{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig angst...! (lang) igen igen
  • #1   8. feb 2011 kan det ikke have noget med den psykiske lømmelalder tænker jeg??



  • #3   8. feb 2011 Yes Yes Yes... Vi har været ude og gå... og kom hele vejen op ad trapperne uden den mindste form for noget...! Han er sit gode gamle jeg igen...

    Pia ja jeg tror også du har ret det kan godt være det...!
    Han er sgu ikke særlig god ved den...
    Jeg har snakket med naboerne, og de fortæller at han sidder og hyler i over 8-10 timer hver dag, og at han kun kommer ned og tisse 2 gange om dagen. elers gør han det i en bakke oppe i lejligheden... Hvad fanden sker der for ham...!?!


  • #5   8. feb 2011 Pia...!

    Han bord på 1 og vi mødte ham på stuen... men derfor kan Bounty jo godt lugte og høre den anden hund på de andre etager...!
    Ja jeg pakker ham nok lidt ind, min lille dreng og ved godt det er forkert, kan bare ikke lade være smiley
    Men det virkede da jeg stille rolig men bestemt guidede ham op ad trappen her i morges, roste med godbidder osv...
    Da vi gik her senere var han helt ok igen smiley

    Jeg ved ikke helt men jeg har virkelig lyst til at ta fat i ham den anden, men de flytter her om 3 uger, så jeg får nok ike en skid ud af det... Men han kan altså bare ikke tillade sig at behandle den hund sådan... Jeg VIL IKKE være vidne til det... Så mon ikke jeg lige skal ta en lille snak med ham!?!


Kommentér på:
Pludselig angst...! (lang) igen igen

Annonce