Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra England - samlede udgifter?
  • #1   26. jan 2011 direkte eller kørsel?

min opdrætter kørte til tyskland med hende og så hentede vi hende dernede - det var noget billigere, og kostede kun det halve af hvad transporten kostede i fly. Men det kunne jo så kun gøres fordi opdrætter var villig og alligevel skulle have 8 andre hvalpe med til europa.

Til gengæld så skulle vi søge om import hos fødevarestyrelsen fordi hun havde været på transit i andre lande og ikke kom direkte.. men det eneste problem der var at få dem til at blive enige om reglerne på det punkt lol..

opdrætter sagde det ville koste ca. 500 £ at få hunden med fly - med det selskab der planlagte hendes ture (som hun har brugt i 30 år)

• #2   26. jan 2011 i øvrigt så skal hvalpen også personledsages så du skal rejse til england for at hente den.. den pris ville være oven i selve transporten af hvalpen

• #3   26. jan 2011 Jeg kontaktede Trustforwarding omkring at få fløjet Louie til England- det ville koste ca 8500.

• M K
    M K Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #4   26. jan 2011 Direkte eller kørsel? Forstår ikke helt, hvad der menes med det? smiley
    Tanken er, at hvalpen skal beses og vælges ud hos opdrætter, og så med fly til DK...

• M K
    M K Tilmeldt:
    jan 2009

#5   26. jan 2011 Line - opdagede lige at du jo HAR skrevet en pris for flyveturen. Tak for info smiley

• #6   27. jan 2011 Direkte vil sige med fly eller båd, hvis man gør det direkte uden transit (ophold eller gennemkørsel i andre lande som vi gjorde) så skal der ikke søges om import tilladelse - da england betragtes som rabiesfri smiley

• #7   27. jan 2011 Det er korrkt hvis jeg siger, at det ikke er muligt at have en hvalp med i kabinen længere, ikke?

• #8   27. jan 2011 Stine - det er jeg ret sikker på at du har ret i.. Ikke TIL Danmark mere i hvertfald, ifølge min opdrætter.

• M K
    M K Tilmeldt:
    jan 2009

#9   29. jan 2011 Okay, tak for svarene smiley

Kommentér på:
Import fra England - samlede udgifter?

Annonce