1.281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

heidi  k
heidi k
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16

Hvad er et godt hjem. Hvad er et godt hjem.

Hvad er et godt hjem for en hund.?

Og hvordan kan man se om det er et godt hjem.?

Kan man se det i gennem et tlf. opkald.?

Jeg synes et godt hjem er hvor der er kærlighed, god mad, motin, tryge rammer.

Jeg synes ikke man kan se om det er godt hjem, man kan se om der ren, pæn, om folk virker glade for deres hunde, men ved man om det er rigtig eller spiller de bare...!!! hvordan finder man ud af det.?Jeg synes det er svært.

Med tlf. Nej det kan man ikke!!!!!.

Hvad synes i :O)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er et godt hjem.
  • #1   27. jan 2011 En ting er sikkert, man kan ikke se det igennem tlf.opkald !

Men derudover er det svært.
    For det afhænger jo også af hunden
    - er det en putte hund, der gerne vil ligge i sofaen og blive kælet
    - eller er det en aktiv hund, der skal ud og gå mange og lange ture

• #2   27. jan 2011 Et godt hjem afhænger vel af hunden, og hvad den kræver for at trives.

Tlf. opkald? Nej, næppe

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #3   27. jan 2011 Et godt hjem er osse trygge forudsigelige rammer. At man som hundeejer er tydelig og klar så hunden aldrig kommer i tvivl om der bestemmer. smiley

• #4   27. jan 2011 Jeg synes ro og harmoni er godt for hunde,

• #6   27. jan 2011 Telefon opkald: Nej

Er enig med linda R.
    En vigtig ting når man har et dyr, er at være obs på deres signaler i flere retninger (smerter - grænser osv.) ikke at "glemme" den, blive "træt" af den, at man sørger for den har det godt og virker tilfreds :o)

• #8   27. jan 2011 Efter min mening er det om hunden trives, altså om den er sund om hunden er glad..:)

• #9   27. jan 2011 Jeg ville mene det handler om harmonien mellem hund og menneske og så selvfølgelig hvor meget ansvar mennesket viser.

Jeg syntes det er svært at sige for vi har alle forskellige måder at passe og træne vores hunde og det bliver jo først forkert når hunden ikke trives.

• #10   27. jan 2011 Et godt hjem, er hvor mennesket VIRKELIG har sat sig ind i den race hun/han vil anskaffe sig! Og syns, som opdrætter man skal gå meget op i om, dem der kommer og kigger hvalpe, har sat sig ind i racen og hvad den kræver..... for hvis man spørg om hvorfor de valgte den her race, og de så svarer...den så bare VILDT kær ud....ja så er det nok ikke den rette ejer:)

• #11   27. jan 2011 Line J: Hehe alle hunde har da noget kært over sig, men ja, nok ikke lige det man bør svare ;o)

• #12   27. jan 2011 Aino K: Det er rigtig:) men nej jeg ville ikke sælge hvis det var det eneste de kunne sige:)

• #13   27. jan 2011 Man kan ikke vide det gennem et telefonopkald - men man kan danne sig et indtryk, så ved man om personen evt kan være rigtig for en af ens hvalpe eller om personen slet ikke behøver komme ud.

Et godt hjem afhænger vel mest af hunden

Kommentér på:
Hvad er et godt hjem.

Annonce