{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

Sår på halen {{forumTopicSubject}}

Nu er den gal igen med min hund.. Han har fået slikket hul på sin hale, ikke stort sår endnu meen...

I sidste uge opdage jeg at han slikkede lidt på den, så jeg kiggede selvfølgelig på den.
Der var nogle gule "skorper" lige som sidst han havde en allergisk reaktion. Så er jeg derude igen ??

Mvh Karin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår på halen
  • #1   2. feb 2011 Sally havde for 1,5 år siden en meget voldsom hudbetændelse med sår over stort set hele kroppen. det tog 3 uger at få bugt med. Der gik 6 mdr uden problemer og så havde hun et stort sår på kinden. Jeg rensede det op i destilleret vand og vaskede det i klorhexidinshampoo og efter 3 dage var det væk og der har ikke været skyggen af sår siden. Så lad os håbe det bare er en engangsting i dittilfælde også

  • #2   2. feb 2011 Lotte - Ja nu er det desværre ikke første gang det sker. Det er dog over 1 år siden sidst.
    Jeg skal ha købt noget imorgen til at vaske det med og så håber jeg at det er overstået. Men frygten for allergisk reaktion er der selvfølgelig konstant


  • #3   2. feb 2011 Jeg har haft en labrador blanding der led af allergi, der blev til eksem, den bed sig selv i halen så der gik hul, det helede aldrig, den endte med at få halen ambuteret, efter det flyttede eksemen sig til andre steder på kroppen, han fik så binyrebarkhormon for at holde det i ave, det hjalp også, men han fik problemer med vejrtrækningen og blev til sidst aflivet. Jeg skriver ikke dette for at male fanden på væggen, men for at fortælle hvordan det kan gå.

Kommentér på:
Sår på halen

Annonce