{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Av for den, indlæggelse {{forumTopicSubject}}

Var her til morgen nede at træne som jeg plejer dog har jeg sat neuet meget op inden for cardio. Havde en kanon træning forbrænde 1640 kcal inden for 45 min efterfulgt af en time tung styrkeløftning.

Fik skiftet tøj og sad og slappede af inden keg cyklede over i brugsen for at handle.

Der sker så det at der jeg står at skal betale bliver jeg spurgt af kasse tøzzen om jeg er ok havde tilsyneladende stået og rodet med sedlerne og begyndt at se bleg ud
Pludselig for jeg mega ondt i brystkassen og begge mine arme sover og begynder at kamp svede og blive svimmel. De for sat mig over i en stol hvor jeg sidder 10 min.
Begynder derefter at føle mig ok nok til at tage hjem men da jeg rejser mig smutter bene væk under mig og jeg har det af lort.

Kvickly ringer 112 og bliver hentet efter noget tid.

Kom til herning og fik helvedes meget medicin og nitroglycerin i munden og trykken i brystet forsvandt.

Nu liggger jeg her i en alder af 29 med mulig blodprop.

Ønsker ikke medlidenhed men ønsker at bede jer om at nyde livet for der kan hurtigt ske noget.

Og til jer forældre husk at giv jeres børn kærlighed og aflevere dem aldig nogen steder mens i er uvenner for man ved sQ ikke om man ses igen.
Har haft så mange tanker til mine kære tøzzer

Far elsker jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av for den, indlæggelse
Kommentér på:
Av for den, indlæggelse

Annonce