745 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

HJÆLP - hanhund strinter inde :o( HJÆLP - hanhund strinter inde :o(

Jeg har virkelig brug for et godt råd (eller flere).

Jeg har en Pekingeser på ca 3 år, han har stort set altid kunne finde på ar strinte inde, jeg troede det var pga. hunkattene i mit opdræt kom i løb, men jeg er stoppet med at opdrætte (har dog 3 katte endnu) og han gør det stadigvæk. Det er meget i perioder hvor meget og om det er. Er vi hos min kæreste, mine forældre eller er ude at blive passet er der ingenting.

Han er ikke kastreret, men jeg har 2 gange prøvet at få ham kemisk kastreret, hvilket ikke havde nogen synderlig effekt, og dyrlægen mener ikke at det så vil hjælpe at kastrere ham (blev dog prøvet da jeg havde mit katteopdræt), jeg bor i hus med have, og han er ude i have mange gange i løbet af dagen, og bliver gået med 1 gang om dagen.
Han har aldrig været meget alene, for han har tidligere været med på arbejde, eller også kom min søn hjem ved 13-tiden og gik med ham. Nu går jeg hjemme for tiden så her er han heller ikke alene.
Er vi nogen steder er han oftest med (uden uheld).

Jeg har prøvet alt muligt for at tage lugten... Rodalon, Urin Off og noget jeg ikke kan huske hvad hed.

Her i morges havde han så lettet ben i min stofsofa (aldrig sket før), og op af 2 bordben på mit spisebord, og derfor også på min julegave, et lækkert tæppe under spisebordet.... det var så lige over 10.000 der rød der :o(

Han får Eukanuba og er fin slank og lækker i pelsen.

Jeg ved snart ikke hvad jeg mere skal gøre, han er en stille og rolig hund, han gøer ikke, laver ikke anden ballade, er udover det problem med at tisse en perfekt hund, men min tålmodighed er virkelig ved at være sat på en prøve.

Jeg ved det blev lidt langt, men håber at I orkede at læse det hele, og gider give mig et råd. Vi elsker vores lille hund, hvad gør vi? er det bedre for alle at han får en ny familie?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP - hanhund strinter inde :o(
Kommentér på:
HJÆLP - hanhund strinter inde :o(

Annonce