{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Gøen af andre hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille chihuahua på 10 mdr. som gør helt hysterisk når den bare ser andre hunde. Jeg har også en fransk bulldog som han er bedste venner med, og elsker at lege med. Nogen gode råd til afvænning af denne dårlige vane?? (det er begyndt at blive pinligt at gå på gaden med ham..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gøen af andre hunde
  • #1   16. feb 2009 Kender godt problemet. Her er det (næsten) afhjulpet ved at have en god stak godbidder (eller legetøj eller hvad der nu virker for din hund) med, og når så jeg ser en anden hund, kommer han på plads og vi træner kontakt, og der afledes og belønnes vha godbidder/legetøj og en vældig glad hundeejer der roser højlydt.
    -folk tror man er lettere sindssyg men det virker;o)

Reiki ka stadig finde på at gø hvis den ande hund gør/knurrer e.l. men ellers tier han stille og kigger på mig og afventer sin belønning:o)

• #2   16. feb 2009 Har du prøvet at aflede dens opmærksomhed med nogle lækre godbidder?? Den skal jo have mere lyst til at give dig opmærksomhed end den anden hund. Synes desværre ikke man kommer så langt med at give den en skideballe.
    Det er ikke fordi han er aggressiv??

• #3   16. feb 2009 Du skal være meget opmærksom på ikke at komme til at belønne gøen når du bruger belønninger.
    -er hunden først begyndt at gø, så vend om og gå væk fra den anden hund til du har opmærksomheden igen.
    Begynder du at fylde godbider på for at "fange" hunden igen, får du jo belønnet den for at gø.

Du skal helst helt undgå at de kommer til at gø, så det gælder om at få dens opmærksomhed INDEN hunden er tæt nok på til at den gør

• #4   16. feb 2009 Hos mig virkede det ikke med legetøj men jeg vendte om og gik frem igen når hunden var stille, begyndte den at gø igen vendte jeg om igen og prøvede igen. Jeg sagde ingenting. Det er hos nogle hunde meget effektivt.

Kommentér på:
Gøen af andre hunde

Annonce