3.427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Erfaringer med Henne Pet Erfaringer med Henne Pet

Som nogle af jer nok har læst, har jeg været faret vild i foder junglen de sidste par dage.
Jeg har idag fået en prøve på Henne Pet Kronch Basic, det virker til at hundene synes det smager fint(;
Er der nogle af jer der har erfaringer med dette foder, så vil jeg meget gerne høre dem:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Henne Pet
  • #1   24. feb 2011 Funky kører udelukkende på Henne Pet food- Main. Den er det eneste foder jeg har set hende fungere optimalt på og jeg er meget tilfreds!

• #2   24. feb 2011 Rigtig gode erfaringer.
    Slut med kløe, overvægt og mat pels hos mine hunde...
    Og de eeeeeelsker det!

• #3   24. feb 2011 Skønt at høre gode erfaringer.
    Især at det nu er slut med kløe og mat pels, det har vi nemlig haft problemer med!

• #4   24. feb 2011 Vores hunde fik netop kløe, skæl og mat pels af det foder...
    De fungerer generelt ikke på foder med fisk, mystiske hunde jeg har.

• #5   24. feb 2011 Zpcn ¤: Det var da lidt underligt. Nu ved at jeg mine godt kan tåle fisk, så jeg tør godt bevæge mig ud i noget med fisk (:

• #6   24. feb 2011 Monica - i går gik du efter foder uden fodermider, dvs foder uden korn og ris. Henne Petfood er efter min mening et udemærket foder, mine maltesere kan også godt lide det, men det er ikke kornfrit - bare lige til info.

• #7   24. feb 2011 Lise-Lotte:
    Ja, jeg ved det godt. Jeg har så idag fået at vide at han egentlig kan tåle lagermider.
    Han må bare ikke få foder hvor største delen af korn for så kan han ikke tåle det.
    Det er noget indviklet noget og jeg er selv ved at stå helt af, men jeg håber da at finde noget foder han kan li', tåle og trives på (:

Ej en medløber:
    Ja - når I kan bruge det i så mange år, så det være godt foder.
    Dandie er osse Kastrat, men han tager heldigvis ikke så nemt på, så jeg kunne ikke forestille mig, at få de problemer(;

• #9   24. feb 2011 Jeg har de sidste 5 mdr brugt HENNE PET food KRONCH BASIC og er godt tilfreds med det.
    Baldur virkede mat i pelsen og kløede sig noget men kan efter jeg er begyndt at bruge det se store forandringer, han er blevet blank og klør sig ikke mere.
    Hans pels er også blevet mere glat uden at filtre, samt hans afføring er lige tilpas og skal af med det 1-2 gange daglig.
    Vi har prøvet flere slags foder af de gode dyre men denne har klart været den bedste til ham og han er vild med at spise det

• #10   24. feb 2011 Kan så anbefale alle der bruger Kronch at finde et sted hvor de sælger Vaks hundefoder fra Henne Pet Food. Det er nøjagtig det samme foder, bare til halv pris fordi det sælges i hvide sække, udenom butikkerne og uden brug af markedsføring.

Varedeklarationerne ser godt nok ud som om at der er mere korn i Vaks, men det er kun pga en finurlig omskrivning af indholdsfortegnelsen. Og så er der puttet noget kylling i Vaks, men mængden af fisk er den samme.

• #11   25. feb 2011 Ja jeg bliver lige nødt til at hive fat i denne tråd, men er der en der kan svare mig på hvor meget en hund på ca. 10 kg skal have af Kronch Basic??

• #12   25. feb 2011 Nina & abeungen H
    170 g står der på sækken

• #13   25. feb 2011 Arh okay! For jeg sad og gloede mig blind på deres hjemmeside, men kunne ikke finde en fodringsvejledning. haha! Tusind tak smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Henne Pet

Annonce