{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Av for den da ! {{forumTopicSubject}}

I går havde jeg været til træning med Jazzy og som det eneste tidspunkt på dagen var der bare lækkert tørvejr under træningen og man kunne ligefrem ane at solen prøvede at komme i gennem skyerne ! Så det blev jo en dejlig træning og jeg kan med stolthed sige at jeg endnu ikke har haft regnvejr under en træning endnu smiley
Så trændede vi lineføring og indkald med en masse børn som forttyrrelse smiley Jeg var sikker på at hun ville tonse hen til alle børnene da hun havde haft et øje til dem under hele træningen, men jeg skulle blive klogere ! Jazzy strøg forbi børnene i fuld fart og lige op til sin mor *Ss*
Så efter træningen var jeg jo ikke til at skyde i gennem. -Og da den jo står på fridag i dag og overmorgen til kæresten så rundede vi jo lige købmanden på vejen hjem fra træning.
Der blev købt ind til chips og dip (skal man hygge, så skal man hygge) og en masse snolder...!
Da vi kommer hjem til vores hus stiger jeg ud af bilen sammen med Jazzy og så sker det !
Vi har et trin op til hovedøren og da jeg skal til at træde over det er Jazzy gået ind foran min fod. Da jeg har klipklapper på "hænger" klipklappen på den ene side af Jazzy da jeg prøver at undgå at sparke til hende i gennem bevægelsen. Det ender med at jeg banker ryggen ind i en spidskant på huset og at den creme fraise jeg havde i hånden sagde BLOP og eksploderede i min hånd og udover hele dørtrinet, mig selv og Jazzy... Mens jeg lå der og vred mig i smerte så gik Jazzy, som den søde hund nun er i gang med at slikke creme fraisen af dørtrinet, sig selv og mig :-Z Rigtig hyggeligt !

Nå, men kunne ikke lade være med at dele historien med jer, da jeg stadig har ondt i ryggen nu smiley Typisk *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av for den da !
Kommentér på:
Av for den da !

Annonce