{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville bare hjælpe?
  • #1   22. feb 2011 What? Ja det er da den dummeste forklaring nogensinde!!

• #3   22. feb 2011 Julie.: Ja! Håber bare ikk den bliver godtaget, det er sku da ikk en normal reaktion at begge hunde springer på sin ejer.:/

• #4   22. feb 2011 Maria: Ja det er et godt spørgsmål, måske for at trække den:)

• #6   22. feb 2011 Maria: Jamen kan ikk se hvordan man kan få den ide? Det er sku da klart de er ved at æde ham for de kan da ikk få den rette træning eller motion i hverdagen? Det ligger simpelthen for langt væk for min måde at have og behandle hunde på

• #7   22. feb 2011 Tja man kan jo ikke sige oom de bare ville hjælpe.. Svært at vide hvordan tingene er sket, og hvordan hundene generelt har det..

MEN... Det viser bare endu engang at rotten ikke er en race som alle og enhver bør eje..
    Det er simpelthen en skam at det skal komme så langt ud før at man er villig til at få øjnene op for det..

Jeg har svært ved at se en mand der er så handicappet at han er "lænket" til sin stol kan aktivere en rotte som de har brug for.. Og så har han endda to... SUK!

Igen blir racen sat frem i et helt forkert lys pga man gaber over alt for meget.. Fandme irriterende!

• #8   22. feb 2011 Er det bare mig, eller er rottweilere meget i medierne for tiden? Så har de bidt et øre af en mand, så har de skambidt en lille pige, så har de bidt en lille hund ihjel, så render de truende rundt på villavej, så dit også dat ?.. Amen gu.. rottweilere har overtaget amstaff pladsen i medielyset.. hele lortet er selvskyldt..

En mand handicappet mand i kørestol med to vildbasser der kræver så meget ? Genialt og utrolig egoistisk.. tsk..

• #9   22. feb 2011 Henriette: Jeg er helt enig, at han selv tror på at han kan give EN rottweiler det den har brug for, det ligger langt fra min verden. Men at han så har TO det er fuldstændig vanvittigt, og kan kun se at det ødelægger det for alle dem som har rottweiler, det gør det bare svære for os som har de STORE OG FARLIGE racer.:(

• #10   22. feb 2011 Jo desværre er racen rigtig meget i medierne for tiden.. Det er SÅ belastende at se ens race blive fremstillet som en blodtørstig dræbermaskine..

Men man kunne lidt se det komme, for nu skal man jo ha fokus på noget andet end MH, de sælger ikke ligeså meget i overskrifterne mere smiley
    Gid folk dog ville indse hvad de går ind til, i stedet for bare at købe den pæneste hund smiley

• #11   22. feb 2011 Pernille...
    Ja det er simpelthen direkte forkasteligt i min verden!
    Jeg forstår godt man kan ha brug for en servicehund, og også at der skal være noget størrelse på..

Men en rotte??? Ligemeget hvor meget han mental stimulerer den, så er det altså en brugshund.. Mentalt er ikke nok.. De har en hulens masse energi, og blir den ikke brugt så er det da klart at de blir underlige i hovedet smiley

• #12   22. feb 2011 Henriette: Fuldstændig enig! Han skal sku ikk have TO hunde som behøver en masse træning og simulering. Det kunne jo kun gå galt og syntes det er så synd for racen.
    Jeg ved hvordan det er at have en race som mange er bange for, schæferen har haft dette rygte og det er ikk nemt, da Fahra var 11 uger gik jeg en tur med hende nede i byen efter lukke tid og der kom en dame i mod os hun gik i en kæmpe cirkel uden om os for tænk nu hvis den sprang på hende. Det er utrolig sørgligt.
    Det er folk som vores "ven" i kørestolen som ødelægger det for alle andre!

• #13   22. feb 2011 Du kan næsten ikke gå en tur med din bedste ven nu om dage ! Folk tror satme alle hunde er dræbermaskiner.. Jeg har en fransk bulldog og en chihuahua.. har oplevet at en far og mor med deres lille unge, står og råber at jeg skal få mundkurv på, da det er lov. og ser de det igen, vil de melde det .. Hallo jeg kommer men en fransk bulldog på 8 mdr, jeg næsten slæber hen af jorden fordi han er doven.. og en chihuahua der næsten ikke kan stå på sine ben af kulde ! Bam og Babe AKA. blodtørstige dræbermaskiner.. Synes godtnok at det er sørgelig at man ikke kan tage i parken og hygge med hundene uden der er nogen der skaber sig.. Bliver faktisk lidt sur og hidsig af det !

• #14   22. feb 2011 Gad vide hvordan han har fået dem gjort renlige...................???

• #15   22. feb 2011 Lea..
    Ja det er jo et godt spørgsmål... Om han selv har kunne, om de overhovedet er, eller om han måske har overtaget dem som voksne....

• #16   22. feb 2011 Louise: Jah syntes det er en super træls oplevelse at få og hallo Fahra var 11 uger! Hva sker der for at man har den ide at nu er ALLE hunderacer syge i hovdet?

Kommentér på:
Ville bare hjælpe?

Annonce