{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

køb af chihuahua {{forumTopicSubject}}

Haii alle HG'er

Jeg er en pige på 19 som er gået igang med at spare op til en nr. 2 hund som skal være en chihuahua, jeg ville ha haft en noget før men så kom chihuahua'en jo op i sky høje priser og lider desværre under moden, men nu er det taget lidt af med alt det mode smiley
Men der findes stadig en del svindlere så her er mit spørgsmål hvad skal man gå efter når man gerne vil have en chihuahua hvalp??
de eneste 2 krav jeg selv stiller er at den skal være langhåret og have DKK tavle...
men ved der er masser man ska kigge efter endnu, og det håber jeg jeg kan få lidt svar på herinde smiley
på forhånd tak for svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af chihuahua
  • #1   11. jan 2011 jeg nægter at give over 10.000 for en hund... det kan jeg lige så godt sige så max 10.000... men kunne også være sjovt hvis man kunne lave et system hvis man fandt en avler at man evt fulgte dem mens man sparede op eller ville det være for underligt??

    jeg vil bare ikk ha en hund som jeg ska til dyrelæge med hva anden uge...


  • #2   11. jan 2011 marlene S : kiggede lige og nøøj hvor er han kær smiley

    Laura S : jo det tror jeg at jeg vil gøre med det samme smiley


  • #3   11. jan 2011 Kigger lige med

  • #4   11. jan 2011 Syndes godt nok også 14.000 er mange penge.
    Efter Cleos sygdom er jeg nede på 6000 Krs opspraing. 7 til den første så en hund til over 10.000 ville jeg slet ikke kigge efter.

    Jeg kan godt forstå folk sætter grænser for prisen.


  • #5   11. jan 2011 pris er heldigvis ikke altid noget med kvaliteten at gøre.. :O)

    er sikker på du nok skal finde den rigtige lige til dig.. :O)

    tag kontakt til opdrættere rundt omkring og find ud af hvem du føler dig tryg ved..

    det vigtigste er at du er tilfreds og får en god oplevelse og en ven "for livet"


  • #6   11. jan 2011 Jeg vil dog kraftigt anbefale dig, at vente mindst 2 år inden du køber en Chihuahua, en kåd og legesyg rottweiler kan slå en så lille hund ihjel i ren kådhed og glæde.
    Det kan sagtens lade sig gøre med stor og lille hund sammen, det har jeg selv, men den store skal være voksen og fornuftigt og have fornemmelse for hvor stærk den er.


  • #7   11. jan 2011 Kennel Elliot i Nakskov skulle også være god, men ud over det hvad glæde skulle en rotte og en chi have af hinanden? Iøvrigt er jeg enig i at rotten under alle omstændigheder skal være voksen og opdraget inden der evt. kommer en chi, det kan jo ret nemt skade sådan en lille fætter alvorligt.

Kommentér på:
køb af chihuahua

Annonce