{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Er hun utryg? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en labtæve som bliver 2 år her i juli mdr. Hun har her de sidste dage begyndt både at lave og tisse i vores seng eller på gulvet ?? Det kommer hvis jeg lige lukker hende og vores anden hund ind for sig selv og det drejer sig kun om mindre end 10 min højest så er den sikker så har hun både lavet det ene og det andet i sengen eller på gulvet?? Jeg forstår det ikke. Hvad er det mon der gør at hun har den adfærd? Er hun utryg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun utryg?
  • #1   8. feb 2011 Hold da op det lyder da godt nok voldsomt…
    Det er svært at sige om hun er utryg når man ikke har set hunden. Hvordan er den normalt? Har den problemer med at være alene hjemme? Hvordan reagere den hvis du er med den inde i rummet?


  • #2   8. feb 2011 Hun gør meget når der kommer nogen på besøg der virker hun noget usikker. Hun kan godt finde på at bide noget i stykker når vi ikke er hjemme. Der er intet med hende når hun er i samme rum som os. Det skal lige siges hun er meget kontaktsøgende og hvis vi ikke lige giver hende opmærksomhed så napper hun lidt i vores tøj. Så måske der er en sammenhæng med det?

  • #3   8. feb 2011 Det kunne godt lyde lidt som noget separations angst. Har du overvejet at prøve at få en professionel ud og kigge på det?
    Har du haft hende fra hvalp?


  • #4   8. feb 2011 Jeg har tænkt på at få en ud for at kigge på det. Hun var næsten 1 år da jeg fik hende.

  • #5   8. feb 2011 Det kunne godt lyde som om hun har et eller andet med i bagagen fra sin første ejer. Hvis du får en adfærdsbehandler til at kigge på hende kan du sikkert få nogle redskaber til at takle problemerne med. Jeg ved godt at det ofte er sure penge at skulle af med, men det et problem der er så alvorligt at man ikke kan/bør vende ryggen til…
    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med projektet smiley


  • #6   8. feb 2011 Mange tak for det smiley

Kommentér på:
Er hun utryg?

Annonce