3.293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Eukanuba eller Royal canin? Eukanuba eller Royal canin?

Hej smiley

Pu ha, jeg synes et er svært når man skal til at vælge hvilket foder de skal ha efter deres hvalpefoder. LIge nu har hun Royal canin, hvilket vi er meget glade for! Men jeg har undersøgt og snakket med en i Petworld, og er kommet til den konklussion det enten skal være Eukanuba eller Royal Canin til Golden retriever. Umiddelbart er der flere ingredienser i Royal canin og har underøsgtr hvad de meste betyder. Det koster det samme, udover at Eukanuba er ofte på tilbud, og man kan få en ordning i petworld med at hver 11. sæk er gratis.

Hvad er jeres erfaring?? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eukanuba eller Royal canin?
  • #1   28. feb 2011 Vi bruger RC golden retriever, og det fungere bare super på Sofus ! Uanset hvilket foder man bruger skal man bare vælge det ens hund fungere på ! Og hvis jeres fungere på RC så ville jeg anbefale jer til at blive ved det mærke smiley

• #2   28. feb 2011 Jeg hælder nok også mest til det, men det er jo meget fristende med gode tilbud smiley Men det er selvfølgelig ikke de 100,- som skal afgøre det! smiley Men tak for svaret..

• #3   28. feb 2011 For det meste har RC også tilbud på deres foder hvor man spare 100kr smiley

• #5   28. feb 2011 Vi har brugt Royal Canin mens han var hvalp.

• #6   28. feb 2011 Af de to mærker fungere min hund bedst på eukanuba..

• #7   28. feb 2011 Min vil ikke spise hverken det ene eller andet af de
    To
    Indholdsmæssigt synes jeg heller ikke de er fantastiske
    Må jeg spørge hvorfor det lige er de to du står i mellem?

• #8   28. feb 2011 Absolut ingen af dem smiley

Jeg er ikke "fan" af tørkost men da Elmer ikke fungere på råt blir han fodret med Nöw! Det er et kanon produkt og koster derefter...

Er det prismæssigt du ligger i de to mærker så søg engang på acana , det fåes her (link fjernet) og er et produkt som jeg kender mange der er glade for smiley

• #9   28. feb 2011 Prøv at læse deklarationer! Lidl´s hundemad er noget af det bedste der findes, og det mine hunde har tvivedes bedst med, flot pels, ingen skæl, minimal afføring. Hvad dyrlægen sagde: Ingenting da han havde læst deklarationen, har prøvet Royal canin til Labrador, det var ikke noget at skrive hjem om, aldrig har jeg set så ussel pels.

• #10   28. feb 2011 Helena
    Kunne du ikke smide et link til deklarationen eller skrive den herinde
    Jeg har svært ved at tro at det er noget af det bedste der findes, men det kunne da være rart at blive overrasket smiley

• #11   28. feb 2011 Jeg nægter at tro på, at foder til 60 kr. for 10 kg har ret meget med hundefoder at gøre... Det er sikkert ikke andet end korn og animalske biprodukter (Næb, fjer og klør).

• #13   28. feb 2011 Vi har kun prøvet RC, men vi har ikke gode erfaringer med det. Kedelig pels og alt for meget ud den anden vej.

• #14   28. feb 2011 Kira husk at se på hvor mange gram pr dag din hund skal have af Tholo.. Jeg giver Elmer små 275 gram pr dag af Nöw! og han er perfekt i sin str, og han ligger på en vægt der hedder 35 kg som 7 mdr smiley

• #15   28. feb 2011 Jeg kan ikke anbefale nogen af dem.
    Og slet slet ikke eukanuba!

• #16   28. feb 2011 Vi bruger eukanuba, synes det fungere fin..

• #17   28. feb 2011 Pu ha, alle de forskellige meninger smiley

Grunden til jeg hælder mest til RC, er fordi der er en masse "gavnstoffer", som er godt for min Golden, fx, er det godt for hendes pels, hendes led og hjerte. De fokusere meget på hvad der oftest er galt med Golden.

Men hvorfor må de ikke få for meget korn?

Jeg vil lige prøve og søge på nogle af de mærker I har skrevt her smiley

• #18   28. feb 2011 Tror heller ikke Lidl,s hundefoder skulle være fantastisk. Er meget skeptisk over for "billig" hundemad.. Min hund havde en dårlig start på livet med dårlig mave hele tiden. Hun fik ikke discount mad, men hun har en sart mave, så passer meget på med hvad hun får! Men jeg har hørt før at det skulle være godt.. Men igen, er det jo forskelligt fra hund til hund,

Og jeg har skam læst vardeklaritioner smiley

• #19   28. feb 2011 jeg vil da så anbefale dig at kigge på wolfsblut og taste of the wild smiley

• #21   4. mar 2011 KIra R. Du kan jo læse på deklarationen på bagsiden og ud fra den ser det da ikke dårligt ud ? Altså royal canin. Men jeg søger lige på de andre mærker også smiley

• #22   5. mar 2011 Jeg synes nu ikke, at ingredienslisten ser for godt ud. Nu har jeg bare taget RC Golden Retriever Junior, som et eksempel:

Tørret fjerkrækød, ris, majs, vegetabilsk proteinisolat, animalsk fedt, hvede, vegetabilske fibre, hydrolyseret animalsk protein, mineraler, roetrævler, fiskeolie, vegetabilske olier (soja, borago), frugto-oligosakkarider, psylliumfrø og -skaller, natriumfosfat, hydrolysat af gær (mannan-oligosakkaridkilde), taurin, hydrolysat af krebsdyr, morgenfrueekstrakt (luteinkilde), L-carnitin, hydrolysat af brusk.

Jeg har selv fodret min hund op på RC, men er da heldigvis blevet meget klogere. Nu står jeg med en hund med allergi overfor husstøvmider og lagermider:-( Så her i huset er alt foder + gidbidder med korn bandlyst.

Mvh. Gitte

• #23   5. mar 2011 gidbidder = godbidder

Kommentér på:
Eukanuba eller Royal canin?

Annonce