834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hvad kan man give mod imunforsvar??? hvad kan man give mod imunforsvar???

Hej

Jeg har en lille mopse pige med hårsæksmider og det er den generaliseret af dem.

Hun har været i 3 behandling eller er igang med den 3 slags behandling

jeg ville gerne give hende noget der kunne styrke hendes imunforsvar så medicinen kunne gøre mere nytte

vi kæmpe for at give hende hendes medicin fordi hun ikke vil have det så det skal helst være noget man kan komme i foderet og som de andre hunde kan tåle også

nogen der har nogen ideer ??? så vil jeg blive glad hun får allerede lakseolie

ps gider ikke høre på hvis det er nogen der mener at jeg skal give hende aflivningssprøjte da hun er en rigtig glad hun og vi elsker hende højt

på forhånd mange tusinde tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad kan man give mod imunforsvar???
  • #1   11. feb 2011 http://petsholistic.com/

Prøv at kigge på denne side. Du kan enten ringe eller sende en mail til hende, hun er rigtig sød til at hjælpe.

• #3   11. feb 2011 jeg vil også sige hvidløg, men for store dosiser er giftige for hunde. så du skal være sikker på at der ikke er andre der får dobbelt potion hver dag.

min tæve led slemt af hårsækmider og kom til sidst på den skrappe kur. hun kom på barf bagefter mest pågrund af hendes allergi, men har ikke set hårsækmiderne siden.( 4 år idag)

min hanhund var jeg dum ikke at give vitaminer i en periode da nogle sagde at de godt kunne udvære- dette resulteret i at jeg genkendte de bare pletter i pelsen. jeg fik shampooen og fordoblet vitamin og tilskud over en måned og væk var de og har ikke set dem siden .

jeg syntes du skal overveje at gå væk med hunden og fodre den alene og så give den ekstra vitamin i en periode, samt hvidløg.

held og lykke med det.

• #4   11. feb 2011 Omega 3-6-9 har jeg hørt, at min veninde har fået anbefalet af sin dyrlæge, som er ekspert i hudlidelser hos hunde.

Hun købte i Netto de fiskeoliekapsler, som hedder Fitness Pharma.

Kommentér på:
hvad kan man give mod imunforsvar???

Annonce