{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

næstved hundeskov gør det ikke mere {{forumTopicSubject}}

vi tog til hundeskoven i næstved vi var der ved 3 tiden tror jeg vi glædede os meget vi nærmer os og bag lågen står den sødeste bordercolie hunden render op til sin ejer og vi går ind, vi tager hundene op på armen da vi ikke ved hvilke hunde der var oppe når vi kom op af bakken vi når lige op hunden på armen og sønnen i hånden og der kommer en golden retriever løbene hen og hopper op af min søn ejern kalder på den og den løber hen til ham men 2 sek efter kommer den spænene hen mod os løber ind i mig og der står jeg på røven coco på armen jeg slår mig kraftigt og coco hyler og skriger af forskrækkelse jeg tager ham ind til mig mens jeg sidder i is/koldt vand gemmer ham mens den golden retriever forsøger at snuse sig ind til ham mens coco stadig græder ejeren får fat i hunden tager ham i snor men hjælper mig ikke op men min kæreste hjælper mig op og der står jeg har lyst til at græde for jeg havde ondt i hånd og haleben og min hund fik et chok for livet vi begyndte at gå for jeg ville hjem og manden siger bare undskyld på hundens vegne og står bare og glor jeg er rasende og ked af det nååh lige lidt galde herfra inden jeg køre på skadestuen med en tyk hånd og øm numse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  næstved hundeskov gør det ikke mere
  • #1   16. jan 2011 hldigvis skete der ikke noget med min søn eller hund men forskrækket blev de

• #2   16. jan 2011 Er ked af at høre om din oplevelse smiley
    - Men sådan er Næstved hundeskov desværre smiley

Har kun været der 1 gang med min chihuahua, og gør det aldrig igen, desuden er hullerne i hegnet så store at hun løber lige igennem og ud af skoven smiley

- Tror det er, (Uden at tage for meget i munden) den værste og mindst "passede" hundeskov på hele sjælland smiley

• #3   16. jan 2011 jeg er grædefærdig min lille chi som elsker alle hunde skreg som en sindsyg nu ved jeg ikke hvad han siger til store hunde mere og det ik fordi jeg ik kan lig de store for har aldrig haft andet

• #4   16. jan 2011 Træls episode:o( Derfor man ikke går i hundeskov:o)

• #5   16. jan 2011 vi kom jo ik for at lufte dem men for de skulle lege men da vi ikk kan se nede fra hvilke hunde der er der og hvordan de er ville jeg ikke bare lade dem gå op da vi også havde den helt lille hvalp med

• #6   16. jan 2011 og mit håndled kan ikke bruges men det er mere oven på hånden og den er blå og meget meget grim

• #7   16. jan 2011 Det er rigtigt at i Næstved hundeskov, lige når man kommer ind af lågen skal op af en bakke, og derfor ikke kan se hvem eller hvor mange der er der.
    - Synes personligt den hundeskov er rigtig dårligt "indrettet" og den bliver ikke holdt velige på nogen punkter overhovedet.

- Der er store huller i hegnet rundt omkring, så de mindre hunde kan bare løbe ud direkte igennem hullerne og ud på p pladsen ved alle bilerne som min chihuahua gjorde smiley

• #8   16. jan 2011 og så er ejerne nogle store svin der ligger nok 1-2 kgs hundelorte alle vegne og det er virkelig over det hele

• #9   16. jan 2011 coco er vant til at lege med en amr. bulldog

• #10   16. jan 2011 Tro i helt ærlig selv folk ville kunne administrere et område for kun små hunde ?

Tænker mere, når folk ikke engang kan samle op eller kalde hunden til sig, hvad skulle så gøre at de overholder lige netop sådan en regel ?

• #12   16. jan 2011 Der er en hundeklub for små hunde (kun hunde under 10 kg) i Fensmark =) Den er ret god. Måske den var noget?

Men ja, man indbyder til problemer, hvis man bærer sin hund på armen i en hundeskov. Desværre.
    Jeg er dog jævnt glad for Næstved Hundeskov, men jeg har heller ikke små hunde der skal bæres =)

• #15   16. jan 2011 Næstved hundeskov er der en indhegning for små hunde og en til store hunde . hvis man er bange for at ens lille hund skal bliver tumplet ned af de store kan man bruge den til de små og nervøse hunde . jeg er selv kommet i Næstved hundeskov mange gange da laika var mindre men stoppede for ca et år siden da der virkelig var mange der ikke havde styr på deres hunde og synes det er ok at de ligger an til slås kampe .
    et par gange er laika blevet angrebet af andre hunde hvor laika vender røven til for at fortælle at den ikke ville slås . hvor ejeren ikke gjorde en skid 3 gang når den anden hund så sngriber tager laiak så kampen op og forsvare sig når nu hundene ikke forstår de 2 gange hun har sagt fra i . og de gange det er sket er det mig og min mand der har måtte skille hundene ad ejeren har inten ikke turde eller bare stået og skreget .. så nej der kommer vi ikke mere ..

• #16   16. jan 2011 - Ellers kan Glumsø hundeskov også anbefales, den har et ret godt område til små hunde/hvalpe, samt de hunde der kommer der, generelt bare er mere rolige og velopdragne... Og den er designet på en måde, så alle hunde ikke er samlet lige foran indgangen, som det kan føles ved Næstved Hundeskov (hvor der jo er legeområde lige for toppen af bakken).

Foretrækker selv Glumsø da den er mere rolig, de har også forskelligt træ-agility udstyr stående =)

• #17   17. jan 2011 jeg tror bare fremover jeg fravælger hundeskove og kun lader min hund lege med de små men jeg havde bare den teori om at selvom jeg har en lille hund var det ikke en taskehund og den kan sagtens lege med store hunde men folk opdrager ikke deres til at være sammen med de små det er så ikke min fejl men indrømmer det var dumt at have ham på armen men når næstved h skov er så dum a man skal op af sådan en bakke for at holde overblik over hvilke hunde der er og hvordan de leger ville jeg ikke have gjort anderledes for bordercollien og de andre hunde (Labrador retriever og en muskelhund blanding kom fint og glad gående os i møde) de var opdragene og jeg nåede da ogfaå lige at lægge hånden på den enes hoved

og lige en opdatering jeg havde et brud på knoglen mellem lillefingeren og ringefingeren oven på hånden

• #18   17. jan 2011 jeg mener bare det generelt alle hundeejere der bør opdrage deres hunde til at være sammen med hunde af alle str. men en hundeskov er ikke for små racer åbenbart

• #20   17. jan 2011 nu havde vi også kun tænkt os at slippe dem løs hvis omstændighederne var til det derfor var de på armen indtil vi kom op og vi kørte kun i hundeskoven fordi vi havde været til håndbold kamp og alligevel kørte forbi

• #21   27. feb 2011 balder og jeg kom i næstved hunde skov for første gang idag og der var kun han hunde så self gik det hårdt for sig men sådan er det jo når hunde ska prøve hinanden af... det ska lige siges at balder var altså ikk den største hund der ovre så han lærte hurtigt at det ikk var ham der var skovens konge men han fandt en golden at lege med og det gik fint... så ingen negative tanker her bortset fra at der var nogen der havde en lille rotte hund med som angreb balder og self forsvarede balder sig og jagede den ind under en af bænkene hvorefter jeg kaldte ham til mig og de blev lidt fornærmede og gik deres vej men ellers ikk noget ondt om det sted... smiley

• #22   28. mar 2011 Man tager ikke sin hund i hundeskov på armen! Hvordan skal hundene se hinanden an? hunde skov er der tit "støre" hunde, ellers er der en "lille! indhegning derude også til små hunde.

Kommentér på:
næstved hundeskov gør det ikke mere

Annonce