{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Pasning af hunde, eller alene hjemme? {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig i et dilemma.. smiley

Jeg skal til bryllup i morgen, og havde fundet hundepassere..

De 3 hunde skulle hver sit sted hen.. Men nu er min ene hundepasser blevet syg, og jeg kan ikke finde andre der vil passe Elvira...

Ville i lade alle 3 hunde blive alene hjemme i de timer det drejer sig om, eller se om i kunne finde en anden der kan passe hende.. Det ville i så fald ikke blive en af mine nære venner, men kan håbe på en bekendt.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af hunde, eller alene hjemme?
  • #1   4. feb 2011 Er der ikke én af dem, der skulle passe, som kan være hjemme ved alle hundene istedet?

  • #2   4. feb 2011 Karina: Nej det er der desværre ikke.. smiley

  • #3   4. feb 2011 Kan en af de andre ikke tage to hunde?
    Ellers ville jeg se, om jeg kunne finde en anden... Et bryllup er jo typisk mange timer..


  • #4   4. feb 2011 MB: Der er ikke umiddelbart en af dem jeg vil mene kan styre 2.. smiley Måske jeg er pylret med mine hunde, men vil være sikker på de får den bedste pasning..
    Og ja, jeg er også bange for at det kan snige sig op på en 8-9 måske 10 timer før vi er hjemme igen.. smiley


  • #5   4. feb 2011 Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan dine hunde er... Men vores bliver altid passet sammen... Og de får den bedste pasning, hvad enten de er to eller en smiley

    Men så ville jeg da klart se, om der ikke skulle være en anden, som kan tage den sidste hund...


  • #6   4. feb 2011 Kunne du ikke få en til at lufte dem nogle gange og så lade dem være alene sammen alle tre, det ville da være en fin løsning-
    Det ville være synd at lade den ene alene hjemme...


  • #7   4. feb 2011 Jeg er helt enig med *Charlotte* En enkelt gang imellem gør ikke noget. Hvis hundene kan finde ud af det.

  • #8   4. feb 2011 Jeg ville personligt få rigtig dårlig samvittighed over det - især når man aldrig ved hvornår et bryllup slutter... Ville prøve at finde en anden hundepasser, ellers kan du jo spørge naboen om de evt. lige vil tilbringe lidt tid med hunden og gå med den. Nu ved jeg ikke om de kan være alene hver for dig - men jeg ville nok ikke lade en være alene smiley

  • #9   4. feb 2011 Jeg ville nok også få dårlig samvittighed. Men det gør det jo hverken værre eller bedre for hunden.

  • #10   4. feb 2011 Margit N
    Nej det er helt rigtigt - jeg tror bare ikke jeg ville kunne nyde brylluppet og være særlig selvskabelig hvis jeg skulle sidde og have dårlig samvittighed smiley


  • #11   4. feb 2011 Altså hvis ikke jeg finder en hundepasser så bliver de alle 3 alene hjemme.. Ved sgu ikke rigtig om jeg stoler på mine naboer, til at de skal se til hundene.. Tænker at med de racer jeg har, er det ikke hvem som helst jeg vil overlade ansvaret til smiley



  • #12   4. feb 2011 Spørgsmålet er også, om det ikke er mere synd, at der kommer nogen og ser til dem et par gange også går igen.

    Personligt vil jeg hellere lade dem være helt alene, hvis ikke de kan blive passet hele tiden.


  • #13   4. feb 2011 maria.
    det er også ret imponerende at folk kan have 4 hunde, jeg syns self det er fint men personlig ville jeg ikke vide hvordan jegg skulle få tid til at træne osv med bare 2. men det må da være dejligt at kunne tænker jeg:)

    nå til dit spørgsmål, kan godt forstå at du er meget påpasselig med hvem der skal passe din hund, ikke pga race men generalt. når min skal passes får de et helt reglsæt med sig og vi har kun 2 der får lov normalt. Hvis du føler at du er udikker på at hun skulle hentes af naboen eller ud til en bekendt som hun sikkert heller ikke kender, ville jeg nok også lade dem blive hjemme- fordi der er hun jo tryg og det ved du. dog kan de kede sig men det er jo ikke det værste ser kunne ske for en enkelt gangs skyld syns jeg..



  • #14   4. feb 2011
    Mine forældre havde sølvbryllup i søndags, og der er jo en forfærdelig bunke traditioner forbundet med sådan en fest. Og jeg havde også en masse kvaler med hvad vi gjorde med hundene, for sådan en dag er bare lang.

    Morgensang og kaffe og så fest ved frokosttid. Men Vi gjorde det, at vi tog til morgensang og en hurtig kop kaffe, hjem til hundene og gå en lang tur med dem, og bagefter lidt hjernegymnastik. Gøre klar til festen, og så afsted igen. Men vi gik så lige efter bryllupsvalsen, så vi var hjemme igen ved 19 tiden. Men mine forældre vidste godt, at vi ikke blev og festede med om aftenen, og det var helt ok med dem.

    Så du kunne jo lidt tidligere fra festen, hvis du ikke har nogen til at passe hundene....?


Kommentér på:
Pasning af hunde, eller alene hjemme?

Annonce