hende ved hun ikke hvad hun skal gøre..

Nogen er der et rigtig godt stykke legetøj eller andet vi skal prøve?

vi har sådanne en terning meen den tror hun bare hun skal tykke i før godbiderne kommer ud.. selvom hun har set hvad quark gør..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legetøj/leg
  • #1   7. jan 2011 hvor gammel er hun?
    Alba gad heller ikke rigtig der jeg fik hende.. som om hun synes det var ulækkert have i munden smiley

Nu leger hun vildt meget.. Jeg blev bare ved med at tale "gladt" til hende og hoppe rundt og lege med tingene :).
    Nu kan jeg ikke engang flytte hendes legetøj uden hun tror hun skal lege smiley

• #2   7. jan 2011 Et bideskind med en snor i..
    Du kan gøre skindet "levende" ved hjælp af snoren ( Måske et par meter lang)

Terningen er måske for hård og mærkelig for hende endnu... Du kunne evt prøve med en Leo eller Mike, der er lavet af robust gummi og derfor mere behageligt at bide i.. Og også lavet så hunden kan samle den op og bære. Det kunne være starten til at ville lege.

• #3   7. jan 2011 Du skal lege med legetøjet i snudehøjde, sige sjove lyde og svinge rundt med det - så jagter hunden det, og man opbygger en sjov leg på den måde, så fremover når du tager dét legetøj frem så ved den godt hvad det betyder smiley

• J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #4   7. jan 2011 Ja, hvor gammel er hund - legetøj med snor - Husk lige tandskifte - der er det måske ikke så godt at lege trækkelege - alderen er lidt vigtig - husk lege med hvalpe skal være langsomme bevægelser da hunden ikke han opfatte de hurtige når den er lille hvalp

• #5   7. jan 2011 Hun er fra maj så 7-8 måneder..

Det er lidt ligesom hun ikke rigtig forstår hvad man skal gøre har prøve i hovede højt og sagt lyde meen hun kigge bare mærkeligt og så går hun ellers bare den anden vej... som om så kan det også være lige meget...

Sorry den lange svar tid men der kom lige en haste ting ind af døren smiley

Kommentér på:
Legetøj/leg

Annonce