{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.643 visninger | Oprettet:

Min hund er mærkelig - jeg er bekymret {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, synes jeg at min hund har været lidt mærkelig her på det sidste.. ikke hver dag. Men han har nogle dage (mest om aftenen) hvor han ligger sig et sted, og lige med det samme rejser sig igen. og ligger sig et nyt sted.
Så kan han komme hen og ligge hovedet på sofaen, som begyder at han spørger om han må komme op. Efter laang tid, går hen så et andet sted hen, eller hopper op. Han når ikke engang at ligge sig, før han er hoppet ned igen. Hvor efter han går ind til sengen og gør det samme.

Jeg synes det virker meget mærkeligt.. Han har aldrig været sådan før. Jeg tænker om han kan være generet af noget ? eller måske endda kan have ondt ?

Er der mon nogle af jer der har oplevet noget lignende ?

Jeg har tænkt mig at holde øje med ham i lidt tid endnu, for at se om det er noget der fortsætter... og så snakke med dyrlægen om det.
Men det ville være rart, hvis nogen kunne fortælle om lignende oplevelser ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er mærkelig - jeg er bekymret
  • #2   18. jan 2011 Kan det have noget at gøre med andre tæver i løb ?

• #3   18. jan 2011 Kand er være en tæve i løb i nærheden?

• #4   18. jan 2011 Han er kastereret og har aldrig været interesseret i tæver i løbetid.

Jeg er også ret bekymret, og har bestemt tænkt mig at gå til dyrlægen med ham.. men vil lige se ham an lidt mere, så jeg kan beskrive det bedre til dyrlægen.

• #5   18. jan 2011 Du må virkelig prøve at gå tilbage til de "mærkelige" dage og se om noget har ændret sig - Ikke kun ved ham , men jeres daglig dag og situiation smiley
    Det kan også være værdigfuldt for dyrelægen smiley

Held og lykke med det !
    Du må meget gerne give update smiley

• #6   18. jan 2011 Jeg har også tænkt på om "de mærkelige" dage har været anderledes.. men han har fået samme mængde motion som han plejer.. han spiser og drikker som han plejer.. han virker meget glad og tilfreds.

Nogle gange er han også kommet hen til mig, og puttet sit hovede ind under mig. altså hvis jeg sidder ned, så ligger han sit hovede helt ind mod min mave og næsten "giver mig et knus" .. det har han tit gjort som hvalp og nogle gange også voksen, men i helt andre situationer.
    I denne forbindelse, tænker jeg om han vil fortælle mig at der er noget galt ?
    Ved ikke om det er mig der er pyldret ?

• #8   18. jan 2011 Syntes heller ikke du er pyrlet - Du er opmærksom - Det er kun godt !
    Håber i finder ud af det !

• #9   18. jan 2011 ***Krumme og Shaker***
    Ja lige præcis !
    Sådan er Meeko også .. Han er meget følsom og har altid følt vi har kunne "læse hinandens tanker" på en måde.. som du siger, at den taler.
    Og jeg føler virkelig at han prøver at fortælle mig noget.
    Nu er det heldigvis et par dage siden det er sket sidst.. men mener ikke det bør ignoreres.. og vil også holde øje med om han bliver ved.

Men jeg er godt nok lidt blank for hvad det kan være.. eller det kan vel være så meget .. hvis der overhoved er noget.

• #10   18. jan 2011 Freja Og Rullepølsen .
    Mange tak :o) ..

• #12   18. jan 2011 ***Krumme og Shaker***
    Ja det må du nok sige.. Jeg håber godt nok heller ikke det er noget alvorligt. Jeg synes jeg gør hvad jeg kan for at passe på ham, uden at pakke ham ind i vat. Men nu må vi se.
    Og tak :o)

• #13   18. jan 2011 Der er klar noget, der generer ham.......

Kløer han sig ?

Han kan snildt have smerter også.

Jeg ville få ham tjekket.

• #14   18. jan 2011 Jeg tænker umiddelbart analkirtlerne. Hunde som har betændelse har enten uro når de lægger sig eller kører bagdelen hen af tæppet.

• #15   18. jan 2011 Nej han har ikke problemer med kløre ..

Jeg får ham tjekket uanset hvad ..

Og hvor ville det være dejligt hvis det "bare" er noget med analkirtlerne.

• #16   19. jan 2011 Ikke for at gøre dig nervøs smiley

Men din beskrivelse passer fuldstændig på min Simmers adfærd den sidste tid han var her.
    Han vandrede hvileløst rundt , kunne ikke finde ro , sov dårligt , men indimellem var han normal.
    Det kom og gik , dette adfærd kom med jævne mellemrum og havde intet med dagens begivenheder at gøre ( så vidt jeg kunne bedømme )

Når jeg tjekkede hans tandkød ( som dr. dyr havde sagt jeg skulle gøre ) , hvor jeg pressede en finger på tandkødet , fjernede den og så skulle farven komme tilbage indenfor få sekunder.
    Der var Simmers meget længe om at blive rødt igen , og dog blev det aldrigt rigtig rødt , men bare blegrødt.
    Simmer havde en mislyd på hjertet , som nogen gange kunne høres af lægen og andre gange ikke.
    Jeg tror , at når , han var " mærkelig " hang det sammen med om hans hjerte slog som det skulle eller ej. Netop fordi tandkødet var også var blegt samtidigt.

Åhh , hvor jeg håber på at det bare er en tæve i løb der drillere ham.
    Men giv os endelig besked , når du har været ved Dr. Dyr.

• #17   19. jan 2011 Bertil AKA Farmor
    Hvor frygteligt !
    Men det er slet ikke så slemt med Meeko... Han vandre ikke hvileløst rundt. Der er bare nogle dage hvor han ligger sig, og så rejser sig hurtigt igen, som om han er generet af noget,
    Og der er slet ikke noget med hans tandkød,

Der er ikke noget med nogle tæver, da han er kasreret og IKKE er interesseret i tæver :o)

Men jeg er også lidt spændt/nervøs for at høre hvad dyrlægen siger til det. ååhhaa.. det lille pus

• #18   19. jan 2011 Det er os kun ca. 3 måneder siden han var ved dyrlægen sidst, for at blive vaccineret.. og der var der intet galt med ham. smiley

• #19   19. jan 2011 Har DU haft det skidt de dage som hunden kan have reageret på?

Og ellers vil jeg bare håbe det bedste og at I finder ud af hvad det er og at det ikke er noget alvorligt :o)

• #20   19. jan 2011 Hmm nææh.. jeg har været som jeg plejer, vil jeg mene..

Det er virkelig underligt..

• #21   28. jan 2011 Jeg havde nær glemt at fortælle hvordan det gik ved dyrlægen :o)

Det var noget analsækbetændelse .. Stakkels Meeko. Men han har fået nogle piller, og noget pasta til mavsen. Han har også allerede fået det meget bedre. :o) Så det er jo dejligt.

• #23   28. jan 2011 Ja det havde hun :o)

Det er selvfølgelig synd for Meeko, men jeg er bare glad for det ikke var værre end det!

Kommentér på:
Min hund er mærkelig - jeg er bekymret

Annonce