{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løber rundt efter sin hale
  • #1   12. jan 2011 Det kan være en dårlig vane, det kan være a la tvangshandlinger hos mennesker og man bør efter min mening lægge et stort stykke arbejde i at få det stoppet.

Få afledt hunden og ros den, når den er rolig

• #2   12. jan 2011 okay tak for det,. for zeus gør det en gang i mellem så vilæe lig vide om vi sku gør noget ved dte, men det gør vi så fra nu af, må aflede ham lidt så han ik gør det.

• #3   12. jan 2011 jeg griner bare når min tæve gør det

hun gør det som regel når hun er oppe og køre og der ikke sker noget

• #4   12. jan 2011 grinede os i starten, for ser pænt sjovt ud, men så læst jeg at de ikk måtte gøre det smiley

• #5   12. jan 2011 laura

kan ikke hvorfor de ikke må gøre hunde har gjort dette i mange hundrede år det er noget nyt nogen mener det er usund stress

så længe det ikke bliver en tvangshandling som bliver en belastning hvor hunden gør det hele tiden så er det ikke et problem

min kollega havde en ung schæferhund hvor hans stress udgav i halejagten ligesom min men da den ikke fik meget udløb for sin energi var det ikke sjovt mere og hunden fik en tvangshandling hvor den gjorde det i bilen hele tiden pga stress den bed alt sin pels af og ødelagde sin hale der er det et problem som kunne have været undgået ved at aktivere hunden med noget oftere og få stoppet adfærden inden det bliver et stort problem og det er sværre og stoppe med når det har kørt længe end det er i starten

men jeg synes nu det er nemt og se om det er ved at udvikle sig til at stort problem

• #6   12. jan 2011 Min ældste gør det bare når han keder sig og vil have min opmærksomhed, men det sker måske kun et par gange om måneden.

• #7   12. jan 2011 Ja, jeg skal ikke nyde noget - hvad der starter med sjovt udseende adfærd kan blive til et voldsomt problem.

Man kan ikke se på hunden hvad motivet er for adfærden, og dermed kan man heller ikke se, om det er en tvangshandling in spe.

Så her bliver det stoppet - har set for mange hunde blive ødelagt af den slags.
    Og så kan man jo bruge det som indikator på, at der ikke er balance i hundens aktiviteter.

• #8   13. jan 2011 Vores omplaceringshund gjorde det i starten. Og jeg har også altid hørt, at det er tegn på stress.
    Derfor blev det stoppet med det samme. Og han gør det ikke mere.

Kommentér på:
løber rundt efter sin hale

Annonce