{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Cindy S
Cindy S
Tilmeldt:
27. jan 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20

Ikke-hundeejer det tredje hjul... {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg er ny her. Og siden virker til at være et dejligt sted. Men ville bare lige kommentere, at jeg synes det er lidt - for ikke at sige meget! - plat, at man ikke kan være med til at stemme og byde folk velkommen, når man ikke har oprettet en hund.

Man kan da godt synes at hunde er søde, nuttede, dejlige, osv. bare fordi man ikke har en hund selv, kan man ikke?
Der kan da være mange grunde til, at man ikke har en hund! Pladsmangel, mangel på tid... hvad ved jeg.
Jeg har da så sandelig tænkt mig, at opette min hund - når jeg får en. Men sålænge jeg ikke har en, så skal jeg bare være her som det tredje hjul... Eller hvad?

Hvad om der blev lavet en slags optagelse for folk uden hunde også? Man skriver lidt om sig selv, sit forhold til hunde... bla bla bla... Så kan ingen da komme bagefter og sige, at man i virkelig ikke burde være her.

Bare en tanke...

Cindy
- En hundeelsker der føler sig lidt udenfor. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke-hundeejer det tredje hjul...
  • #1   28. jan 2005 Jeg kan godt forstå dig på ogle områder... For man kan jo godt synes hunde er dejlige og sådan selvom man ikke har hunde...
    Men kan også godt forstå systemet med at man ikke kan bedømme andres hunde hvis man ikke selv har en.
    Men uanset om du så kom til at kunne de samme ting som andre på siden ville du jo stadig føle dig udenfor, for du har jo ikke en hund selv....

    Kan godt forstå dig og sådan, men synes nok at sidens system er rimelig godt som det er....


  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #2   28. jan 2005 Hmm.. Kristian, en rimelig dårlig kommentar du kommer med der.
    Selvfølgelig er der en grund til at melde sig ind. Jeg omgås fire dejlige hunde til hverdag... Som for øvrigt også er herinde. Jeg elsker hunde... af alle slags.

    Men ellers må man jo LÅNE en hund af en eller anden, hvis det skal være sådan. Er sikker på jeg godt kan få en stak billeder af en veninde.

    *trækker på skulderne*

    Ikke fordi jeg er hundedommer eller noget... men tror I at alle hundedommere rundt omkring på udstillingerne har hund selv? Det tror jeg nu næppe...


  • #3   28. jan 2005 Nej, men der er mange fakes herinde som bevidst kommer herind for at chikanere, derfor kan man ikke bare lade alle og enhver komme herind. Og hvis du gerne vil ind ved at tage æren for en venindes hund, bare for at kunne give karakterer osv, så må du selv om det. Hundene kan du se alligevel... Stemmerne tæller egentlig ikke rigtig for noget alligevel....

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #4   28. jan 2005 Tak for din sarkasme.

    Læste du min besked? Nej det gjorde du vist ikke. Det kan læses udfra de ting man fortæller om sig selv om man er seriøs. Desuden kan det jo ses om man kun giver 1taller. Og så må man jo udelukkes. Det kan selvfølgelig ikke være rigtigt at man skal ødelægge det hele for andre.

    Nå, så er jeg fake hva'? Jamen så kan jeg ligeså godt melde mig ud, for I har jeres egen klike som vi andre begrænsede individer ikke kan være en del af.

    Tak for din spildte tid kære Kristian!


  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #5   28. jan 2005 peter & anne J,

    Nej. Min primære grund til at komme her er faktisk alle de skønne billeder. Men jeg vil sq gerne kunne give et 7tal til en hund jeg synes er super lækker.

    Jeg har det faktisk lidt sådan at jeg ville ALDRIG give et 1tal. Jeg ville undlade at stemme... Jeg synes det er ondt og ledt at give 1. For ingen hund er kun 1 værd! Hvis man synes den kun er det værd, må man jo lade være at stemme. Simpelt. Det er min holdning.


  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #6   28. jan 2005 Ok tak. Jeg melder mig ud så. smiley

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #7   28. jan 2005 Prøv lige at hør her...

    Hvis idéen var god - hvad den så ikke var åbenbart - så ville det jo ikke hjælpe noget hvis administratoren som den eneste synes den var dårlig vel?

    Men det startede jo godt nok... Men jeg skal melde mig ud og komme tilbage med en hund engang. Med mindre jeg finder et alternativ. Æv. Synes den her side virkede så god... smiley


  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #8   28. jan 2005 Anne-Louise L,

    Jeg kan godt forstå det, ja. Men jeg synes det er ærgeligt at BARE fordi jeg ikke har hund på nuværende tidspunkt så må jeg ikke belønne nogle af de dejlige vovser jeg ser her?!

    "Hvis en person uden hund skulle kunne give karakter, så ville den der modtog karakteren heller ikke have mulighed for, at komme i kontakt med karaktergiveren......"

    Jo da... Der er jo profiler, det burde være muligt at sende private beskeder. smiley Ved ikke om man kan det, som det er nu?
    Men muligheden er der. Jeg forsøgte blot at give en idé til at gøre stedet mere åbent... men nej. smiley


  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #9   28. jan 2005 Lise(1978) K,

    Ja, det er det MEST ærgelige... Så ser man en hund, leder efter en kommentarknap når man har opdaget at der ikke er en karakter fidus...

    Sådan en er der ikke... Skulle man så gå herind og rose folk hver gang? Nej vel... *g*


  • #10   28. jan 2005 Ja, tro mig hvis du vidste hvor mange debatter der er herinde mht. hvor rådden den karakterskala er, ville du korse dig... Så de karakterer er slet ikke så fede som du tror... Mange er utilfredse med det system... Det hyggelige skulle jo ligge i at se hundene og skrive sammen med de andre herinde i forummet...

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #11   28. jan 2005 peter & anne J,

    Jeg er ikke glad for karaktersystemer af nogen slags. Men jeg vil gerne belønne de dejlige kræ jeg ser... Og for nogen er karakterene vigtige...

    Jeg kunne da sagtens undvære at stemme, det er slet ikke det. Det er mere det der med at man ikke engang kan lægge en besked der er lidt trist...

    Du ved... "Neeeeeeeeej, hvor er din hund sød!" eller... "årh, flere billeder" smiley

    Man kan jo godt være utroligt glad for hunde selvom man ikke har en. Der kan jo være så mange ting der forhindrer en i det... Dét er ærgeligt synes jeg. Jeg vil gerne have en hund så snart som muligt. Men ak... jeg er så en af de forhindrede.


  • #12   28. jan 2005 Lise: JEEEEEP... Tænkte lige vi kunne få det indskudt her også.... *LOL*..... Man kan jo ikke beklage sig for meget... Just kiddin´

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #13   28. jan 2005 Ja, få det endelig til at lyde som om jeg startede en brok-tråd. Det var en idé mere end det var brok. Ville virkelig ønske jeg kunne komplimentere de hunde jeg ser...

  • #14   28. jan 2005 Cindy: Ja, jeg kan godt følge dig. Vi har heller ikke altid haft tid og plads til en hund... Men jeg tror heller ikke jeg ville synes at det var fedt og være medlem hvis jeg ikke havde én... Jeg ville bare nøjes med at se på billederne. Selvfølgelig er det træls at man ikke kan udtrykke sit syn på hundene, men det kan du jo så gøre herinde i forummet.... Fordi herinde kan du åbenbart godt skrive...

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #15   28. jan 2005 Anne-Louise L,

    Jeps. Ville det være dårligt? Nej da... opdateringer kan man da ikke få nok af.

    Et helt system af privat post... gæstebøger på profilsiderne... Det virker på de fleste andre forummer hvor jeg kommer. smiley


  • #16   28. jan 2005 Cindy: Det var ikke brok fra din side - men snarer en "intern" joke, fordi der er så meget brok over karaktersystemet...

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #17   28. jan 2005 peter & anne J,

    Ja, men risikoen for at vedkommende, komplimenterne var rettet mod, ikke får beskeden, er STOR.
    Desuden tror jeg jeg ville blive kaldt spammer hvis jeg skulle skrive hver gang jeg ser en sød hund.

    Jeg har en kat, kan det gå? hihi. Ej...


  • #18   28. jan 2005 synes ikke det er den mest positive stemning du lægger for dagen - du lægger ud med negativ sarkasme i stedet for at være positiv og konstruktiv. Må indrømme at jeg ikke har vildt lyst til at systemet skal ændres for at du kan komme ind - er ikke rasende imponeret over din stil. kan ikke forstå at du ikke bare kan kigge på hundene og nyde det - karaktergivning er da bare en lille ligegyldig bi ting ved det galleri.

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #19   28. jan 2005 Tror jeg undlader at svare på Nicolas noget negative indlæg.

    Jo Kristian, men er ikke helt vildt med katte... Mere med hunde. Katten er faktisk min kærestes... og han er da sød. Men nyder bare mere hunde. HVis du forstår hvad jeg mener....


  • #20   28. jan 2005 tænker mere på hendes kommentarer til kristian i starten...

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #21   28. jan 2005 Han er da sød... altså katten jeg snakkede om der. Men kæresten er også... mmh... kærestegalleri.dk ?

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #22   28. jan 2005 Kristian, det tror jeg ikke der ville... Ville efterhånden begynde at kede mig der tror jeg... smiley

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #23   28. jan 2005 Men, nu hvor jeg har jeres fulde opmærksomhed...

    Sidder lige og kigger på jeres hundebilleder...

    Dejlige allesammen... år lyst til at kramme Nero! smiley
    Har set Natacha før... super billeder! Dejlig tøs!
    Slinky er altså også bare for nuser... også nogle super billeder... Er du proff?
    Mozart er altså super nuttet! Især med hans røde sløjfe. Hehe. Og så er der smukke Baloo... nåårh! Han ser så uskyldig ud! Sara ser så venlig og fredelig ud! smiley
    Zoya, Max og Frigg er også dejlige!!! smiley Kan især godt lide billedet af Frigg der ligger i græsset! smiley


  • #24   28. jan 2005 Cindy: Lad ikke baloo´s uskyldige udseende narre dig... Han er en bølle uden lige... *LOL*

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #25   28. jan 2005 Ah, Balder er da også nuttet... hvad er det gravhunde og kaniner har med hinanden? smiley

    Min mormor har en gravhund... Den leger tit med min mors hunde... smiley


  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #26   28. jan 2005 Som altså er hunde ikke kaniner... mmh

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #27   28. jan 2005 peter & anne J,

    Ja, det er de som ser uskyldige ud jo gerne...

    Jeg har så lige bevist overfor jer at jeg ikke ser så uskyldig ud (på skriftsprog altså). Men jeg er faktisk meget sød og uskyldig. Muhahahah... gnæk gnæk...


  • #28   28. jan 2005 Cindy: Jamen det tror vi da gerne... Men skidt også med om du er det eller ej... Herinde er det jo hovedsageligt hundene der tæller...

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #29   28. jan 2005 Ja, og jeg har ingen hund... snøft

  • Cindy S
    Cindy S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #30   28. jan 2005 Janni,
    Det tror jeg der er ja. Og det kan jeg godt forstå...
    Jeg tror bare ikke, selvom jeg i kampens hede skrev det til Kristian, at jeg selv ville kunne gøre det. Det er bare ikke det samme...

    Men nå...


Kommentér på:
Ikke-hundeejer det tredje hjul...

Annonce