{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

HVOR gør I af alle godbidderne?? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er vel ikke den eneste som forkæler min hund voldsomt og har tonsvis af godbidder.

Har to af de dersens spande fra Maxizoo, en stor pose med noget tørret i, nogle forskellige tupperware med forskellige ting i, nogle tomme "slikæsker" (de der store klare til bland-selv) og nogle af de der poser fra Olivers.
Jeg har SÅ mange godbidder, og det giver mig et logistik-problem, for hvor fanden gør jeg af det hele???
I mit gamle køkken havde jeg en træk-ud-skuffe til gryder, som perfekt opbevarede det hele, men det har jeg ikke, så mit køkkenbord (og spisebord) flyder, og jeg skal finde på noget smart..

Så hvis nogle af jer med forkælede vuffer kunne dele hvordan I gør (og måske smide et billede hvis det er virkelig smart?) ville jeg blive virkelig glad!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVOR gør I af alle godbidderne??
  • #1   8. jan 2011 Altså Milos ligger i bryggerset. I alle skabene smiley
    Men det kræver jo at du har sådan et hehe.

• #2   8. jan 2011 ....tror alle andre forære dem til deres veninder............................ *GGG*

• #3   8. jan 2011 kan du ikke sætte et skab af til det :)? det har jeg gjort smiley

• #4   8. jan 2011 Også stopper du med at købe flere ? *G*

• #5   8. jan 2011 Jeg har ryddet mine klædeskabe ude i gangen og smidt mit tøj ud........*GGGGGG* Jeg har et dobbelt og et enkelt skab

Jeg har lavet det sådan at fodersække kan stå forneden. resten har jeg lavet hylder i og købt plastkasser til opbevaring.

Men jeg har problemer:-( Jeg har ikke plads nok:-((

• #7   8. jan 2011 Jeg giver dem til hunden....hehe

• #8   8. jan 2011 Jeg VIDSTE Mette ville komme frem!..

Jamen, jamen bor i en lille lejighed på 50 kvm..
    Ville gerne have dem i køkkenet, men det højskab der er der (hvor jeg evt. kunne sætte nogle trådkurve ind) er det eneste skab jeg rigtig kan have støvsugeren i..

Et bryggers har jeg ikke ligefrem..

Og Freja skal vist bare overses her smiley haha...
    Udstillingssæsonen starter jo snart igen, og så står den på foderprøver og endnu flere godbidder! Er jeg for nærig med dem, siden jeg har SÅ mange?

Kom med billeder damer! Jeg vil inspireres smiley Pleease?

• #9   8. jan 2011 Aaaaii... HG stinker... ! smiley

• #10   8. jan 2011 HEHE det er så en af de få gode sider ved en allergi hund.
    Det problem løste sig selv 8-)

• #11   8. jan 2011 *men det højskab der er der (hvor jeg evt. kunne sætte nogle trådkurve ind) er det eneste skab jeg rigtig kan have støvsugeren i..*

Jamen, så skal der da bare være plads til støvsugeren forneden og resten skal være hylder der lige passer.......*GGGGG*

Nå ja....... Vores støvsuger er forvist til et hjørne i stuen.........*LOOOOOL*

• #12   8. jan 2011 *Jeg VIDSTE Mette ville komme frem!..*

Hvordan kunne du dog vide det?...........*GGGGGG*

• #13   8. jan 2011 Hold da op - I må have meget!!

Vi har en hylde i køkkenet til guf, fordelt i 3 flødebollebøtter og to små plastikspande. Og så en stor spand til foder.

• #14   8. jan 2011 (link fjernet)

^^ Altså - det er bare NOGLE af de godbidder vi har! smiley Så har vi 3 x 4 kilo Oliver's stående - en spand med dyrlægefoder til maven, en stor krukke med træningsgodbidder - og en skål med "Ud-og-tis"-kiks! smiley Jeg tror nok min kæreste mener at vi er ved at have nok! Hehe..

• #15   8. jan 2011 Andreas,
    tror jeg har i hvert fald 10 kg. godbidder. Hvis ikke 15.. Tror min hund blvier lidt stor, hvis jeg opbevarer dem i hende smiley

Renee,
    haha, det kan jeg godt se..

Mette,
    fordi DU om alle mennesker forkæler dine hunde, og også er typen der liiiige skal handle lidt hos Olivers.. Og når man nu er i gang, så er det jo billigere i fragt bare at fylde op smiley ligesom jeg gør!

Der er en grund til at jeg to fyldte foderspande med tørrede okseben i kælderen smiley (tak for foderspande i øvrigt smiley )

• #16   8. jan 2011 Kirstine,
    tak for billede.. Men øhm, der tror jeg ikke mit kan være! smiley hahaha!

• #17   8. jan 2011 Kirstine,
    du må i øvrigt forklare din kæreste at det slet slet ikke er nok.. "Vuffi skal jo også liiige have lidt forskelligt" smiley

• #18   8. jan 2011 Det er helt vildt *GGG*

Alle de forskellige ting.. Her kører vi med de samme få ting. Big Crunchy Bites, små politistave, duckcoins eller de samme i oksekød... Og det var vist det...
    Lige nu får hunden kun sit foder, og hylden er så godt som tom...

• #19   8. jan 2011 Jeg har et skab i køkkenet som er hundenes skab. Der er alle deres godbidder i, samt trimmegrej til Silas. Skabet indeholder ret mange godbidder af forskellige slags smiley

• #20   8. jan 2011 http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50022764

En løsning jeg selv har tænkt på ^^ Sådan nogle stænger der på væggen - og så kan man købe små bøtter til at hænge på! smiley

• #21   8. jan 2011 Lulu har sit eget skab i køkkenet, hvori tingene er puttet i en masse plastikbøtter fra ikea smiley

• #22   8. jan 2011 Mit ligger stadig og flyder i vindueskarmen.... Har dog planer om at købe nogle smarte pangfarvede trådkurve som kan hænges på væggen. Altså i stedet for hylder. De vil være perfekte i mit køkken. Kan selvfølgelig ikke huske mærket, men har set dem hos en frisør i Randers. De kan også stilles på bordet og stables smiley

• #23   8. jan 2011 Ch,
    jeg tror jeg har alt hvad man kan få fra Olivers?
    På nær det der kun er hud, for det gider hun ikke.
    Så har jeg sådan nogle tørrede kyllingeruller fra Zooplus.
    En pose tørrede lunger fra Kenjan.
    En stor Maxizoo-spand med store godbidder.
    En stor Maxizoo-spand med små godbidder.
    Et rundt rør med nogle bløde godbidder.
    En pose med Frolic.
    En æske med nogle foderprøver.
    En æske med nogle andre foderprøver...
    Hmm.. og en opbevaringskasse på omkring 8-10 liter med forskellige poser fra supermarkederne..

Og ja, øh, det er det jeg lige kan huske? Har sikkert mere hvis jeg rejser mig og kigger smiley

• #24   8. jan 2011 *GLUP*

Tror min hund er omsorgssvigtet *GGGG*

• #25   8. jan 2011 Ligner de her : (link fjernet)

• #26   8. jan 2011 Kirstine,
    de er SUPER-smarte!

Har to i gangen til alle hendes seler, liner, halsbånd, mundkurve osv. og så to bøtter med godbidder, så man liiige kan tage nogle som gæst, for hun bliver pænt ivrig...

• #27   8. jan 2011 aarrhhhh.....det kan da godt være den blir lidt tyk.

• #28   8. jan 2011 Her har vi en krukke stående på vores microovn og resten som vi fylder op med har vi inde i en sort kasse som står i vores rumdeler inde på kontoret smiley

• #29   8. jan 2011 *Mette,
    fordi DU om alle mennesker forkæler dine hunde, og også er typen der liiiige skal handle lidt hos Olivers.. Og når man nu er i gang, så er det jo billigere i fragt bare at fylde op smiley ligesom jeg gør!*

Jeps.......... OG på ZooPlus............*GGGGG*

• #30   8. jan 2011 Jeg har fyldt 5 kurve i mine rumdelere med guf til Nala, og så ligger der også 3 poser i sofaen, når ja og i vindueskarmen...

og bilen

og en skuffe i gangen

Hmm jeg har endda ikke købt siden november (altså pånær nogle frolic igår ;))

• #31   8. jan 2011 CH,
    ja, det tror jeg bestemt også han er!.. Kig på ham og se de liiiidende øjne..
    Det er godt nok godt at han ikke kan læse, for ellers ville han kunne se her, hvad han går glip af..

Mette,
    præciiiiiis!.. Det er også mit problem..
    På min mors dørtrin står også en fin pakke til "Frau Anja" en af dagene.. De lokker!

• #32   8. jan 2011 Jeg fylder dem i dynebtræket og sover med dem....hehe....du siger billede??? HAha smiley

• #33   8. jan 2011 Jeg havde et skab i køkkenet til mit, men da jeg så skulle aflive et køkkenskab for at få plads til en opvasker, så måtte jeg rydde op i mine skabe i gangen så nu bruger jeg 4 hylder i et højskab i gangen og så har jeg sat en hylde op i køkkenet hvor der står sådan nogen glas med låg på (dem man bruger til mel, sukker osv) og dem har jeg så 4 af med forskellige godbidder i.. og så har jeg også en foderspand fyldt med lidt forskelligt lækkert til dem den står også i køkkenet sammen med en større foderspand som Fluffy`s mad er i og så har jeg yderligere 2 sække foder til hende i bunden af mit klædeskab *LOL* Kunne faktisk godt bruge et helt værelse til deres ting, mon jeg kan få mormor til at flytte ud *LOOOL*

• #34   8. jan 2011 Jeg har bare et fint .. fint ...glas med låg med lever-bites fra Olivers stående..... det er de eneste godbidder jeg har til mine hunde.
    Hmmm.... jeg kan da godt se jeg er dyremishandler .... ha ha

Jow da..... jeg har også et glas med Frolic.... ( de er nok snart for gamle ) for de får dem ikke aldrig.... :O)

• #35   8. jan 2011 Hmmm.. Nå ja, men så har vi jo altså en bil fyldt med hundeudstyr til de BEDSTE lege i hele verden...

Det går heller ikke at æde sig glad *GGG*

• #36   8. jan 2011 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=59352

I det enkelte skab er der dækkener, ekstra ekstra snore og
    diverse......*GG*

I dette skab står der 4 kasser på hver hylde og der er 4 hylder:-)

• #37   8. jan 2011 WOOOOW!!

Mette, du mener det dælme for alvor *GG*

• #38   8. jan 2011 Hvor er det fedt Mette!..

Jeg elsker at du køber hjem i så store mængder, at der er kasser til hver, med labels og det hele.. Det er nice..

• #39   8. jan 2011 CH:

*LOOOOOL*

Anja:

Ja, der er system i rodet.......... Mit problem er når jeg får købt for meget, så det ikke kan ligge i kasserne........... Så ender det nede i bunden.......*GG*

Nå ja....... Selve foderspandene med plads til 15 kilo foder i hver står slet ikke i skabene...... Det er kun "ekstrafoderet" der står der.....*GG*

• #40   8. jan 2011 Anja og Mette - - støt en fattig rullepølse hvis i har for meget smiley
    Vi aftager det gerne - Flere på HG har alligevel sagt hun er for tynd af en mops at være *GGG*

• #41   8. jan 2011 Vi har som bare et par hylder i bryggers skabet og en kasse under bordret. Hamstrede lige lidt dentastiks i tyskland idag. 50 kr for en kasse og det var også for de store, hvis andre måske kan bruge det til noget..

• #42   8. jan 2011 Bed rollers måske? Jeg er heldig, for jeg har et udhus til mig og Coopers rod, der er plads til at hænge håndklæder til tørre, dækkener, dummyer og plads til ufattelig mange godbidskasser smiley

Men inden vi flyttede i hus havde vi opbevaring i Entreskabet med de opbevaringskasser man kan købe i Bilka med låg og bedrollers smiley

• #43   8. jan 2011 Synes godt nok I er vanvittige. (-:

Jeg har to spande stående på køleskabet.
    Den ene med dentastick + lidt fra olivers
    den anden med foderpræmier
    Derudover har de en kasse med klove o.lign. stående på gulvet

Deres fodersække står i kælderen udover den portion der er i gang, som selvfølgelig er i køkkenet.

Og nåh ja, indimellem giver jeg lidt til min veninde hvor mine egne hunde alligevel ofte er med til at søge efter det i haven.

• #44   8. jan 2011 Freja jeg har da nogen guffere du gerne må få, de fejler ikke noget men Fluffy må ikke få dem pga hendes dårlige lever og Gizmo er for kræsen, der er nogen ben og div andre ting..

• #46   8. jan 2011 Det er en deal Nadja *GG*
    Det kunne være en slags betaling for sytimer *G* hehe

• #47   8. jan 2011 Wow - jeg har én enkelt sølle pose med godbidder fra Natures best, ellers er der ikke mere.. Jo, et kødben der ligger og flyder over det hele, fordi hunden slæber det med alle vejne.. Sikke en ravnemor jeg er.. Men til gengæld er skuffen nederst i køleskabet fyldt med gulerødder, som det næsten kun er vovsen der spiser smiley

• #48   8. jan 2011 *Men til gengæld er skuffen nederst i køleskabet fyldt med gulerødder, som det næsten kun er vovsen der spiser :)*

Det samme her..........*GG*...... Har lige købt 6 kilo idag. De så dejlig store ud......*GG*

• #49   8. jan 2011 Det finder vi bare ud af Freja der er ingen grund til jeg har det liggende når mine ikke må/vil have det smiley Så kan Frøken hugtand ligeså godt få glæde af det, min mor har godt nok sagt hun vil have det, men det får hun ikke for hendes hund er sku ved at blive for fed med alt det hun selv køber til den *LOL*

• #50   8. jan 2011 Mette - ihh, du har da også alting, tror Felix ville være i paradis hos dig smiley

• #51   8. jan 2011 Ja jeg har også gulerødder til Fluffy smiley

Og så har hun forresten en hel kurv med div marvben i stuen som hun går og gnasker lidt i *LOL*

• #53   8. jan 2011 Nikita:

Med 2 labradors i huset, skal der være lidt af hvert..........*GGGGGG*

• #54   8. jan 2011 Altså Reiki og Gaia har deres helt eget kikserum *GG*

Ej, jeg har et lille pulterkammer eller hvad man nu kalder sådan noget, på omkring 4 kvm. Der er sat reoler op, og udover lidt sko og en støvsuger er der ikke meget andet end hundeting derinde.

Jeg bruger dog oftest hundenes foder til træningen, så SÅ mange kiks har vi ikke.
    Et par små spande med træningsgodbidder, 5 kg kiks (de kedelige tørre nogen -hundene elsker dem) og et par tupperwarebøtter med stinkende tørrede ting. De sidstnævnte er Reikis belønning for at lade Gaia spise i fred.

• #55   8. jan 2011 Herhjemme er der så langt flere træningsting end der er kiks -bolde apportbukke, liner, klikkere osv har indtaget det førnævnte kikserum;o)

• #56   8. jan 2011 Nå ja.......... Og så er 2 af skufferne i den store fryser forbeholdt marvben og okseknogler.........*GGGGGGG*

Jamen, hvad ska jeg gøre? Når det kommer til mine hunde lider jeg af købemani........*GG*

Jeg HADER at købe tøj til mig selv og jeg har det bedst ved at købe en STOR bluse uden at skulle mase mig ind i et bette prøverum, tage blusen med hjem og så se om den passer.........*GGGGGG*

• #57   8. jan 2011 Ååhhh, i det enkelte skab er der også dummier, klikkere, targetsticks, legetøj osv..........*G*

Uha......... Det lyder squtte så godt.......*LOOOOOOOOL*

Har jeg for meget??

• #58   8. jan 2011 JA mette smiley :P

jeg ville gerne prøve sådan et targetstick til pølsen smiley men gider fanme ikke tage i butik for at købe den ENE ting smiley ahha

• #59   8. jan 2011 Mette vær du glad for du ikke så Ninas (koens "moar") og min første bestilling da vi lige havde opdaget zooplus *GG*

DET var dælme købemani så det basker hehe.. Det koster 50kr for levering uanset mængde, så vi bestilte sammen.
    Og fik i alt noget i retning af 25 kg -og det var IKKE foder. KUN hundeguf *GG*

Hold da op jeg gloede da jeg fik pakkerne leveret og fik set HVOR meget vi faktisk havde bestilt hehe

Det har jeg så ikke gjort siden -for det første er jeg jo fattig studerende og burde slet ikek bruge så mange penge på hundene som jeg gør *G*
    Og for det andet så bruger jeg slet ikke så meget guf til hundene. Men de levede dælme godt en overgang;o)

• #60   8. jan 2011 Freja -det behøver du heller ikke. Jeg har en "rigtig" targetstick, men det er kun fordi jeg kunne købe den billigt til et klikkerkursus jeg var på.

Ellers er jeg for nærrig til at købe sådan noget -det er jo bare en pind med en lille "dut"/bold på enden, og kan laves selv til under en 10'er

• #61   8. jan 2011 Udendørs i carporten, i en hyndeboks.
    Jeg har intet spiseligt til hundene herinde, Alfa stjæler ALT medmindre, det befinder sig i et aflåst skab.

Senest troede jeg, at hylden øverste hylde på mit lager (har virksomhed herhjemme), var sikker, den er godt 2 m over gulvet, men jeg blev klogere smiley

Da jeg kommer ud og skal hente noget på en hylde længere nede, er der noget der puster mig i håret, kigger forskrækket op, og der ligger Alfa nok så nydeligt og nyder udsigten.
    Måske trængte hun også til at slå mave, posen med godbidder var nemlig tom.

• #62   8. jan 2011 Jeg har så en hylde i jakke skabet til alle trænings tingene, der ligger godbiddetaske div klikkere dummy`s aportbukke osv

• #63   8. jan 2011 Her opbevares Julius foder og godbidder................. men jeg har altså også kun en brøkdel af hvad Mette har ;o)

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=59357

• #64   8. jan 2011 Puuu Haaa.... siger jeg bare..... se lige hvordan det går . med de stakkels dyr i har.........det er slemt at se på ........ Ha ha

http://nittib.mono.net/upl/9805/NRMANERFORTYK1_0.gif

• #65   9. jan 2011 ej det da helt vildt mette, hvis dommedag kommer går dine hunde ikke til af sult....G
    sikke organiseret er målløs, kan du ikke komme og lave orden i mine skabe? og hvordan ser din egen madopbevaring ud?
    (den er sikkert kastet ind i bunden af et hjørneskab....eller er det bare her...?!?!?)

vores har gerne en pose kødben liggende, en krukke i køkkenet med tørrede godbidder og kraftben i fryseren.....
    I know jeg er nærrig men sådan er det, ellers bliver de for fede total mishandling......G

• #66   9. jan 2011 Jeg har en emalie spand stående på trappen til 1. sal hvor der kan være ca 3 kg guffer i, (når de ligger i poserne) og så har vi 2 mindre "slikglas" stående på et køkkenskab, med små guffer i lige klar til træning.
    alt er tørrede guffer af forskellig slags..
    -og så har hundene deres helt egen kummefryser med mad.....

Jeg har ikke så meget guf hjemme af gangen, men har jo også fri adgang til det hver dag i butikken.....

• #67   9. jan 2011 Nu har jeg heldigvis fuld kælder, så har indrettet et helt rum dernede til al tøsernes foder, godbidder, og en hængt en masse kroge på væggen, til alle deres seler, snore og udstillingsliner. I køkkenet ha jeg tre le Creuset skåle stående. En med leverbidder, en med tørret fisk og den sidste med gnaveben. Men kan godt se problemet i en lille lejlighed på 50 Kvm, og så over 15 kg godbidder *GGG*

Måske få en stum-tjener til tøjet, og så bruge (hvis du har) overtøjsskabet til godbidder.

Har du et kælderrum?

• #68   9. jan 2011 NITTIB:

hahahahahahaha godt lavet *GGGG*

• #69   9. jan 2011 Ina,
    jamen, jeg er jo også en pige, så jeg har MEGET overtøj smiley og i det skab i gangen er det sådan multiskab-agtig smiley

Har en kælder, men altså, der er fyldt? Det er jo der kasserede kattebakker ryger hen.
    Så er der lige en cykelanhænger (til hunden) nogle foderspande med røgede ben, kattegrus en mas (det skal jo købes på tilbud) tørfoder og ja, så er jeg næsten løbet tør for kælderrum.. Har også nogle af mine ting dernede nemlig smiley heeh...

• #70   9. jan 2011 Alfisten Natasja: Hold da op en griner jeg fik over din mand, hehe, men det kan vel være ligemeget, om det er til mennesker eller dyr, hvis han kunne lide det??? GGGGG*

Vi er desværre i den situation, at Tyson ikke rigtigt kan tåle alle de lækre ting (måtte forære 7.5 kg Frolic væk (sorry Freja, skulle seføli ha tænkt på dig) til min lillebror, og Tyson ææææælsker ellers Frolic, men dr dyr mente ikke liiiiiige, han kunne tåle dem. Så her står det på hjemmelavede levergodbidder, som står i en Tupperwarebøtte i køleren, og der er ikke mange, da de jo ikke kan holde sig i evigheder. Leder konstant efter nogle egnede, naturlige godbidder man kan købe, så der er lidt valgmuligheder. Prøvede lige fish4dogs den anden dag, lækre fiskefirkanter, mums han var glad, men skal lige finde et billigere sted, 35 kr for en bette pose, uha uha

• #71   9. jan 2011 Anja:

Har du tænkt på at finde noget større at bo i *GGGGG* Eller kan du muligvis leje kælderummet fra naboen?

Eller kan du ikke invadere Frejas lejlighed? Kamp-mopsen der, skal vel bare have et par lig at gnaske i *GGG* Den får jo masser af godbidder på gaden, med alle de hunde den snart har spist, og med de lunser den har haft tygget fra bassepigens hals, er det vel kun rimeligt *LOL*

• #72   9. jan 2011 En rigtig pastasalatdansker .

Jeg havde det hele stående i papkasser og plastposer hulter til bulter i min spisestue. Jeg anede faktisk ikke at jeg havde så meget........*GG*

Så tænkte jeg at NU skal der ryddes op og gøres plads. Så mine garderobeskabe blev tømt og langt det meste smidt til genbrug......*GG*

Ned og købe kasser i massevis og så igang med at sortere:-)

Og nej..... Mine "forrådsskabe" er IKKE noget at skrive hjem om..........*LOOOOOL*

Kommentér på:
HVOR gør I af alle godbidderne??

Annonce