{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Hysterisk gøen {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 01-02-2011 00:21:22
Slet hele emnet 

Hej allesammen.

Jeg har en skøn velfungerende chihuahua på 11/2 år ca. Hun er sød og nem i alle retninger, men hun har fået sig en uheldig vane efter at have boet med en anden hund.
Hun gør voldsomt og hysterisk når det banker på døren, eller kommer fremmede ind.

Jeg overvejer at gå til en adfærdsbehandler for at få hjælp men ville hører om i kender nogen gode tricks eller evt. Træning nær Nordsjælland der kan hjælpe mig.

Mvh. Sandra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hysterisk gøen
  • #1   1. feb 2011 altså vi havde 2 jack russel terriers og de gik helt amokka hver gang det bankede på også... de var ved at gå i gennem døren.... Man blev nærmest nødt til at sparke dem ind i et andet rum og der blev de stadig ved.... Men det havde de altid gjordt så vi tænkte ikke rigtig over det.... og racen er ogs lidt en hidsig prop.... håber du får løst problemet...

• #3   1. feb 2011 Træn det masser af gange dagligt. Få en til at komme og banke på på aftalte tidspunkter, så du kan være igang med at aktivere hunden, når det ringer på. Forhold dig roligt og skæld ikke ud eller snak( hunden opfatter det som at du gør med). I det sekund der er en pause roser du med godbid og sætter dig ned til hunden mens du åbner døren. Du kommer nok ikke 100% af med gøeriet, det er jo en hund af den vagtsomme type, men du kan minimere det kraftigt ved ro, tålmodighed og massevis af gentagelser.
    Alternativt kan du lade gæsten give godbidden, når hunden holder pause i gøeriet, for det kan jo også skyldes utryghed at den gør sådan.
    Har selv en papillonblanding, som gør meget meget lidt og de har ry for at være meget gøende, så jeg ved det virker, men det tager meget lang tid.

• #4   1. feb 2011 Tak allesammen..
    Jeg vil helt sikkert afprøve metoderne..

Kommentér på:
Hysterisk gøen

Annonce